FF een vraagje over MVV. Waar indienen? In Nl of Suriname?

(1/7) > >>

Graag INFO:
Hoi in hoeverre kan een 55 jarige man een 25 jarige dame helpen met MVV.Heeft IND problemen met een leeftijdsverschil van 30 jaren?

En waarop letten ze allemaal? Hoelang moet je een relatie hebben met de gene dat je niet beschuldigd wordt van een schijnrelatie ofzo.

Kijken ze naar black and white?

Maakt het veel uit in welk provincie je gaat Den haag, R'dam, A'dam, Diemen of een van de andere provoncies?

Enigste bewijzen die ik heb zijn bewijzen van Western Union dat hij geld overmaakt. Hij belt , we chatten enz, maar we hebben nooit aan gedacht om die gesprekken op te slaan

Ook heb ik hem in het echt ontmoet, maar voor het gemak ging ik op me tante haar adres op vakantie, maar hij zorgde voor het financiele. Ik ben zo stom geweest om geen foto's te maken, dus kan ik niet bewijzen. Ik ga dit jaar op vakantie, maar weer op me tante haar adres en hij zorgt voor alles. Ik ga wel bij hem logeren en hij zegt dat ik alle stukken mee moet nemen om in Nederland me aanvraag in te dienen.

Is het beter om de aanvraag in Nederland in te dienen? Of moet ik het in Suriname doen?

Oke ook dezelfde soorten vragen over een 60jarige man en een 28 jarige dame.

Ik wil echt weten als leeftijd een rol speelt

Alvast bedankt voor jullie reacties :wub:

ind30:
Nou leeftijd maakt niks uit omdat ik ook in dezelfde situatie zat.

Je moet ervoor zorgen dat je genoeg bewijzen heb dat je een relatie hebt met die man door middel van foto en de bewijsstukken van western union,probeer zoveel mogelijk bewijzen te verzamelen. Belangrijkste voor IND is dat de referent een vaste baan heeft en voldoet aan alle eisen check de website van de ind. www.ind.nl en klik je op procedure mvv aanvraag. Ik vind het prettiger om hier in Nederland je aanvraag in te dienen omdat ze heel snel en accuraat zijn. In suriname zijn ze wat trager en moet je te lang wachten zogenaamd sturen ze je aanvraag naar Nederland.

Wacht niet te lang vertel niet aan een ieder waarmee je bezig bent want a kang tja djarusu :wub:

Heel veel succes met de aanvraag en blijf positief

@ind30:
Als ik jou goed begrijp. Zou ik nog een aantal dingen moeten verzamelen. Misschien moet ik de MVV aanvraag doen nadat ik terug ben, want dan heb ik foto's gemaakt , dus extra bewijzen. Nu heb ik alleen hetgene van Western Union.
Bedankt ik zal nu een kijkje nemen op de site

Afz: TS

Antwoord:
Indienen in NL en wachten op beslissing/uitslag in Su.

faranas:
hoi je ken beter hier een advies indienen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Reply