+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Oema Sani» Brazilian Wax, Waar?!
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Brazilian Wax, Waar?!  (Read 5714 times)
Brazil
Guest
« on: 22-07-2010, 15:42:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo Dames,

Kent er iemand een goede salon waar ze aan dit soort waxen doen in Amsterdam?
Goede ervaring? En de prijs?

Hoor het graag van jullie x
m
Guest
« Reply #1 on: 22-07-2010, 16:23:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jan van galen str in amsterdam,schuin tegenover het jan van galen bad.
belleza
Guest
« Reply #2 on: 22-07-2010, 17:23:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jan van galen str in amsterdam,schuin tegenover het jan van galen bad.

niet doen! ik ben 3 keer geweest en bij de laatste 2 keer voelde het alsof ze vel van mn poenie had meegeharst.
het was gewoon rood en het begon te branden bij het plassen. enkel dagen later was mn poentje vervelt. dus niet doen.
het is goedkoop en ze zijn snel, maar ik hou van me poentje hoor dan betaal ik liever iets meer.
ik heb een afspraak bij waxing company gemaakt. ( google het even )

Owja bijna vergeten maar ze doet het ook gewoon met blote handen he ( brrrrr ) bij waxing company doen ze t met handschoen...
Dirk - Jan
Guest
« Reply #3 on: 22-07-2010, 18:34:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Met blote wattttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttt huh
Hoe kun je in iemand poentje gaan zonder handschoenen aan te doen?? huh
Als ik me Surinaamse vrouw Corry brengt gillen al haar winties cheesy
@Dirk-Janlul
Guest
« Reply #4 on: 22-07-2010, 18:47:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Met blote wattttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttt huh
Hoe kun je in iemand poentje gaan zonder handschoenen aan te doen?? huh
Als ik me Surinaamse vrouw Corry brengt gillen al haar winties cheesy

Heb je het over Brazilian wax dan praat je niet over een gynaecologisch onderzoek je praat dan over harsen....je hebt ook body en gezicht.
www.cyberhairsalon.nl
De aanbevolen lengte van de te harsen haren is minimaal 0,5cm. Dit betekent 2 weken voor de afspraak niet scheren. Eventuele lange haren worden voor de behandeling gekort.
Huid en haren worden eerst gedesinfecteerd dit om de huid te ontsmetten en te beschermen tegen irritatie. Hierna zal er een talkpoeder worden aangebracht op de te harsen lichaamsdelen, dit om te voorkomen dat de hars aan de huid gaat plakken.
Harde hars zal na verwarming, vloeibaar met een spatel in een dun laagje op de huid worden aangebracht. Na enkele seconden zal de uitgeharde hars manueel met of zonder strips worden verwijderd. Dit proces zal zich herhalen totdat alle overtollige lichaamsharen zijn verwijderd. Harde hars wordt voornamelijk gebruikt voor het ontharen van gevoelige delen zoals gezicht, oksels en in de schaamstreek.
Vloeibare hars zal met een roller op de huid worden aangebracht tegen de richting van de haargroei, vervolgens zal de vloeibare hars door middel van katoenen ontharingsstrip worden verwijderd.Na het harsen wordt een speciale reinigingslotion gebruikt om de achtergebleven hars restjes te verwijderen. Deze lotion sluit de poriƫn en verzorgt en verzacht de huid. Hierna wordt een cooling gel gebruikt om de huid te verkoelen en roodheid tegen te gaan.
Na het harsen kunnen de haarzakjes & de huid een kleine reactie geven door iets rood te worden (kleine rode pikkeltjes) maar deze is na enkele uren alweer verdwenen.
9ziet doen...laat doen.0 kiss
waxer
Guest
« Reply #5 on: 22-07-2010, 20:43:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het is zowieso VERPLICHT handschoenen te dragen tijdens het harsen ! Ik ben ook een keer naar Cleopatra geweest (jan van galen straat) ze zijn goedkoop werken snel. Maar ze zijn niet gediplomeerd om te Brazilian Wax te doen! Als ik jou was zou ik daar niet heen gaan. Ik ben dara puur geweest om te weten hoe ze daar harsen en behandelingen doen. Maar ik kom daar niet meer.

Succes met het vinden van een goede salon. 
Brazil
Guest
« Reply #6 on: 23-07-2010, 08:26:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bedankt! Hebben jullie goede ervaring met cybersalon?
Het is namelijk de eerste keer dat ik een brazilian wax wil doen, en vind het toch wel eng :$..
@ Belleza
Guest
« Reply #7 on: 23-07-2010, 09:35:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

niet doen! ik ben 3 keer geweest en bij de laatste 2 keer voelde het alsof ze vel van mn poenie had meegeharst.
het was gewoon rood en het begon te branden bij het plassen. enkel dagen later was mn poentje vervelt. dus niet doen.
het is goedkoop en ze zijn snel, maar ik hou van me poentje hoor dan betaal ik liever iets meer.
ik heb een afspraak bij waxing company gemaakt. ( google het even )

Owja bijna vergeten maar ze doet het ook gewoon met blote handen he ( brrrrr ) bij waxing company doen ze t met handschoen...

Is het je eerste keer dat je bij waxing company gaat? Of ben je wel eens eerder bij hun geweest?
Laat je me even weten hoe het is gegaan thanks!
surigirl85
Guest
« Reply #8 on: 25-07-2010, 10:52:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi,

Ik ga altijd naar Strips op de van der Helstplein, snel,  efficient en niet duur (25euro voor en achter  cheesy)
brazil
Guest
« Reply #9 on: 25-07-2010, 13:35:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar vind je ook dat ze het goed en prof.
Doen?
surigirl85
Guest
« Reply #10 on: 01-08-2010, 13:03:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze doen het  wel goed hoor!! Ze reserveren wel maar 15min voor je, dus als je eerst 15min wil kletsen, zit dat er niet in! Ze doen handschoenen aan en evt haren die niet met de wax worden weggehaald, doen ze met een pincet.
normaal
Guest
« Reply #11 on: 04-08-2010, 09:49:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze doen het  wel goed hoor!! Ze reserveren wel maar 15min voor je, dus als je eerst 15min wil kletsen, zit dat er niet in! Ze doen handschoenen aan en evt haren die niet met de wax worden weggehaald, doen ze met een pincet.
normale gang van zaken dus ! maar indd wel zo fris met handschoenen,volgende keer erom vragen zou ik doen.
en brazilian is the best...beter dan scheren en frisser in het algemeen wil niet anders
Chermaine
Guest
« Reply #12 on: 13-08-2010, 03:49:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi,
Ik kwam jullie discussie tegen en toevallig hars ik al een jaar bij B-WAX in Amsterdam. Is een Braziliaanse dame die niks anders doet. Echt een toffe plek en echt een lieve en professionele dame. Je kan ook de talloze referenties op het gastenboek van haar website www.b-wax.nl lezen.

Ben al bij verschillende geweest, ook waxing company (helaas slechte ervaringen) en Cleopatra is levensgevaarlijk. De mensen daar zijn helemaal niet gediplomeerd. Hoe dan ook, ik hoop dat ik een beetje geholpen heb.

Succes.
??!
Guest
« Reply #13 on: 13-08-2010, 07:25:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat voor slechte ervaringen heb je bij the waxing company? Heb namelijk een dinsdag een afspraak bij ze Shocked!! Vertel me dan kan ik nog op tijd afzeggen!! Xx
Chermaine
Guest
« Reply #14 on: 13-08-2010, 07:36:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De enige die een beetje kan harsen is de eigenaresse Claudia. De laatste twee keer dat ik er was werd ik door een andere medewerkster geharst die helemaal geen benul had van waar ze mee bezig was. Omdat ik al jaren wax kan ik dat beoordelen. Zeer pijnlijk en amateuristisch, het moet allemaal maar heel snel. Zij willen het altijd binnen 15 min. doen, waardoor ze ook gestrest raken. Ik moest ook een half uur wachten terwijl ik op tijd was. Anyway, ik ben heel erg blij met Cristina van B-WAX en het is ook nog goedkoper dan Waxing company.
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: