Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wat betekent het als een zwarte vlinder in je huis verschijn en daarna verdwijnt  (Read 12805 times)
TRS
Guest
« Reply #45 on: 18-08-2012, 17:54:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

t zijn allemaal nachtvlinders op zoek naar schurende soortgenoot of op zoek naar een paalvlinder voor keiharde diepgang tussen de benen of tussen de billen. soms is er inderdaad sprake van klikkende connection.
Jawel
Guest
« Reply #46 on: 20-08-2012, 12:01:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat je raam openstaat!
vlinder
Guest
« Reply #47 on: 21-08-2012, 00:00:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Graag uitleg aub, bij voor baat mijn dank!

betekent iemand die je kent gaat dood, misschien zat hij of zij aan je spullen, een zwarte vlinder uit het niets is altijd een boodschap. ik wil je niet bang maken maar het is zo
Jawel
Guest
« Reply #48 on: 21-08-2012, 08:01:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

In welke eeuw leven jullie? Een zwarte vlinder komt dus iemand gaat dood...... Er gaat altijd wel iemand dood. Btw, als we alle zwarte vlinders zouden verdelgen dan gaat er nooit iemand meer dood? Of als je altijd je ramen en deuren dichthoudt? Geldt het ook voor blinden, die zien de vlinder niet zelfs al komt tie binnen. En wat heeft die zwarte vlinder eraan? En waarom zwart? Is zwart slecht? Wat gebeurt er als er een witte (of welke kleur ook) vlinder binnen komt? Geldt het alleen voor vlinders? Ik zag zojuist een zwarte (met een beetje wit) koe. Wat betekent dat, buiten dat ik op het platte land was?
Butterlfy
Guest
« Reply #49 on: 24-08-2012, 09:53:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen!!

ik woon in een bosrijke omgeving en heb bijna nooit last van vlinders. Maar als er echt een binnen vliegt
betekend dat ECHT een boodschap. Het hoeft niet altijd een vlinder te zijn kan ook een motje zijn.
Of van die hele dikke vliegen die hard zoemen en ze zijn heel irritant het is echt een boodschap.

Ik kan het verschil gelukkig wel zien. Gewone vliegen daar geef je geen aandacht aan maar als er eentje eigenaardig vliegt
of maar steed in je buurt blijft dan weet ik genoeg.

Het is ook je intuitie die zegt: hee ik ga iets horen of er gaat wat gebeuren.

ook als me oog trilt links is slecht rechts is goed
mijn hand jeukt rechts is inkomen en links is uitgaven
piep in je oor voor mij is het dat iemand over me praat.
als je lichaaam kriebelt je neus of arm of been dan betekend dat voor mij veranderingen op komst.

ik weet van mezelf dat het echt zo is kiss
echt!!
Guest
« Reply #50 on: 05-09-2012, 14:47:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

een  dichtbijstaande familie lid van mij is overleden vorige week
en vandaag kwam er een zwarte  vlinder overdag mijn huis in vliegen

Je hebt echt gelijk hoor

want ik weet van mezelf ook dat er eentje binnenvloog op een ochtend ik stond me op te maken.
op een gegeven moment vloog er een zwarte vlinder binnen maar ook gelijk weg heel snel.

toen wist ik er komt een bericht aan en ja hoor..... einde van de dag krijg ik een bericht dat er iemand uit mijn omgeving is overleden.
bij mij klopt het altijd.

nu zit ik op het werk en nu vliegt er al sinds vanochtend de hele tijd een vlieg en hij gaat maar niet weg.
hij blijft in mijn buurt rond zweven heel vervelend maar ik denk ook dat het een bericht is hoor maar zal het maar afwachten
ik hoop niks vervelends

Max
Guest
« Reply #51 on: 03-01-2013, 09:57:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De mothman zou die er iets mee te maken hebben
witte vloed
Guest
« Reply #52 on: 03-01-2013, 12:25:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De vlinder is onze eigen ziel die op zoek is naar de hogere waarden van het leven, waarbij we geestelijk steeds weer opnieuw geboren worden. Het zien van de vlinder kan er voor zorgen dat we ons in het waakbestaan lekker in ons vel voelen.

Ken je deze al?
Rust komt van binnenuit,
Zoek haar niet aan de buitenkant.

En ze leefden nog lang en gelukkig.
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: