+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Jongeren» Molukkers
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Molukkers  (Read 5615 times)
MalukuManise
Guest
« Reply #15 on: 25-12-2010, 01:35:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hun eigen land, indonesie verraden?
Eh mongool snap je jezelf nog wel? Je noemt molukkers maar hebt het over indonesie?
Is net alsof je zegt dat een Belg zijn/haar land, Nederland, heeft verraden
Jij bent echt kkdom!!!! Ga eerst in je boeken neuzen voordat je hier komt spitten want je word al wreed gekraakt hier met stront hahahahahahahahahaha kneusje
molukkers ,theeplukkers
Guest
« Reply #16 on: 25-12-2010, 17:26:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

molukkers zijn MISLUKKERS ze wonen altijd in groepsverband en zijn vervelende mensen die denken dat ze beter zijn dan surinamers en noemen ons vaak apen terwijl ze zelf ook vaak genoeg zwart zijn en heeeeeeeeeeeeeeeeeleeeee grote lippen hebben nee hoor lekker oprotten naar jullie stomme eilandje en thee gaan plukken daar!!! of rijst planten i dont care
JIJbentMISLUKT
Guest
« Reply #17 on: 25-12-2010, 22:15:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

molukkers zijn MISLUKKERS ze wonen altijd in groepsverband en zijn vervelende mensen die denken dat ze beter zijn dan surinamers en noemen ons vaak apen terwijl ze zelf ook vaak genoeg zwart zijn en heeeeeeeeeeeeeeeeeleeeee grote lippen hebben nee hoor lekker oprotten naar jullie stomme eilandje en thee gaan plukken daar!!! of rijst planten i dont care

JUIST! Je hebt iets nuttigs gezet! Molukkers zijn mislukkers omdat ze in groepsverband wonen en zich beter voelen dan surinamers?? G, dat zou ik ook zijn whahahaha. Molukkers zijn TRUE tot elkaar. Jullie naaien jullie eigen ras! Gunnen elkaar niks, is alleen ikke ikke ikke! En jij bent een su en benoemt: terwijl molukkers ook vaak ZWART zijn. Mongool je discrimineert je eigen! Dus ga jezelf eerst accepteren voordat je oordeelt over n ander zwarte teringlijer
dontst
Guest
« Reply #18 on: 27-12-2010, 02:49:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ach jij hier boven molukkers zijn net zo donker als surinamers ik weet nog dat ik naar een vriend zijn huis ging hij zelf was getint maar toen ik zijn ma zag mi skrikkie, blaka als mij en zo zijn er genoeg ik dacht altijd dat molukkkers getint waren nee hoor zwart. En maar stoer doen of ze white man zijn bij mij moeten ze niet komen met vrijpostigheid breek je bek!
zwart
Guest
« Reply #19 on: 28-12-2010, 01:07:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe ga je jezelf ZWART noemen jij drol
Dat je jezelf donker noemt kan er mee dooR maar zwart, geef wat meer om jezelf
Hierboven lees je niet dat molukkers niet donker zijn maar het gaat erom dat je jezelf ZWART noemt :s
Maluku4ever
Guest
« Reply #20 on: 31-12-2010, 11:39:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe ga je jezelf ZWART noemen jij drol
Dat je jezelf donker noemt kan er mee dooR maar zwart, geef wat meer om jezelf
Hierboven lees je niet dat molukkers niet donker zijn maar het gaat erom dat je jezelf ZWART noemt :s

Wij durven tenminste de confrontatie aan tegen mokros, dat kun je niet zeggen van suris die schijten voor iedereen in de broek.
Zeker een Su-Javaan die deze topic heeft geopend. Suriname een land van 1000 rassen die elkaar niet luchten.
WhatMang?
Guest
« Reply #21 on: 31-12-2010, 11:42:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wij durven tenminste de confrontatie aan tegen mokros, dat kun je niet zeggen van suris die schijten voor iedereen in de broek.
Zeker een Su-Javaan die deze topic heeft geopend. Suriname een land van 1000 rassen die elkaar niet luchten.

Je bent echt zielig, bij elke discussie moeten jullie mokros erbijhalen. Wij Suris hebben tenminste de Nederlandse slavenhandelaren altijd niet gemogen maar jullie hebben samen met Holland tegen jullie buurland gevochten en uiteindelijk zijn jullie genaaid door Ned. Iets waar je niet op trots kan zijn (verraad in de geschiedenis). Malukus scoren ook het slechtst onder de allochtonen als het gaat om opleidingen volgen.
ybdwcx
Guest
« Reply #22 on: 31-12-2010, 12:54:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

CPcpTz  <a href="http://wdgyoljlwwhl.com/">wdgyoljlwwhl</a>, rvvncukinwok, [link=http://klyvdmkwugss.com/]klyvdmkwugss[/link], http://ckrhwlrlmion.com/
lalia
Guest
« Reply #23 on: 02-01-2011, 02:33:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hun meiden zijn wel lekker, vooral die halfbloedjes.

HaroldJr
Guest
« Reply #24 on: 02-01-2011, 03:59:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als iedereen nou eens Gucci ging dragen...
lalia
Guest
« Reply #25 on: 02-01-2011, 12:52:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Molukkers hebben niemand verraden , ze zaten bij de ordetroepen om opstanden neer te slaan.
Het leger was het enige goed betaalde baan om belasting te kunnen betalen aan de Hollandse kolonisten.
En Indonesie bestond nog niet als een land of eenheidstaat, dus er is geen sprake van landverraad.
De orginele Indonesie was Java en Sumatra (Azie) de rest hebben ze erbij verovert zelfs een stukje van Melanesie (Pacific)
Papua's, Molukkers en Timorezen horen bij Melanesie (Mela= zwart, nesie= eilanden)

Maar goed ieder volk heeft zijn minpunt en pluspunt, we moeten allemaal ons best doen in dit land.
en niet elkaar de vinger wijzen of afkraken. 
Allochtonen brengen tenminste kleur en smaak in dit land.

Gadjah Merah
Guest
« Reply #26 on: 02-01-2011, 13:15:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hmmmm jij bent lekker schatje ! (... en je hebt gelijk hoor.)
Orfeoo
Guest
« Reply #27 on: 02-01-2011, 13:50:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe kan ik die molukse dames regelen? 

ik hoor ze doen allemaal aan zwarte magie met krissen ?
Damskobrada
MamJoraan

Mambini Lobi: +3/-2

« Reply #28 on: 06-02-2011, 03:09:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hadden Surinamers maar die strijdvaardigheid en eenheid net als Molukkers.
Die Mokro's zouden dan 2 keer nadenken voordat ze een Suri zouden lullen.

Weet nog koninginnendag wat jaren terug, hadden die Molukkers die mokro's een pakslaag gegeven bij leidse daar hahahaha.

MArokkanen zijn toch de no1 volk die mensen zomaar vaak lastig vallen. bah bah
Johnette
Guest
« Reply #29 on: 11-07-2012, 14:37:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mortgage refinance quotes 8[[[ college online mpv home refinance rates =(
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: