Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Sterrebeeld stier, hoe zijn hun manieren?  (Read 2615 times)
Rain
Guest
« on: 14-09-2010, 17:27:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vertel je ervaring?
stierlovesboogschutter
Guest
« Reply #1 on: 15-09-2010, 16:20:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Stieren zijn heel lief, aardig je krijgt alles van ze wat je wil, weet hoe je ze behandelt en met ze omgaat,  een kleine fout, dan is 't ook helemaal afgelopen!! cheesy
Waterman
Guest
« Reply #2 on: 15-09-2010, 20:27:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik had ooit een stiervriendin, ik was heel gelukkig met haar, ik Wilde niemand anders in mijn
Leven, ze kookte heel lekker voor me, ik kreeg een behandeling van een koning Maar ik heb haar een dag
 zo boos gemaakt door gewoon te lullen met andere meiden met mijn mobile en toen was het afgelopen.
Stieren geven heel moeilijk een tweede kans, zij Ging ervan uit dat ALS ik het 1keer kon doen ik het
Seer een ander keertje kan doen. Ik mis haar heel erg veel en ik heb tot nu toe nog geen enkel
Lief persoon meegemaakt Als haar
Taurus stir
Guest
« Reply #3 on: 15-09-2010, 20:41:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

I can be very kind and nice to u but once u mess with me U will see the other side of me.
When I'm in a relationship with a guy, it's for sure that I'm in love with him
BUT He has to know that 1 little mistake " There's a thin line between LOVE and HATE"
The LOVE that I had for him is turning into HATE and there's nothing to fix what has been broken!!
Galaxy
Guest
« Reply #4 on: 16-09-2010, 01:35:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heel erg lief en behulpzaam, ze zijn sexmaniacs en ook sexy maar aan de andere
 kant heel erg jaloers in een relatie
jerrel
Guest
« Reply #5 on: 16-09-2010, 12:08:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De vr. stier is BAZIG en strontjaloers. Moet ze niet!!!!!
ikke ja
Guest
« Reply #6 on: 16-09-2010, 13:03:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Strontjaloers omdat ze serieus zijn in een relatie, dan ga jij maar naar een ander sterrenbeeld, die niet jaloers is als jij ze niet wil, anderen staan wel in de rij voor ze.tenminste zijn ze niet materialistisch als bepaalde sterrenbeelden, die met mensen gaan alleen maar om geld, lekker eten, sponsoring en sieraden.
jerrel
Guest
« Reply #7 on: 16-09-2010, 13:14:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vr stier zijn strontjaloers op andere vrouwen, moeten hebben wat andere hebben.
Stree libie en Bazig! Ik moet ze niet! Ook niet als kennis! Bedankt!
jammer he
Guest
« Reply #8 on: 16-09-2010, 13:41:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik voel zo aan dat een vr stier jouw voor schut heeft gezet. Dat is jammer om hier dan alle gal en wraak uit te spuwen. Het beeindigen met jouw was zeker niet lekker, maar je zal wel iets ergs hebben uitgehaald als ze zo een besluit heeft genomen, dat is zielig voor jouw. Nou stre libie zou ik niet zeggen want zo ken ik ze niet, maar lief behulpzaam helpen graag vriendelijk en jaloers
johns
Guest
« Reply #9 on: 16-09-2010, 14:02:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En ze zijn ook nog vals, zoeken altijd spijkers onder laag water, zo zijn vr. stieren!
Bazig zjin ze, een man heeft niets te vertellen, moeten het hoogste woord hebben en zijn
inderdaad strontjaloers op andere mensen die het beter hebben, zij moeten ook hebben en zogenaamd lief met een doel, zijn ergens op uit kortom SLIJMBALLEN! BAH OM VAN TE KOTSEN!
LIEGEN KUNNEN ZE ALS DE BESTE!
@John
Guest
« Reply #10 on: 16-09-2010, 14:08:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Helemaal mee eens! Liegen alsof hun leven ervan afhangt.
tanja m
Guest
« Reply #11 on: 16-09-2010, 14:32:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Over liegen gesproken, vraag jij je eerst af als jij nooit gelogen hebt, liegen komt bij een ieder voor, je heb liegen in soorten
johns
Guest
« Reply #12 on: 16-09-2010, 14:35:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze zijn vals en liegen ook nog, zijn gevaarlijk bezig, brengen mensen in problemen.  
ik ken ze
Guest
« Reply #13 on: 16-09-2010, 14:58:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze zijn helemaal niet vals, in welke zin dan ? Ze kunnen juist  niet vals zijn, ze willen altijd gewoon hun zelf zijn, anderen laten hun mischien vals doen maar dan worden ze meteen weer wakker en hunzelf, waardoor ze meteen aanpakken
johns
Guest
« Reply #14 on: 16-09-2010, 15:04:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze liegen en zijn vals tot en met, doen er alles voor om hun zin te krijgen desnoods ten koste
van een ander, ze zijn gewetenloos en meedogenloos! In het begin geloofde ik ze met hun valse lach, tot dat ik alles heb ontdekt nou dan ben ik ook klaar met ze! Ze zijn steeds met hun eigen belangen bezig geven geen bal om een ander, zijn wreed en gevoelloos!
Nooit meer trap ik hier in!
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: