Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: ik heb hiv opgelopen na dat ik mijn ex-vriendin vreselijk hebt behandeld help  (Read 2951 times)
help radeloze ex
Guest
« on: 07-10-2010, 02:30:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Help ik ben radeloos Sad ik kan niet slapen ik had zo'n mooie pop van een vriendin heel erg lief ik heb haar helemaal kapot gemaakt zij zit nu in psc voor behandeling weet niet waneer ik haar terug zie ik wil haar zien en spreken ik voel me fucked up.Heb veel voor haar gelogen,lachte haar uit en ze slikte alles tot ze helemaal gek is geworden.Eerst dach ik ach mang ik ben nog jong ik moet nog sexen en genieten van het leven,vrienden,uitgaan en wild leven.Ben een spang dogla meid tegen gekomen en zij heeft mij opzettelijk besmet met het virus evil help me alsjeblieft ik was niet in mijn hoofd ik moest mijn vriendin niet zo hadden behandeld.Nu geloof ik werkelijk dat als je met je mede mens spot en met god(waarin ik niet geloofde) dat je nog erger wordt gestraft.help me hoe moet ik nu verder met mijn leven?
chastity
Guest
« Reply #1 on: 07-10-2010, 02:40:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou kies ie moi, je verdiende loon, arm kind
help radeloze ex
Guest
« Reply #2 on: 07-10-2010, 03:09:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Cry Zeg me hoe ik verder moet aub geen gemene woorden gebruiken ik zit als een klein kind hier te huilen terwijl ik typ.
Rohan
Guest
« Reply #3 on: 07-10-2010, 04:25:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nu zit j te huilen goed voor jou.1 advies voor jou.ga j vriendin ontmoeten of bezoeken,daarna zelfmoord plegen.dat s de enige optie
help radeloze ex
Guest
« Reply #4 on: 07-10-2010, 04:36:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben bang ,bang voor alles wat ik met haar heb gedaan ik heb vrees,maar ik wil haar weer zien.1 week terug heb ik mijn HIV test gedaan en ik ben positief ma zij niet had haar niet geneukt tijdens die periode.Waarom is de wereld zo wreed?Ik voel me echt eenzaam alleen.Zo 'n down gevoel een leegte in mij.Sad fuck
reality
Guest
« Reply #5 on: 07-10-2010, 05:46:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Pleeg zelfmoord voordat je een ander besmet.
Rohan
Guest
« Reply #6 on: 07-10-2010, 12:04:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Neem goed advies,ga naar de kerk jongen.
JE LULT
Guest
« Reply #7 on: 07-10-2010, 12:21:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

T.S JE LIEGT ZOVER IK HET WEET GEEFT EEM MAN EEN VROUW AIDS EN NIET OMGEKEERT GA MAAR NA OP GOOGLE OF GG&D EN HEEFT EEN SMA JE HET GEGEVEN ZOALS JIJ ZEGT DAN LEKKER VOOR J JULLIE HEBBEN ZOMAAR EEN KOP OM TE DENKEN ZOEK HET LEKKER ZELF UIT
playerboy
Guest
« Reply #8 on: 07-10-2010, 13:28:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Fucking hoerenloper joe kies joe pai je lachte dat arm kind uit nam haar situatie niet serieus, en nu zit ze alleen met haar ziekte in lpi god alleen weet wat je met haar hebt gedaan.Nu volg jij voor een ka lauwmang behandeling met je aids.Dat zegt men wees alert waarmee je bezig bent dat ding keert rechts streeks terug naar je toe.Niet te hard lachen waneer je mensen met problemen ziet 1 dey vo tjong tjong wang dey vo sabaku. angry

HAVE NO MERCY FOR YOU DOG....... evil evil evil evil
CORRECTIE
Guest
« Reply #9 on: 07-10-2010, 13:59:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die persoon die denkt dat een vrouw een man niet kan besmetten moet zich beter laten informeren. En dan zegt hij zo grappig dat we moeten googlen.
Ga zo door, jij gaat ons straks op mamjo komen vertellen hoe je besmet bent geraakt omdat je DACHT.
joshua.
Guest
« Reply #10 on: 07-10-2010, 14:26:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

T.S JE LIEGT ZOVER IK HET WEET GEEFT EEM MAN EEN VROUW AIDS EN NIET OMGEKEERT GA MAAR NA OP GOOGLE OF GG&D EN HEEFT EEN SMA JE HET GEGEVEN ZOALS JIJ ZEGT DAN LEKKER VOOR J JULLIE HEBBEN ZOMAAR EEN KOP OM TE DENKEN ZOEK HET LEKKER ZELF UIT
aan de ene kant geloof ik het wel dat het een troepverhaaltje is. maar aan de andere kant geloof ik jou niet dat een vrouw een man geen hiv kan geven. anders rijs de vraag: hoe komt die man dan aan die virus?

rara?

vloog er een fee langs die het hem met haar toverstokje heeft gegeven?

help radeloze ex
Guest
« Reply #11 on: 07-10-2010, 16:23:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen ik ben gewoon betaald gezet in deze wereld jullie mogen mij geloven of niet ik voel alleen mijn verdriet diep in mij een groote leegte;;,ik alleen weet hoe ik met mensenkinderen ben omgegaan.Ik heb altijd een vrouw zeer gemeen behandeld en de laatste was R.......... ik dach dat ik alles mocht doen met haar want onjuist was.Niemand voelt voor een ander tot dat je zelf in die zelfde put terecht komt.Ik heb geen zin in niks meer feesten en vrouwen hebben trekken mij niet meer aan zoals vroeger.Waneer mijn vrienden me zoeken ben ik nergens te vinden heb echt geen zin in mensen zien.Wil me vriendin alleen naast me om mij haar ware liefde te geven wat ik weg had gegooit heb het nu echt nodig.CryCry
HIV
Guest
« Reply #12 on: 07-10-2010, 17:03:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom huil je?

Ai a Karma nak joe, joe ma pima dagoe  angry

Je kan niet weg rennen van wat er al in de boeken staan geschreven voor jouw leven stuk stront.Die Aids vrouw heeft gelijk om je te besmetten wie weet wat je allemaal met je exen(vrouwen) allemaal hebt gedaan kijk je zegt het zelf om jouw zit 1tje in PCS.Zegt genoeg hoe je vrouwen behandeld.En je moet die arme vrouw niet besmetten met je kaolo zieke tollie ze heeft al genoeg met je meegemaakt.Laat die dame ze zal een andere wijsdenkende man vinden die haar netjes zal behandelen joe hagu :angry:Zeker weten ben jij een kleine snotaap zonder hart.
ga het zelf na
Guest
« Reply #13 on: 07-10-2010, 18:56:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

aan de ene kant geloof ik het wel dat het een troepverhaaltje is. maar aan de andere kant geloof ik jou niet dat een vrouw een man geen hiv kan geven. anders rijs de vraag: hoe komt die man dan aan die virus?

rara?

vloog er een fee langs die het hem met haar toverstokje heeft gegeven?

hoe komt die man aan die virus hoe komt die vrouw aan die virus rara vraag gg&d
moeilijk karma.
Guest
« Reply #14 on: 07-10-2010, 18:58:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom huil je?

Ai a Karma nak joe, joe ma pima dagoe  angry

Je kan niet weg rennen van wat er al in de boeken staan geschreven voor jouw leven stuk stront.Die Aids vrouw heeft gelijk om je te besmetten wie weet wat je allemaal met je exen(vrouwen) allemaal hebt gedaan kijk je zegt het zelf om jouw zit 1tje in PCS.Zegt genoeg hoe je vrouwen behandeld.En je moet die arme vrouw niet besmetten met je kaolo zieke tollie ze heeft al genoeg met je meegemaakt.Laat die dame ze zal een andere wijsdenkende man vinden die haar netjes zal behandelen joe hagu :angry:Zeker weten ben jij een kleine snotaap zonder hart.

ik ben het hiermee helemaal niet mee eens!
die spang dogla aidsvrouw had het recht niet om hem te besmetten. ze heeft daarmee een grotere vloek over zich heengehaald. het is bij wet strafbaar om je medemens bewust met hiv te besmetten. kom mij niet uitleggen dat anno 2010 mensen niet weten dat ze niet zonder cd moeten neuken. ze heeft slechte karma over zich heengehaald om deze vent te besmetten. en ze zal tien maar ervoor moeten boeten. zulken mensen komen in de hel terecht. en deze jongen heeft zijn 'straf' ahw gehad. hij benadeelt zijn medemens en daarvoor zal je moeten boeten. ik hoop voor hem en voor de rest van de gezonde personen niet dat hij die ziekte zal gaan lopen verspreiden. want het zijn hiv-positieve mensen die een gevaar vormen voor de rest van de gezonde bevolking. als ze die ziekte voor zichzelf zouden houden, dan zouden er geen besmettingen meer plaatsvinden in suriname. ik hoop dat je die verstand hebt. en geloof me, als je ex hoort dat je sero positief bent, zal ze je compleet dissen.
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: