+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Kids & Zo» Uit geputte moeder
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Uit geputte moeder  (Read 2051 times)
mom2be
Guest
« Reply #15 on: 12-11-2010, 14:47:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hai...
Wat misschien ook een idee kan zijn om bij de kleine een shirt neer te leggen waar jij in hebt geslapen. Jou geur hangt eraan en dat is vertrouwd voor je kleine, zo lijkt het alsof jij er ligt... Succes!
ja ik herken het helemaal
Guest
« Reply #16 on: 13-11-2010, 14:03:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laten huilen tot de baby in slaap valt is geen optie, een baby kan je niet verwennen. Je moet er wel rekening mee houden dat een baby 9 maanden in jou buik heen en weer werd geschommeld en nu in 1 keer stil ligt in een bedje.

Ik zelf had een zware bevalling gehad en ben bevallen van een jongen van 5050gr. Hij is nu inmiddels al bijna 4. Maar hij heeft 6 maanden lang gehuild. Het beste is gewoon iemand bij jou in huis nemen die jij vertrouwt zodat je er zelf ook op kan letten, maar dat de baby wel in de vertrouwde omgeving is. Het kan fijn zijn om af en toe gewoon ff je baby aan iemand anders te geven zodat jij ff relaxt kan douchen of gewoon iets van dagelijkse bezigheid. Ff iets anders dan baby.

Het is zwaar dat weet ik zelf ook. Ik heb zelf nu 4 kinderen waarvan er eentje nu 3 weken is. Gelukkig is dat geen huilbaby, maar had me er van tevoren wel op ingesteld. Wat het inbakeren betreft dat heb ik ook gedaan, en dan wel langer dan 3 maanden. Voor de nacht baker ik ze altijd in. Je zegt dat ie zichzelf loswikkelt. Ik heb advies gevraagd van ouderen omdat die er heel handig in zijn.

Probeer van alles, maar probeer ook af en toe wat tijd voor jezelf te nemen als dat mogelijk is. een goede vriendin een zus of schoonzus laten komen logeren zodat ze je even kan helpen zal veel goed maken.

Ik wens je sterkte en hoop dat het vlug voorbij is, geduld is de beste remedie.
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: