Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Relatie: Waterman (man) -tweeling (vrouw)  (Read 4355 times)
horoscoop
Guest
« on: 26-10-2010, 20:02:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gaan deze samen
ken je zulke paren.......
baby bash
Guest
« Reply #1 on: 26-10-2010, 20:06:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee absoluut niet! Verzoek je met klem een einde aan deze relatie te maken.
horoscoop
Guest
« Reply #2 on: 26-10-2010, 20:08:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee absoluut niet! Verzoek je met klem een einde aan deze relatie te maken.
waar blijkt dit allemaal uit  dat je dit zegt
Gast#2010
Guest
« Reply #3 on: 26-10-2010, 20:14:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gaan deze samen
ken je zulke paren.......

Gaan deze samen: Nee
Ken je zulke paren: Ja en ze vechten al 15 jaar elkaar de tent uit.
luister niet naar gekken
Guest
« Reply #4 on: 26-10-2010, 20:20:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waterman met Tweeling partner

Relatiecijfer       10

Dit is een supermatch! Allebei echte vriendschap bewaarders. De waterman heeft in het algemeen een socialer gevoel dan de tweeling. En de tweeling staat wat meer met beide benen op de grond. Jullie relatie blijft boeiend door nieuwe belevenissen. En jullie hebben elkaar altijd wel wat te vertellen! Top dus!

dit komt van google en geleerden
sabage
Guest
« Reply #5 on: 26-10-2010, 20:22:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

[/

quote] :angry:GELOOF ME ZE GAAN WEL SAMEN. K BEN ZELF 2LING VROUW EN MN VRIEND IS WATERMAN,WE ZIJN AL 14 JAREN SAMEN .TUURLIJK ELK HUISJE ZN KRUISJE MAAR WE VULLEN ELKAAR GOED AAN.ECHTWAAR
UPS EN DOWNS MAAR NIEMAND KOMT TUSSEN ONS PROBEER HET MAAR.PUNTJ BIJ PAALTJE KOMEN WE TOCH BIJ ELKAAR HET IS OOK NOG LEKKER SPANNEND.,VURIGE RELATIE.
paar
Guest
« Reply #6 on: 26-10-2010, 20:30:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hebben die soms financiele problemen want dit paar moet het wel samen kunnen vinden
Gast#2010
Guest
« Reply #7 on: 26-10-2010, 20:35:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

[/

quote] :angry:GELOOF ME ZE GAAN WEL SAMEN. K BEN ZELF 2LING VROUW EN MN VRIEND IS WATERMAN,WE ZIJN AL 14 JAREN SAMEN .TUURLIJK ELK HUISJE ZN KRUISJE MAAR WE VULLEN ELKAAR GOED AAN.ECHTWAAR
UPS EN DOWNS MAAR NIEMAND KOMT TUSSEN ONS PROBEER HET MAAR.PUNTJ BIJ PAALTJE KOMEN WE TOCH BIJ ELKAAR HET IS OOK NOG LEKKER SPANNEND.,VURIGE RELATIE.

Waarom word je nu boos? Je geeft zelf toe dat jullie een heftige relatie hebben. Ik gaf trouwens alleen antwoord, ja ik ken een stel zoals omschreven en nee, hun gaan niet samen al denken hun van wel. Je adviseert me te proberen ertussen te komen...ik kijk wel uit! Is mijn zus maar ik bemoei niet, als het moet raap ik alleen de scherven op maar ik ga haar niet zeggen wat ik ervan denk al verdienen ze allebei beter! Maar goed Back to topic.

hebben die soms financiele problemen want dit paar moet het wel samen kunnen vinden

Ze kunnen het ook wel met elkaar vinden. Af en toe.... rolleyes Ze hebben 4 kinderen en ze hebben beiden een ander gevoel voor opvoeden. Maar ik vind het te ver gaan dat aan een sterrenbeeld te wijten, ze kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar en dat noem ik dus geen liefde, dat is alles.
watramamma
Guest
« Reply #8 on: 26-10-2010, 20:37:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Algemene Match voor het sterrenbeeld Waterman met Tweeling

Algemeen De combinatie tweelingen waterman kan een harmonische relatie zijn. Tweeling herkent in waterman de behoefte sociaal en aangenaam met elkaar om te gaan en niet al te persoonlijk en emotioneel te worden. Tweelingen vindt het heerlijk dat hij met zijn partner een goed geestelijk contact heeft en overal met hem over kan praten. Waterman is altijd geinteresseerd in het nieuwe en ongewone, dit kan tweelingen in hem waarderen. Tweelingen past zich graag aan en deelt zijn behoefte aan verandering, spanning en avontuur. Vrijheid-gelijkheid-broederschap is het motto van waterman. Hij heeft een hekel aan autoritair gedrag. Zijn gevoelens voor tweeling zijn spontaan als hij verliefd is. Liefde & Hartstocht Zelfs als waterman tot over zijn oren verliefd op tweelingen is, dan bestaat er toch altijd nog meer een broeder- zuster verhouding dan een werkelijke liefdesband. Het verstandelijke aspect staat bij hem centraal, hij zal niet met zijn emoties te koop lopen en wil er zeker niet door meegesleept worden. In zijn fantasieen idealiseert hij tweelingen en zijn liefdesgevoelens zijn spontaan. Voor tweeling is de geestelijke harmonie belangrijk en dit zal met waterman wel klikken. Zijn lichamelijke verlangens sluiten goed aan bij die waterman, niet overmatig vurig of bezitterig. Toekomst? Als deze twee besluiten een vaste relatie of huwelijk aan te gaan dan zal het niet gauw saai worden. Je houdt allebei van een actief gezelschapsleven, toch kun je elkaar ook blijven boeien in de thuissituatie.

horoscoop
Guest
« Reply #9 on: 27-10-2010, 10:31:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga vanuit dat het wel kan gaan samen zie ik   de waterman en de tweeling,

mooi topic kan sluiten
xz
Guest
« Reply #10 on: 27-10-2010, 11:28:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die twee verdienen elkaar. De tweeling heeft verschillende persoonlijkheden. Verschillende gedaantes kunnen ze aannemen. Je weet niet wat je aan ze hebt. Ze zijn niet discreet. Watermannen zijn ontzettend gierig en ook huichelachtig.
today
Guest
« Reply #11 on: 28-10-2010, 18:59:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

twee goeie matches
waterman
Guest
« Reply #12 on: 29-10-2010, 02:11:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

stillewater
afgkiek
Guest
« Reply #13 on: 29-10-2010, 09:55:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

stillewater
:angry:mensen die met een waterman vrouw of man gaan . wel of ze van je houden  een man dus die waterman sterebeeld heeft dan krijg je alles maaaaaaaaar ze gaan zo vreemd voor je hoerenlopers zijn ze en of je hun buiten meid bent moet je ze verwennen. ik ken ze.heb kinderen met een waterman. plus ze liegen als te pest.dus. weet aan wat je begint ik moet geen watrman sternbeeld man meer no never moooooooooooooooore
ASTROLOGE
Guest
« Reply #14 on: 29-10-2010, 10:10:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DE BESTE MATCH VAN DE WATERMAN IS DE WEEGSCHAAL, EN VOOR DE TWEELING IS HET OOK DE WEEGSCHAAL.
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: