Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: WONNIE BOEDDHOE HEEFT HET GEZEGD EN TOCH WORDT GELD VERMORSEN  (Read 1447 times)
geen feest
Guest
« on: 10-11-2010, 17:11:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Twee maanden geleden heeft ze het gezegd

http://www.waterkant.net/suriname/2010/09/13/surinaamse-overheid-doet-alleen-dringende-uitgaven/
lees
Guest
« Reply #1 on: 10-11-2010, 17:12:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

toch wordt geld VERMORST     correctie
Hahahahahahahahahaha
Guest
« Reply #2 on: 10-11-2010, 17:36:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

toch wordt geld VERMORST     correctie
Alles wat anderen dan het front uitgeven is plotseling vermorsen..... huh cheesy
Toch lastig als je zo een verkiezing verliest en er nog zo op gehamerd wat voor criminelen het zijn....waarom dan toch van 8 naar 4 zetels..iets klopt niet  huh huh huh cheesy cheesy cheesy
doffezooi
Guest
« Reply #3 on: 10-11-2010, 17:47:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alles wat anderen dan het front uitgeven is plotseling vermorsen..... huh cheesy
Toch lastig als je zo een verkiezing verliest en er nog zo op gehamerd wat voor criminelen het zijn....waarom dan toch van 8 naar 4 zetels..iets klopt niet  huh huh huh cheesy cheesy cheesy

hé deze heeft de achteruitkijkspiegel uit de kast gehaald.....jullie zouden het toch beter doen....puinzooi......
Het volk begint nu in te zien dat niet elke verandering een ver
wanneer....
Guest
« Reply #4 on: 10-11-2010, 17:48:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

....keer jij terug in de werkelijkheid? het is vandaag 10 november 2010. 25 mei 2010 ligt al ver achter ons.
Hahahahahahahahahaaa
Guest
« Reply #5 on: 10-11-2010, 17:51:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hé deze heeft de achteruitkijkspiegel uit de kast gehaald.....jullie zouden het toch beter doen....puinzooi......
Het volk begint nu in te zien dat niet elke verandering een ver

Na 3 maanden al ! Dat is knap ! Of was er een beetje "hulp" van "derden" ??  huh huh huh cheesy cheesy cheesy
Toen het volk zei; we pinaren, wat was jullie "volkskenners" reactie ? Je liegt je hebt het goed ! En plots heeft het volk 10tallen spreekbuizen ??
Zaai daar in de oppositie, he ? cheesy cheesy cheesy cheesy
lang...
Guest
« Reply #6 on: 10-11-2010, 17:55:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Na 3 maanden al ! Dat is knap ! Of was er een beetje "hulp" van "derden" ??  huh huh huh cheesy cheesy cheesy
Toen het volk zei; we pinaren, wat was jullie "volkskenners" reactie ? Je liegt je hebt het goed ! En plots heeft het volk 10tallen spreekbuizen ??

.....genoeg om in te zien dat er niets voor het volk gedaan is tot nu toe.
gezwam
Guest
« Reply #7 on: 10-11-2010, 17:55:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja, na 3 maanden al...maar als je in ned.zit voel je het niet.
en wat derden....wie?? Holland? Front, CIA,? jullie zijn toch aan zet..of geloof je dat het volk niet ziet wat er gebeurd?
ten einde raad
Guest
« Reply #8 on: 10-11-2010, 18:01:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja, na 3 maanden al...maar als je in ned.zit voel je het niet.
en wat derden....wie?? Holland? Front, CIA,? jullie zijn toch aan zet..of geloof je dat het volk niet ziet wat er gebeurd?
1. Doem scenario (wo ko, wo pina); werkt niet !
2. Drugdealer scenario; werkt niet !
3. Rassen rellen scenario; werkt niet !
4. December moorden scenario; werkt niet !
5. Ga zo maar door.....
Ik zou ook desperate worden daarvan.....
klopt....
Guest
« Reply #9 on: 10-11-2010, 18:07:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

....niets werkt daarom schuilt Boedhoe.
Hahahahahahahahahaaa
Guest
« Reply #10 on: 10-11-2010, 18:10:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

....niets werkt daarom schuilt Boedhoe.
Tja, als die bevooroordeelde snotapen die zich pers durven te noemen, geen manieren hebben geleerd thuis, wat zou jij doen ? Samen in de afdaling gaan met ze ?
werkt dit wel??
Guest
« Reply #11 on: 10-11-2010, 18:11:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het Academisch Ziekenhuis Paramaribo (AZP) nadert het moment waarop de zorg in ernstig gevaar komt. Het ziekenhuis heeft zijn limieten bij de banken overschreden tegen hoge rente. De afgelopen acht maanden is de instelling draaiende gehouden. "De rek is er definitief uit", schrijft directeur Eddy Joemankhan aan vicepresident Robert Ameerali.

Situatie ernstig
De basis van de precaire financiële situatie bij AZP is gelegen in de volgende feiten:
1. Verhoogde kostendruk op de operationele activiteiten door aanpassing van tarieven van lokale leveranciers.
2. Verhoogde Euro-koersontwikkeling. Zestig procent van de medische middelen wordt rechtstreeks door het ziekenhuis betrokken bij buitenlandse leveranciers.
3. Geen tariefsaanpassing voor on- en minvermogende kaarthouders sinds 2006. De laatste aanpassing van Staatsziekenfonds was in 2002.
4. Invoering van het Functie informatie systeem van de overheid (Fiso) met terugwerkende kracht per 1 januari 2008.

Salarissen niet gegarandeerd
De AZP-directeur schrijft de vp dat "wij zoals wij kunnen inschatten gedurende de maand november 2010 niet kunnen voldoen aan onze reguliere betalingen en eind november de salarissen van de medewerkers niet kunnen voldoen".
Hahahahahahahahahaaa
Guest
« Reply #12 on: 10-11-2010, 18:15:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat niet lukte via de scholieren, zal dan maar over lijken van patienten moeten gebeuren....
Az 2e etage
Guest
« Reply #13 on: 10-11-2010, 18:20:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat niet lukte via de scholieren, zal dan maar over lijken van patienten moeten gebeuren....

Luister schooier,ik zet me elke dag samen met mijn collegas keihard in voor de patienten.
je lult aan de zijlijn, ik bemoei niet met politiek, maar wil wel mijn salaris op tijd hebben.
of is alleen de governor van de Centrale bank belangrijk?
deze shit hadden we eerst niet.
Hahahahahahahahahaaa
Guest
« Reply #14 on: 10-11-2010, 18:24:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Luister schooier,ik zet me elke dag samen met mijn collegas keihard in voor de patienten.
je lult aan de zijlijn, ik bemoei niet met politiek, maar wil wel mijn salaris op tijd hebben.
of is alleen de governor van de Centrale bank belangrijk?
deze shit hadden we eerst niet.

je salaris heb je gehad, dit gaat om twk suppleties mbt die tijdbom Fiso die Vene gelegd heeft op het laatste moment toen hij zag dat hij de ka was en tegen advies van de halfgod die Telting heette......dus wat lul je nou ?
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: