Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 17   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: KFC is zoooooooo lekker, maar waarom..........  (Read 15786 times)
Bakra Mang!!
Guest
« on: 19-11-2010, 14:20:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zitten negers elke dag vies te eten in de kfc?? ik wil ook graag daar zitten eten maar elke als ik een boel negers daar ziet zitten, dan denk ik laat maar. Mijn eetlust verdwijnt dan. Gatverdamme zeg kunnen julie ouders (oh ja moeder natuurlijk) jullie geen eetgewoonten leren? Jullie zijn toch niet in afrika geboren??
ikkk
Guest
« Reply #1 on: 21-11-2010, 22:35:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alsof ze alleen in afrika zo eten. dombo
Bakra Mang!!
Guest
« Reply #2 on: 22-11-2010, 16:35:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alsof ze alleen in afrika zo eten. dombo

precies, niet dus!! Het verschijnsel zie je dus ook terug in Nederland!! Wie is er nu een dombo!!!

check een kfc waar dan ook. Zelfs als ze een kfc ergens op het platteland van friesland plaatsen, dan nog zal het vol zitten met negers.  angry
ikkk
Guest
« Reply #3 on: 22-11-2010, 22:37:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dan ga je toch lekker niet heel simpel meneer bakramang
taking over
Guest
« Reply #4 on: 23-11-2010, 00:29:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

we nemen alles over bakramang,de kfc,daar durf je al niet naar binnen en binnenkort nemen we je huis ook over!!
watch out!!
Suresh
Guest
« Reply #5 on: 23-11-2010, 12:57:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zeker weer zwaar op zijn bek gekregen van een aantal negers, wat moet je dan als blank uitschot?? Inderdaad dit soort zielige uit-de-tent-lokkende topics starten!!   Als je left hebt, spreek die negers dan daarop aan sukkel!!!  Durf je niet he?? LOSER!!!
kfc nep
Guest
« Reply #6 on: 23-11-2010, 15:24:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ten eerste weten heeeel veel mensen niet dat kfc geen echte kip is pfff het is allemaal kunstmatig en het word uit fabrieken geleverd aan kfc ...daar bakken ze het alleen maar ...het is geen echte kip ...en als je zoveel problemen hebt dat er blacka's na kfc gaan dan ga jij tog lekker na maccie pffff gezeik
hihihi
Guest
« Reply #7 on: 23-11-2010, 16:17:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

cheesy...lach me rot.. ja negers waarom kunnen jullie niet normaal eten? ze eten als beesten, alsof ze nog nooit eten hebben gezien en zitten eeuwig in kfc net of het van hun vader is.
idon,tknow
Guest
« Reply #8 on: 24-11-2010, 14:24:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

cheesy...lach me rot.. ja negers waarom kunnen jullie niet normaal eten? ze eten als beesten, alsof ze nog nooit eten hebben gezien en zitten eeuwig in kfc net of het van hun vader is.
kfc tahst blackman food
hou jij het bij je STAMPOT BOERENKOOL cheesy
ey!
Guest
« Reply #9 on: 29-11-2010, 16:46:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nee dankje...geen hoge bloeddruk-kip-met antibiotica voor mij..trouwens ik hoor dat in America heet het KFC, maar mag geen Kentucky Fried Chicken voluit geschreven worden, want die kip wordt zodanig gemanipuleerd dat het zonder veren wordt gekweekt! binnen 2 weken volwassen!

Eet smakelijk mensen angry
Suresh..
Guest
« Reply #10 on: 01-12-2010, 11:02:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nee dankje...geen hoge bloeddruk-kip-met antibiotica voor mij..trouwens ik hoor dat in America heet het KFC, maar mag geen Kentucky Fried Chicken voluit geschreven worden, want die kip wordt zodanig gemanipuleerd dat het zonder veren wordt gekweekt! binnen 2 weken volwassen!

Eet smakelijk mensen angry

ja echt he, ik had ook al zoiets gehoord.  Het is echt superslecht voor je. Maar KFC gaat dat natuurlijk altijd keihard ontkennen. Ik kom daar nooit meer, Ik heb ooit van dichtbij gezien hoe het allemaal in massa gebakt wordt, nou je gaat echt over je nek!!
dusdat
Guest
« Reply #11 on: 11-12-2010, 11:38:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb dit ook gehoord, dat die kippen geen kippen meer zijn. doorgekweekt zonder veren, zonder ogen.. gatver sinds ik dit weet eet ik nooit geen kfc meer. ughl
racist
Guest
« Reply #12 on: 19-12-2010, 18:00:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mmm kaulo racist
moet je in de bijlmer zeggen word je afgeschoten viese stinkende kaaskop je had gewild dat je ons was
Bakra Mang!!
Guest
« Reply #13 on: 20-12-2010, 11:08:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mmm kaulo racist
moet je in de bijlmer zeggen word je afgeschoten viese stinkende kaaskop je had gewild dat je ons was

lol schietterrein de bijlmer!!  ahahahahah.

Ik had gewild dat ik jullie was?  Nou ondanks dat je vrij geweldadig overkomt, heb je toch gevoel voor humor!!  kiss
racist
Guest
« Reply #14 on: 20-12-2010, 11:16:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja vind ik ook zonnebanken is het toppunt van schijnheiligheid onder de kaaskoppen ik misbruik jullie als beesten jullie zijn stront voor mi
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 17   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: