+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Kids & Zo» Zwanger na de bevalling (mening)
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Zwanger na de bevalling (mening)  (Read 4563 times)
magdalena
Guest
« on: 31-12-2010, 00:49:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben een meid van 24 jaar oud en heb een kind van 5,5 maand oud.
Nu ben ik er achter gekomen dat ik weer in verwachting ben.
Ik weet niet wat ik moet doen ben zo radeloos.
Nu zeg me partner dat het beter is om het weg te halen en dat het beter is om het te plannen ( over een paar jaar).
Ik weet dat het kort achter elkaar is, maar ik weet nu al dat als ik het weg haal spijt er van ga krijgen.

Ik zou graag jullie mening hier over willen weten.

Al vast bedankt
1212
Guest
« Reply #1 on: 31-12-2010, 15:22:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waarom weghalen m het geld of gewoon show je weet je moeder heefdt ook niet zo gedaan ,,,gewoon houde als je een mens bent met verstandt
similac
Guest
« Reply #2 on: 01-01-2011, 15:44:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben een meid van 24 jaar oud en heb een kind van 5,5 maand oud.
Nu ben ik er achter gekomen dat ik weer in verwachting ben.
Ik weet niet wat ik moet doen ben zo radeloos.
Nu zeg me partner dat het beter is om het weg te halen en dat het beter is om het te plannen ( over een paar jaar).
Ik weet dat het kort achter elkaar is, maar ik weet nu al dat als ik het weg haal spijt er van ga krijgen.

Ik zou graag jullie mening hier over willen weten.

Al vast bedankt

het is inderdaad kort achter elkaar maar als jij niet voor arbortus bent zou ik het niet doen
jij ondergaat de arbortus niet de man jullie hebben al 1 kind denk dat hij jou standpunt ook wel accepteerd
je hebt in iedergeval wel alles voor de baby dus zoveel hoef je niet meer aan te schaffen
jezuschristus
Guest
« Reply #3 on: 01-01-2011, 21:03:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

damn meid waarom doe je het niet met condooms als je geld zat heb zou ik het houden aar 1 kind is al veel tijd en geld
plus een 2de ben je zoo moe dat je geeneens zin heb in sex dus verbaas je dan ook niet als je man vreemdgaat
mannen hebben altijd sex nodig 1week droogstaan is al teveel voor hun
ik zou het weghalen als je lang met je man wilt zijn 2 is vermoeiend moe voor sex dus die man gaat natuurlijk zoeken buiten logisch.
Xx-no-way-xX
MamJoraan

Mambini Lobi: +3/-7

« Reply #4 on: 03-01-2011, 16:31:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

damn meid waarom doe je het niet met condooms als je geld zat heb zou ik het houden aar 1 kind is al veel tijd en geld
plus een 2de ben je zoo moe dat je geeneens zin heb in sex dus verbaas je dan ook niet als je man vreemdgaat
mannen hebben altijd sex nodig 1week droogstaan is al teveel voor hun
ik zou het weghalen als je lang met je man wilt zijn 2 is vermoeiend moe voor sex dus die man gaat natuurlijk zoeken buiten logisch.

wat is dit voor belachelijke reactie zeg gadverdamme maar anyhow

ikzelf heb ook mijn kinderen snel achter elkaar gekregen ook geheel onverwachts maar wel welkom op latere leeftijd nu zie ik de voordelen wel in ze doen veel samen ze trekken samen op en waar 1 kind eet eet de 2e ook hoor zo moeilijk is het écht niet

wens je veel succes met je keuze en blijf praten met je partner niet alle mannen zijn honden zoals bovengenoemde persoon heel onterecht denkt
lalasaka
Guest
« Reply #5 on: 09-01-2011, 21:33:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat dit voor reactie is
hoe kan je zoveel neuken achter elkaar wij werken voor mensen en kutjes met een uitkering hoor
en dan denken waarom die man vreemdgaat hahah
laat me niet lachen hoe meer kinderen hoe minder die man sex krijgt
dus tuurlijk gaat die man vreemd domme kutten
nu begrijp ik waarom mannen vreemdgaan
als ze thuis 1 dood moe wijf hebben altijd hoofdpijn heb en moe is om te neuken
laat staan met 2 dan hebben die wijfen helemaal hoofdpijn en moe om te naaien
kijk dan niet raar als die man vreemdgaat
dianara
Guest
« Reply #6 on: 12-01-2011, 19:18:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zit in t zelfde schuitje. Mijn meiti is nu 6,5 maand en ben 8 weken zwanger.
Mijn ex en ik ( ja we zijn nu uit elkaar Sad ) hebben onze dochter via een ziekenhuis traject gekregen. Mn ex zn zaad was zwak en traag. Na mn bevalling werd ik meteen met regelmaat ongesteld maar toen dat een keer niet zo was toen ging ik toch twijfelen. Ik zwanger? Hoe dan? Na al die tijd proberen en dan nu als je het een keer zonder gedaan hebt zwanger zijn? Yes..i am pregnant. Mijn ex hOor ik niet meer, die is zo veranderd sinds de komst van onze meid en nu ik zwanger ben hoor ik hem al helemaal weinig. Echoos? Meneer is er niet bij, maar voor mij staat vast: ik hou het! Het is een geschenk van god. ik ga het zeker moeilijk krijgen twee kinderen van 14mnd leefdtijds verschil en nog eens een alleenstaande moeder zijn, maar ik kan het. Net zoals jij t kan. Meid: gefeliciteerd en ga ervoor!
diane
Guest
« Reply #7 on: 20-01-2011, 15:20:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

gekke shit hoor
dontdare
Guest
« Reply #8 on: 20-01-2011, 23:20:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niet doen hoor je zal spijt krijgen ken genoeg mensen die eeen kind vlak achter elkaar kregen britney spears ook nu heeft ze twee jongens die lekker met elkaar kunnen spelen
dontdare
Guest
« Reply #9 on: 20-01-2011, 23:23:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niet doen hoor je zal spijt krijgen ken genoeg mensen die eeen kind vlak achter elkaar kregen britney spears ook nu heeft ze twee jongens die lekker met elkaar kunnen spelen
dontdare
Guest
« Reply #10 on: 20-01-2011, 23:32:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

€
Guest
« Reply #11 on: 21-01-2011, 07:57:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat dit voor reactie is
hoe kan je zoveel neuken achter elkaar wij werken voor mensen en kutjes met een uitkering hoorje werkt ook voor het koningshuis die al genoeg geld heeft
en dan denken waarom die man vreemdgaat hahah
laat me niet lachen hoe meer kinderen hoe minder die man sex krijgt
dus tuurlijk gaat die man vreemd domme kutten
nu begrijp ik waarom mannen vreemdgaanals de man helpt in de opvoeding is de vrouw niet zo moe. een echte man neemt ook deel aan de opvoeding
als ze thuis 1 dood moe wijf hebben altijd hoofdpijn heb en moe is om te neuken
laat staan met 2 dan hebben die wijfen helemaal hoofdpijn en moe om te naaien
kijk dan niet raar als die man vreemdgaat
zelf nadenken
Guest
« Reply #12 on: 15-02-2011, 20:16:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga je niet zeggen 'je moet het wel doen of niet doen'.

Voordelen:
Je moet er nu toch dagelijks vroeg uit, voor een tweede maakt dat niets uit.
Je hebt allle spullen nu in huis.
Je oudste leert van huis uit wat delen en samen spelen is.
De kinderen hebben later (misschien ook nu al) meer aan elkaar, omdat ze leeftijdsgenoten zijn.

Nadelen:
Je oudste krijgt minder aandacht.
Het kost toch geld.
Je bent minder flexibel dan met 1 kind

Er zijn er vast nog veel meer te bedenken, zowel na- als voordelen. Weeg die tegen elkaar af.
cornel
Guest
« Reply #13 on: 20-02-2011, 23:13:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb ik ook zelf meegemaakt. M'n kind was amper 6 maanden oud toen ik weer zwanger raakte. Vol schaamte belde ik de verloskundige voor een afspraak. Die zei tegen me dat het vaak voor komt en dat ik heus niet de enige was. En dat bleek want op het werk hadden nog 2 andere collega's net een baby gehad en die waren ook weer zwanger, alsof we het hadden afgesproken. Maar bij mij kwam er nog een grotere verrassing, ik was namelijk in de verwachting van een tweeling. Dat deed me wel even schrikken, 3 baby's. Maar God heeft me bijgestaan, het waren zware jaren maar die zijn gelukkig al voorbij. Het heeft nu alleen maar voordelen. Altijd een speelkameraadje, ze helpen elkaar op school. Kleren die door gaan naar een ander. Het komt goed.
BossyLady
MamSenior

Mambini Lobi: +25/-27

« Reply #14 on: 05-03-2011, 11:48:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ TS

Enige wat ik kan zeggen : Luister naar je hart!!
En Weet wel dat het heel zwaar kan worden als je het tog aboteert!!
Wat ik hoor van vrouwen is dat ze vaak rond lopen met een schuld gevoel en veek verdriet!!
Dus luister niet naar je man!!
klinkt egoisties , maar dan had hij het maar veilig moeten doen!!
En hij is niet de gene die op de tafel moet gaan liggen en een stofzuiger in zn baarmoeder krijgt gedrukt , waardoor het kindje weg gezogen word!!
HIj is ook niet de gene die de pijn van een abortes voelt!!
Dus ik zou zeggen denk aub goed na !!
veel succes meid  kiss

Ik word liever gehaat om wie ik ben!!
Dan geliefd om wie ik niet ben!!

Mensen ook al pas je niet in  het plaatje van perfectie,
wees jezelf ... op elk potje past een deksel..
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: