Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: 1de vader van mijn kind kijkt niet om naar hem  (Read 4980 times)
verdrietige moeder
Guest
« on: 08-01-2011, 22:36:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geachte mamjolezers

ik heb een lieve zoon van acht maanden en de vader kijkt helemaal niet naar hem om.Ik raakte zwanger van een scharrel en mijn man heeft mij toen verlaten.De vader van mijn kind woont samen met zijn vriendin en wil niet omkijken naar hem hij heeft mijn kind wel 2 tot 3 keer naar zn famillie gebracht om kennis te maken.Maar hij belt nooit om te vragen hoe het met het kind gaat of als ik geld nodig heb. wat moet ik doen ik ben radeloos
helyeah
Guest
« Reply #1 on: 09-01-2011, 21:28:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

tuurlijk heeft die man je gelaten je bent tijden de relatie vreemdgegaan ben je wel goed bij je hoofd ofzo slet
goed dat je nu nix heb dat is jouw straf als je vreemd bent gegaan
s
Guest
« Reply #2 on: 10-01-2011, 11:23:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dat je man je heeft verlaten is heel logisch je bent vreemdgegaan en bovendien was je ook nog zwanger van een ander

en dan de vader van je kind je scharrel (en jij zijn scharrel) zijn vrouw was zo stom om hem te vergeven en heeft hem waarschijnlijk voor het blok gezet als je naar haar toe gaat is de relatie over

kom op ts wat verwacht je dan als je een kind krijgt van een man die al in een relatie zit en je wist het
gat hij zijn vrouw laat en jullie nog lang en gelukkig leven

misschien heb je de mazzel dat je een lieve man vind en deze jou met kind neemt en ook de vader van jou kindje word

succes
@ TS moeder
Guest
« Reply #3 on: 11-01-2011, 18:35:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geachte mamjolezers

ik heb een lieve zoon van acht maanden en de vader kijkt helemaal niet naar hem om.Ik raakte zwanger van een scharrel en mijn man heeft mij toen verlaten.De vader van mijn kind woont samen met zijn vriendin en wil niet omkijken naar hem hij heeft mijn kind wel 2 tot 3 keer naar zn famillie gebracht om kennis te maken.Maar hij belt nooit om te vragen hoe het met het kind gaat of als ik geld nodig heb. wat moet ik doen ik ben radeloos

1. je had niet vreemd moeten gaan
2. je had niet onveilig vreemd moeten gaan
3. eigen schuld dikke bult.

Nu is het een kwestie van naar een advocaat gaan en alles via de rechter regelen. Wil je dat niet, zal je moeten leven met je eigen gemaakte keuzes en zal jij je kind dit moeten uitleggen.
Popje
Guest
« Reply #4 on: 17-01-2011, 16:53:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Leer van je fouten en ga door met je leven. Jammer dat die vent niet omkijkt naar zijn kind, maar je kan hem niet dwingen. Je bent gezegend met een prachtig mooi lief kind, geniet ervan!!
Vergeet al het negatieve en probeer positief in het leven te staan.
gek mens
Guest
« Reply #5 on: 18-01-2011, 14:45:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Leer van je fouten en ga door met je leven. Jammer dat die vent niet omkijkt naar zijn kind, maar je kan hem niet dwingen. Je bent gezegend met een prachtig mooi lief kind, geniet ervan!!
Vergeet al het negatieve en probeer positief in het leven te staan.
pfffff je geeft r nog een goed antwoord zulke sletten moeten t voelen.het lijkt me vreemd dat je het kind niet verwijderd hebt nu is t gewoon een last op aarde eigen schuld dikke bult
Popje
Guest
« Reply #6 on: 18-01-2011, 19:54:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

pfffff je geeft r nog een goed antwoord zulke sletten moeten t voelen.het lijkt me vreemd dat je het kind niet verwijderd hebt nu is t gewoon een last op aarde eigen schuld dikke bult

Geen enkel kind is een last op aarde!!!!!!!!!!
Ik keur het volledig af wat TS gedaan heeft. Maar ze vraagt advies hoe nu verder.
Ik zou lekker schijt hebben aan alle scheve blikken van iedereen, gewoon keihard genieten van je kind. Lekker mee fietsen, eerste stapjes, eerste woordjes, naar zwemles, samen lachen en grappen maken enz. heerlijk zo'n lief kind.
Geef je kind al je liefde zodat het een gezond kind wordt!!
gummie
Guest
« Reply #7 on: 24-02-2011, 13:40:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat een negativiteit hier.
Je oordeeld over iemand die je niet kent.
Ik lees een heel klein stukje van een heel lang verhaal waarschijnlijk en wie als er een kind komt
zijn er nog steeds 2 mensen schuldig.

Het is nu eenmaal zo en het kind is er en heeft recht op een goed en gelukkig leven.
De vraag is nu heeft hij het kindje erkend of niet.

Als hij niet heeft erkend heb je geen poot om op te staan. Hij is dan niet officieel de vader en heb je een kindje zoder erkende vader.
Jammer voor de kleine maar die is nu nog klein genoeg om niet te weten wat hij mist.

Bouw je leven zo om je kindje dat jullie samen gelukkig zijn.
Als jij er bent voor je zoontje heeft hij zekerheid en geborgenheid en alles wat meer is, is extra.

Als hij wel je kindje heeft erkent kun je naar een advocaat om stappen te ondernemen om alimentatie te gaan krijgen.
Als jij het niet eens bent met een omgangsregeling zal hij naar de rechter moeten stappan om dit aan te vechten.
De rechter kijkt naar de situatie van het kind en waar het kind het beste mee af is.

succes en vergeet niet dat jij ook gelukkig kunt zijn met alleen je zoontje.

aan ts
Guest
« Reply #8 on: 26-02-2011, 15:33:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geachte mamjolezers

En dit is precies wat ik bedoel he, men raakt willens en wetens zwangen van een man die al een vriendin heeft . En vervolgens komt men op mamjo om advies klagen. Wat dacht je dan TS dat je bloemen en een beker zou krijgen .
Wat jij moet doen is hier lering uit trekken .
Verder sta je er alleen voor met je bastaard , zoek het maar uit en val anderen niet alstig . HOER !

xxx
Guest
« Reply #9 on: 27-02-2011, 02:36:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En dit is precies wat ik bedoel he, men raakt willens en wetens zwangen van een man die al een vriendin heeft . En vervolgens komt men op mamjo om advies klagen. Wat dacht je dan TS dat je bloemen en een beker zou krijgen .
Verder sta je er alleen voor met je bastaard , zoek het maar uit en val anderen niet alstig . HOER !

ik wil niet lullig zijn he maar 99% is hier bastaard ( kind van ongehuwde ouders )
Dus niet gaan schelden op een kind terwijl je er zelf ook 1 bent
pfffffffffffffff
Guest
« Reply #10 on: 01-03-2011, 01:05:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ben ik zo mee eens he ik heb dit zelf meegemaakt met mijn man en daarom weet ik hoe lullig deze hoeren zijn verwijder het fucking kind toch dan willen ze achteraf komen huilen en shit het heeft me zo pijn gedaan maar hij kijkt toch niet om naar het rot kind dus ik maak me zoo niet meer druk ik bedoel van ik doe hard me best om mijn relatie in stand te houden niet vreemd gaan enzo komt er een trut die vreemd gaat voor haar man met de mijne wil je me plek overnemen opsjouten ga naar het kliniek ofzo hoer!!!!!!zielig lope doen hiero je deed nie zielig toen je neukte
Spang Pepa
Guest
« Reply #11 on: 23-03-2011, 08:22:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

.....en ik heb een PRACHT VAN EEN KIND van een man die GEEN relatie had. HOOR JE DAT, OUD KUT HOER?HuhHuh??
Denk eens na!
Guest
« Reply #12 on: 23-03-2011, 12:56:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik weet niet wat je verwacht van een scharrel, zoals je zelf het zelf benoemd. Een scharrel is iets wat NIET serieus is en, aangezien je al een man had, om wat voor reden dan ook, een tussendoortje.

Dat het uitgelopen is op een zwangerschap is in 1e instantie JOUW verantwoordelijkheid en zal je daarvoor de gevolgen moeten dragen.

Je zal die scharrel wel op één of andere manier hebben laten weten (misschien via-via) en je zal de boodschap moeten begrijpen en aanvaarden dat hij niets met het kind te maken wil hebben.

Je kan hooguit (eventueel via een dna-test) aanspraak maken op een financiële bijdrage in de opvoeding van het kind.
Daarin kan een rechtswinkel je behulpzaam in zijn.
Percy Cooman
Guest
« Reply #13 on: 02-05-2011, 04:16:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wel wel kind of vrouw. Wat jammr dt 't zo verlopen s wat je nt verw8 hd. Maar als antw van mij s dat je mst kunn stn voor de conseqencies,want het kon vataler zijn verlopen. Advies a.u.b biegt j veronsch aan a degene die j ware ws. En eerlijk ook,nts schuil houdn en laat je nt opgehits wrdn. En opls: kies d weg van Christus. Ik hoop wel dt ik j betr hierm kan bemdgn. En o voor de andr lezers. Ik zegen jull. M'n 7157911
vriendin!!
Guest
« Reply #14 on: 05-05-2011, 12:12:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat een negativiteit hier.
Je oordeeld over iemand die je niet kent.
Ik lees een heel klein stukje van een heel lang verhaal waarschijnlijk en wie als er een kind komt
zijn er nog steeds 2 mensen schuldig.

Het is nu eenmaal zo en het kind is er en heeft recht op een goed en gelukkig leven.
De vraag is nu heeft hij het kindje erkend of niet.

Als hij niet heeft erkend heb je geen poot om op te staan. Hij is dan niet officieel de vader en heb je een kindje zoder erkende vader.
Jammer voor de kleine maar die is nu nog klein genoeg om niet te weten wat hij mist.

Bouw je leven zo om je kindje dat jullie samen gelukkig zijn.
Als jij er bent voor je zoontje heeft hij zekerheid en geborgenheid en alles wat meer is, is extra.

Als hij wel je kindje heeft erkent kun je naar een advocaat om stappen te ondernemen om alimentatie te gaan krijgen.
Als jij het niet eens bent met een omgangsregeling zal hij naar de rechter moeten stappan om dit aan te vechten.
De rechter kijkt naar de situatie van het kind en waar het kind het beste mee af is.

succes en vergeet niet dat jij ook gelukkig kunt zijn met alleen je zoontje.

Dat is niet waar, als het kind zijn achternaam niet draagt is het niet erg. Als hij beweerd dat het niet zijn kind is dat moet hij een dna test doen, op zijn eigen kosten. En dan heb ik het nu over alimentatie.
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: