MARITSA VAARNOLD

<< < (7/19) > >>

ciao:
whaahahahhahahah dat is even lelijk hoor lastig.

mag ik even:
hier boven staat dat die gene steeds er is een god er is een god leest. als maritsa zich niet voor deed als een gelovige vrouw en die dingen die ze uitgespookt heeft niet had gedaan zou niemand schade nog schande over haar heen willen  brengen. en laten we even eerlijk zijn dat heeft ze zelf al gedaan. Dus die gene die hier god zegt kan nooit en te nimmer zoveel schade toe gebracht hebben aan de maatschappij als dat maritsa gedaan heeft. er zal zeker wel een god aan die gene zijn of haar zijde staan maak je daar totaal niet druk om.
ik vind het jammer dat je er meteen vanuit gaat dat het mensen zijn die een uitkering hebben en hun kinderen verwaarlozen. jullie weten zelf dat maritsa alleen aanpapt met mannen en vrouwen die haar hogerop kunnen brengen dus je statemant klopt niet helemaal.
en wat dat stukje over toerekeningsvatbaarheid betreft jou reactie spreekt boekdelen vriend.

geust:
Maritsa Vaarnold  is dochter van oom paul Vaarnold.Dus ze is half djoeka.
August Vaarnold is een broer van haar.ze komen van TOETI KAMPHOE.
Meid waar schaam je,je voor?kom zelf van santi gronen ze zijn fam van mij.
Ze denk dat je heel wat is.Maritsa no afronto joe afkomst.

mang:
dank u wel goed gesproken.  der afkomst is niet eens het probleem haar gedrag wel en dat stoort mensen mateloos. Ik zou met trots zeggen wie me voorouders waren. zonder hen was je nu niet hier geweest

god:
jullie doen alsofjullie heilig zijn.
vertel jullie eigen dottories dan...misschien is die smakelijker.
met jullie achterhaalde IK HEB GESPROKEN.

wat die vrouw doet is niet goed volgens jou,mah topicstarter werkt dus volgens god.kaollo dom zijn jullie.

het doet pijn omdat je man achter die vrouw aanzat en jou niet meer wou dus zo neem je wraak.haahaa devil rule motherfuckers
wakker worden

en guest...heb je nog een echte naam of niet.
zo te zien ben jij familie hun.zelfs familie probeert je te breken op internet.
niemand heeft je dingens gevraagd over vader broer of toetie.
niet omdat jij je schaamt voor het bos wil zeggen dat een ander t ook zal doen LOMPERD

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page