Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Welke bestrijdingsmiddelen tegen kakkerlakken werken het best?  (Read 956 times)
kakkerlak
Guest
« on: 27-09-2011, 00:06:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje. Welke bestrijdingsmiddelen werken het best tegen kakkerlakken?
Ik ga morgen zowiezo GGD bellen want ik ben vreselijk bang dat ik een plaag ga krijgen.

Ik vraag dit omdat volgens mij kakkerlakken snel resistent kunnen worden tegen bepaalde gifbestrijdingsmiddelen.

Gr,

Kakkel
@mocro@
Guest
« Reply #1 on: 27-09-2011, 09:00:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb je dan last van Marokkanen ?
Doen!
Guest
« Reply #2 on: 27-09-2011, 09:23:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje. Welke bestrijdingsmiddelen werken het best tegen kakkerlakken?
Ik ga morgen zowiezo GGD bellen want ik ben vreselijk bang dat ik een plaag ga krijgen.

Ik vraag dit omdat volgens mij kakkerlakken snel resistent kunnen worden tegen bepaalde gifbestrijdingsmiddelen.

Gr,

Kakkel

Je huis goed opruimen en schoonhouden!!
Eip
Guest
« Reply #3 on: 27-09-2011, 10:51:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

begin alle kieren en openingen langs of bij pijpen buizenkabels die vanaf je buren komen en ook vanaf de bovenburen en in de keukenkastjes en de meterkast vol te spuiten met PURschuim .Het is bij de gamma tekoop.Dan je hele huis behandelen met een insecticide of het door de GG&GD laten doen en liefs een paar dagen het huis verlaten en bij thuiskomst alles stofzuigen wassen en afnemen en de troep meteen naar de vuilcontainer en al je kleren wassen of nog beter laten stomen.Sterkte ts.
Rentokil
Guest
« Reply #4 on: 27-09-2011, 14:42:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kakkerlakken gaan alleen waar kakkerlakken wonen. Als je leeft als een kakkerlak dan krijg je kakkerlakken op den duur. Je kan die morsu agu's er zo uithalen.
@rentokil
Guest
« Reply #5 on: 28-09-2011, 09:44:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kakkerlakken gaan alleen waar kakkerlakken wonen. Als je leeft als een kakkerlak dan krijg je kakkerlakken op den duur. Je kan die morsu agu's er zo uithalen.

Bulshit wat je schrijft, en rentokil is één van de slechtste ongediertebestrijdings bedrijven die ik ken en spreek uit ervaring

Je kunt ook kakkerlakken krijgen door buren via een afzuigkanaal, je hoeft maar één zwanger vrouwtje binnen te krijgen met honderden eieren en het feest begint.
Je kunt ze ook binnenkrijgen door uit een toko of Afrikaanse winkel iets te kopen wat niet officieel geïmporteerd is.
Produkten die officieel geïmporteerd zijn gaan in een klimaat/behandelingskamer zodat ongedierte niet overleefd, helaas overleveren de eieren het vaak wel.
of via bamboe meubelen en noem maar op.
Is mij ook gebeurd maar heb ze in no time uitgeroeid, één keer via een bamboemeubel en jaren later een keer via een toko in een grootverpakking.
Kakkerlakken zijn nachtdieren dus 's nachts actie ondernemen
Kakkerlakken zitten altijd op warme plekken dus op het motorgedeelte van je koelkast etc. en zaak omdat goed te controleren en in te spuiten.
Zaak is dat je in de winter maar even de cv uitdoet en dan maar een paar dagen in de kou, ramen open en je bent ze zo kwijt.
Feit dat ik hier verstand van heb is dat ik 40 jaar in de horeca werkzaam ben geweest en dat overal wel ben tegengekomen, ook in grotere restaurants en hotels maar heb het altijd uit kunnen roeien.
Heb je nog vragen plaats ze dan maar, alleen als je ze hebt en je doet er niets aan dan wordt het een tropische toestand, dus radicaal aanpakken.
Ik ben eens op een groot Indonesisch vrachtschip geweest die teakhout naar Amsterdam vervoerde en een Indonesische vriendin van mij kocht dan altijd daar haar spullen/kruiden/kretek etc van die bemanning die dat illegaal meenam uit Indonesie en ik ben toen een keer mee geweest aan boord en de kapitein vroeg mij omdat het nog zo laat was of ik wat wilde eten, nou Indonesisch eten ben ik gek op dus ik zei ja en namen mij meen naar de keuken op de boot, de keuken was zo groot als een balzaal ( veel personeel aan boord ) en toen het licht aanging zag ik en overdrijf niet duizenden kakkerlakken alle kanten op rennen.
En dit bedoel ik met illegale import, de boot was een vrachtboot voor hout, maar het vele personeel verkocht illegaal spullen/etenswaren en daar kreeg de kapitein dan commissie van en zo komen ook de kakkerlakken binnen in grootverpakkingen die niet in een speciale klimaatkamer behandeld worden.
MANTJE .
Guest
« Reply #6 on: 28-09-2011, 10:11:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

BAYGON  is fataal kakkerlaken gaan voorgoed gestrekt ,resistent...? noway  weet niet precies waar je het kan kopen ,misschien wel in Surinaamse Toko's het is een spray ...bij gebruiken ,altijd de ruimte verlaten tot dat de lucht weer zuiver is  .
SUZIE
Guest
« Reply #7 on: 25-09-2012, 14:45:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hi @ Rentokil,

Maar kakkelakken zitten overal in de stopcontacten gasvernuis enz enz.
Moet je dan echt niet een middel voor gebruiken??
« Last Edit: 02-10-2012, 00:31:35 - GMT-1 by mamjo » Logged
€
Guest
« Reply #8 on: 27-09-2012, 15:42:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nooit een kakkerlak dood slaan
dan leggen ze eieren
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: