Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Wie o wie hebben een huis gekocht op Blauwmeer Suriname  (Read 6395 times)
ventilatie
Guest
« Reply #15 on: 07-02-2011, 09:46:42 - GMT-1 »

Piepschuim is goed isolerend

Isolerend hmmm  en dat in tropisch suriname met die hitte.
Mensen laat je inderdaad goed informeren, want je huis moet kunnen admenen en goed frisse lucht doorlaten.
En anders ga je zonder ventilatie systeem problemen krijgen.
Cheryl
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #16 on: 13-02-2011, 19:11:15 - GMT-1 »

Neem snel wat te eten oom Nelis, voordat u zelf een hypo krijgt.

Bedankt voor de info Diabeet,

Inmiddels hebben wij een goede lening kunnen afsluiten met zeer gunstige rente. Scheelt een hoop als je kredietwaardigheid hebt opgebouwd cheesy
Ook hebben we getekend voor onze woning op blauwmeer en zijn er erg blij mee. Pionieren is altijd een risico nemen, toch  cheesy

Het project vordert goed en van medeeigenaren krijg ik positieve reacties.
Stemt mij hoopvol.
Cheryl
Mambini
*

« Reply #17 on: 13-02-2011, 19:14:53 - GMT-1 »

Ook ik heb een hoekwoning op Blauwmeer gekocht ,ik ben het momenteel aan het inrichten . Ik ben er zeer tevvreden mee.
Ook het blauwemeer is zo ontspannend.
Groetjes.

Wij hebben ook een hoekperceel.
Enige waar wij bang voor zijn, is dat het heel lang gaat duren voordat we elektriciteit hebben. Kan volgens veel mensen tot wel een half jaar duren.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen tot nog toe; aannemer, tekenen van stukken enz.

magda55
Guest
« Reply #18 on: 14-02-2011, 12:29:08 - GMT-1 »

weet je hoelang anderen al wachten op elektra, en die 2 bakras worden boos als je ze steeds daarover belt, begin een kokolampoe tekopen want het gaat nog een tijdje duren
Tamara
Guest
« Reply #19 on: 19-02-2011, 16:21:06 - GMT-1 »

De aanvraag voor electra heb ik al gedaan , goedkeuring is ook al gedaan. Alleen zijn de aansluitkosten heel duur. Ook water aansluiting is gedaan.
SAMSAM
Guest
« Reply #20 on: 22-02-2011, 13:22:07 - GMT-1 »

Isolerend hmmm  en dat in tropisch suriname met die hitte.
Mensen laat je inderdaad goed informeren, want je huis moet kunnen admenen en goed frisse lucht doorlaten.
En anders ga je zonder ventilatie systeem problemen krijgen.
KOOP OOK NIET BIJ SHIRAGALI, ALLES GAAT ONDER WATER EN HET WAS DE AFVALBUURT, DE HUIZEN KRIJGEN VEEL SCHIMMEL, EN DE VRAAG IS WAAROM ZIJN HUIZEN IN SU ZO DUUR. VOOR NAUWELIJKS 40000 EUROS KRIJG JE IN AZIE EN PORTUGAL HEEL GOEDE WONINGEN MET EEN MOOI STUK LAND. SU IS VEELS TE DUUR
Cheryl
Mambini
*

« Reply #21 on: 19-04-2011, 20:26:56 - GMT-1 »

Inmiddels zijn wij naar Su geweest, eigenlijk om bij de storting van de fundering te zijn, maar omdat wij zoveel mogelijkheden zagen, hebben wij wat wijzigingen aan onze woning aangebracht.
Gelukkig maar want nu hebben wij een bijkeuken waar we erg blij mee zijn.
Overigens zijn wij erg tevreden over het project. De 50 huizen die er als staan zien er erg goed en en bewoners zijn zeer tevreden over de oplevering.
Bij oplevering krijg je een keuringsbewijs voor EBS en Waterleiding, helaas duurt het traject bij deze instanties een heeeeel stuk langer.

Mooi project, rustig gelegen en degelijk gebouwd.
Electra onder de grond, net als in NL en andere landen. Huizen liggen meer dan een meter boven straatniveau, erg belangrijk in Su, en ook na dagenlang flink regenen, blijft het water niet op het project staan, al met al tevreden kopers...
Nee, wij hebben geen aandelen op blauwmeer cheesy

Het hele traject van vloeren en keukens uitzoeken is een ander verhaal. Wij hebben gekozen voor een houten vloer en hebben lang moeten zoeken naar een bedrijf dat aan onze kwaliteitseisen voldeed.
Voor de keuken hebben we diverse offertes opgevraagd bij Tromoto nv, Schmidt keukens en wij zijn ook bij Interdeco gaan kijken.

Als iemand nog goede tips heeft voor goede bedrijven in houten vloeren en keukens, dan horen wij dat graag  smiley
magda50
Guest
« Reply #22 on: 20-04-2011, 11:26:33 - GMT-1 »

is er al electra ?
 kiss
imelda
Guest
« Reply #23 on: 20-04-2011, 13:55:58 - GMT-1 »

ik ben zondag terug uit sur. en ik reed vrijdag daarvoor voorbij blauwmeer, er zijn maar net 4 huizen in aanbouw
en ze zijn niet een af, de rest van de verkaveling is overwoekert met bos. Ik denk niet dat het een goede verkavelings-
projekt is want je hoort in sur alleen maar negative berichten, het enige wat het nu goed doet in sur, die van commewijnen palm vilage. maar de rest of ze zijn uitverkocht of ze zitten onder water.
@cheryl
Guest
« Reply #24 on: 20-04-2011, 21:36:17 - GMT-1 »

Was je niet tevreden over Schmidt keukens?? Ik wil namelijk ook een offerte opvragen bij hun...heb je ook gekeken bij kunnenkeukens.sr 
678788999
Guest
« Reply #25 on: 21-04-2011, 14:55:32 - GMT-1 »

kunen keuken is overdreven duur, je kan bij interdeco kijken
mijn afmeting was totaal 4,5 meter en heb betaald rond de 2600 doll
wel heb ik zelf me wasbak en kookplaat voor ze gebracht
@cheryl
Guest
« Reply #26 on: 21-04-2011, 18:39:22 - GMT-1 »

Mhhh ,interdeco waar is het precies!! Sang jammer van kunnenkeukens en schmidt ik had het kunnen weten eigenlijk gezien hun site , ziet er behoorlijk prijzig uit.
SEE THROUGH
Guest
« Reply #27 on: 22-04-2011, 05:05:12 - GMT-1 »

Inmiddels zijn wij naar Su geweest, eigenlijk om bij de storting van de fundering te zijn, maar omdat wij zoveel mogelijkheden zagen, hebben wij wat wijzigingen aan onze woning aangebracht.
Gelukkig maar want nu hebben wij een bijkeuken waar we erg blij mee zijn.
Overigens zijn wij erg tevreden over het project. De 50 huizen die er als staan zien er erg goed en en bewoners zijn zeer tevreden over de oplevering.
Bij oplevering krijg je een keuringsbewijs voor EBS en Waterleiding, helaas duurt het traject bij deze instanties een heeeeel stuk langer.

Mooi project, rustig gelegen en degelijk gebouwd.
Electra onder de grond, net als in NL en andere landen. Huizen liggen meer dan een meter boven straatniveau, erg belangrijk in Su, en ook na dagenlang flink regenen, blijft het water niet op het project staan, al met al tevreden kopers...
Nee, wij hebben geen aandelen op blauwmeer cheesy

Het hele traject van vloeren en keukens uitzoeken is een ander verhaal. Wij hebben gekozen voor een houten vloer en hebben lang moeten zoeken naar een bedrijf dat aan onze kwaliteitseisen voldeed.
Voor de keuken hebben we diverse offertes opgevraagd bij Tromoto nv, Schmidt keukens en wij zijn ook bij Interdeco gaan kijken.

Als iemand nog goede tips heeft voor goede bedrijven in houten vloeren en keukens, dan horen wij dat graag  smiley
DIT LIJKT VERDACHT VEEL OP EEN PROMOTIE STUNT

SLUIPRECLAME. ECHT EEN TEKSTJE ZO UIT EEN BROCHURE GEKNIPT...  cheesy cheesy cheesy cheesy kiss cool cool
Tv reclame
Guest
« Reply #28 on: 22-04-2011, 08:28:09 - GMT-1 »

Echt waar het script is al geschreven, nu het spotje en de acteurs nog.  cheesy
PM
Guest
« Reply #29 on: 22-04-2011, 08:56:11 - GMT-1 »

DIT LIJKT VERDACHT VEEL OP EEN PROMOTIE STUNT

SLUIPRECLAME. ECHT EEN TEKSTJE ZO UIT EEN BROCHURE GEKNIPT...  cheesy cheesy cheesy cheesy kiss cool cool

vind ik ook. waarom? aan het begin vraagt zij of iemand ervaring heeft met blauwmeer. aan het einde is alles goed.
b.t.w. van piepschuim heb ik gehoord, dat je aan zulke muren geen kasten of wat dan ook kunt hangen. ze glijden er gewoon af. en ... wanneer ik na tig jaren hier in nederland gewoond te hebben, wil ik geen kunststofhuis hebben, maar een natuurlijk ademend huis. maar voor wie het wel wil, veel plezier ermee. home is where the heart is.
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Up
  Print  

Jump to: