Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wie o wie hebben een huis gekocht op Blauwmeer Suriname  (Read 6391 times)
Claus Fobia
Guest
« Reply #30 on: 22-04-2011, 12:40:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je kan in Suriname grote percelen kopen of huren zolang het niet in de hoofdstad ligt
Dan gaat men op blauwmeer ergens langs de highway gezellig boven-op-naast elkaar zitten
gelukkig dat de Chinezen aanwezig zijn want straks heeft elke inwoner van blauwmeer een eigen chinees waar ze boodschappen kunnen doen
de wegverlichting is zo goed daar dat je niets ziet na 8 uur s'avonds of er moet een auto voor bij rijden
ben benieuwd hoelang het duurt voordat er een brandweerauto of ziekenwagen komt in geval van nood
politie zullen we maar niet aan beginnen
Ik zit lekker op mijn perceel aan de schotelweg van 1 hectare ik wens de mensen die daar (blauwmeer)kopen sterkte en heel veel clausie fobia
JOYCE"1
Guest
« Reply #31 on: 23-04-2011, 08:03:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DIT LIJKT VERDACHT VEEL OP EEN PROMOTIE STUNT

SLUIPRECLAME. ECHT EEN TEKSTJE ZO UIT EEN BROCHURE GEKNIPT...  cheesy cheesy cheesy cheesy kiss cool cool

Eindelijk mensen die  het ook door hebben. Dit is typisch een geval van "Kijk mij nou, dit had ik nooooooooit gedacht.
kondremang.
Guest
« Reply #32 on: 23-04-2011, 10:45:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat u goed informeren. Ik heb me laten vertellen dat zowel grond als water van het meer sterk vergiftigd zijn door de bauxietindustrie. Het zou zonde zijn als u zo lang heeft gespaard en nu terug wil naar de natuur om in een giftige omgeving te gaan wonen. Wat zijn de lange termijn effecten? De zaak moet worden onderzocht want heb dit van deskundigen gehoord.
mary france
Guest
« Reply #33 on: 23-04-2011, 11:35:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat u goed informeren. Ik heb me laten vertellen dat zowel grond als water van het meer sterk vergiftigd zijn door de bauxietindustrie. Het zou zonde zijn als u zo lang heeft gespaard en nu terug wil naar de natuur om in een giftige omgeving te gaan wonen. Wat zijn de lange termijn effecten? De zaak moet worden onderzocht want heb dit van deskundigen gehoord.
sssst zeg niets misschien gaat die sociopaat van een SHELL-ISLA daar wel onder een steen wonen huize pissebed
SHELL-ISLA
Guest
« Reply #34 on: 23-04-2011, 15:59:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

sssst zeg niets misschien gaat die sociopaat van een SHELL-ISLA daar wel onder een steen wonen huize pissebed

Dit is al de tweede poging van jou om te proberen mij uit balans te halen.
Voordat je hier kwal lullen was ik al gewend hier te posten.
Wat is de strategie? Ga je nou weer lopen doen alsof ik hier niet hoor te zijn?
Beetje goedkope stemmingmakerij?

Ik BEN IN MIJN EIGEN LAND en heb daar heb honderden vierkante meters op mijn  naam staan (geen bereidsverklaringen en shit) en FYI staat dat alles niet in de buurt van Blauw Meer zelfs...

Dus HOPELOOS GEVAL, je gaat me niet tot outsider kunnen bombarderen, NIET IN MIJN EIGEN LAND
EN NIET OP INTERNET.

Doet je best veel pijn dat JIJ WEL bent AFGEKEURD IN JOUW EIGEN LAND, STEL IK ME ZO VOOR
EN DAT IK WEL VOOR EEN EU LAND MAG WERKEN? EN NIET ALS INTERIEURVERZORGER OF ZO??

LOEZER. Recht je ouwe schoudertjes...

Tabé
SHELL-ISLA
Guest
« Reply #35 on: 23-04-2011, 16:02:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DIT WAS MIJN TEKST. NIE KOMEN LULLE HIER DUS, WANT IK KREEG GENOEG BIJVAL!!!

JIJ BENT DE SOCIOPAAT!!! OUWE HOER DIE DE BOEL LOOPT OP TE HITSEN.

DIT LIJKT VERDACHT VEEL OP EEN PROMOTIE STUNT

SLUIPRECLAME. ECHT EEN TEKSTJE ZO UIT EEN BROCHURE GEKNIPT...  cheesy cheesy cheesy cheesy kiss cool cool
2zot
Guest
« Reply #36 on: 23-04-2011, 16:26:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voordat je hier kwal lullen was ik al gewend hier te posten.

Ik BEN IN MIJN EIGEN LAND en heb daar heb honderden vierkante meters op mijn  naam staan (geen bereidsverklaringen en shit) en FYI staat dat alles niet in de buurt van Blauw Meer zelfs...

Dus HOPELOOS GEVAL, je gaat me niet tot outsider kunnen bombarderen, NIET IN MIJN EIGEN LAND
EN NIET OP INTERNET.

Doet je best veel pijn dat JIJ WEL bent AFGEKEURD IN JOUW EIGEN LAND, STEL IK ME ZO VOOR
EN DAT IK WEL VOOR EEN EU LAND MAG WERKEN? EN NIET ALS INTERIEURVERZORGER OF ZO??

Tabé
die persoon hoeft geen enkele moeite te doen om jou uit balans te halen om de doodsimpele reden dat jij never ever in your sorry ass lijden ooit in balans bent geweest zielig gewoon hoe je mensen probeert te overtuigen dat jij bezit hebt, moet niet gekker worden een gek die zich tegenover onbekenden gaat verdedigen en opscheppen
SHELL-ISLA
Guest
« Reply #37 on: 23-04-2011, 16:29:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die persoon hoeft geen enkele moeite te doen om jou uit balans te halen om de doodsimpele reden dat jij never ever in your sorry ass lijden ooit in balans bent geweest zielig gewoon hoe je mensen probeert te overtuigen dat jij bezit hebt, moet niet gekker worden een gek die zich tegenover onbekenden gaat verdedigen en opscheppen
Nee, ik ken mijn stalker

Salary for Chef de Buro 1,750.00 per month
Holiday Allowance for Chef de Buro (8% of annual salary) 1,680.00 per year
Health Insurance for the Chef de Buro 242.94 per quarter
SHELL-ISLA
Guest
« Reply #38 on: 23-04-2011, 16:30:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

BEK DICHT NU.  cheesy cheesy cheesy
WANT ZOVEEL VERDIEN JE NIET OP JE FLUT KANTOORTJE!
SHELL
Guest
« Reply #39 on: 23-04-2011, 16:32:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

was jij er haar/zijn hele leven bij dan? want je klinkt wel geobsedeerd.... flink geobsedeerd zelfs... zoveel haat... je hebt zeker schande gehad, vooral als nu zelfs je salaris nu open en bloot op mamjo staat

Salary for Chef de Buro 1,750.00 per month
Holiday Allowance for Chef de Buro (8% of annual salary) 1,680.00 per year
Health Insurance for the Chef de Buro 242.94 per quarter
SHELL
Guest
« Reply #40 on: 23-04-2011, 16:36:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

OF HAD JE LIEVER GEWILD DAT IK GEEN NAGEL HAD OM MIJN REET TE ....
DOET PIJN? JE WILDE DAT IK EEN OF ANDER ONGESCHOOLDE TIENERMOEDER WAS OF ZO? 
TOEKOMSTLOOS. UITZICHTLOOS?

IN JE DROMEN DUS.... JE NEGATIVITEIT BRENGT MIJ NEVER UIT BALANS. IK BEN EEN KEIHARDE, DOM OUD KUT.
cheesy cheesy cheesy
vraagje
Guest
« Reply #41 on: 23-04-2011, 16:40:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

sinds when is iemand die wel wat heeft, zowel op de bank als in het landschap..  zielig??
SHELL
Guest
« Reply #42 on: 23-04-2011, 16:42:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mi no sabi...  cheesy  Vraag maar aan sociopath die me stalkt want ai bruya kba, dat 'slimme' mens had zich zwaar verkeken
correctie
Guest
« Reply #43 on: 23-04-2011, 16:50:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voordat je hier kwam lullen was ik al gewend hier te posten.

EN NIET OP INTERNET.

Tabé
Ramjan
Guest
« Reply #44 on: 23-04-2011, 23:50:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben bang dat dieven daar de tralies met rust laten.
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: