@ Joyce: bedankt voor het compliment; misschien moet ik mijn bedrijf uitbreiden en reclameteksten voor anderen gaan schrijven.

@ overige: Mijn bedoeling is om in contact te komen met mensen die ook een huis hebben gekocht op blauwmeer om informatie uit te wisselen over de voortgang van het project (velen weten meer dan één) Voor hen die dat onzin en een reclamestunt vinden staat het vrij om
niet te lezen en
niet te reageren op deze post.
Voor hen die wel een huis hebben gekocht op blauwmeer; ik ben zeer benieuwd naar jullie reactie van de voortgang van de bouw tot nu toe en overige bouwzaken.
@vraag over interdeco zij zitten op de Afi Jabastraat 69, mooie keukens en goede prijs. Ik kan niet oordelen over de service en kwaliteit van keukens en plaatsen, we hebben alleen offerte opgevraagd voor onze keuken.
@Schmidt keukens: Erg Europees ingesteld, kwaliteit keukens met 10 jaar garantie, goede service, maar wel aan de prijzige kant, ik denk net als Kunenkeukens. Wij hebben een offerte van hun, maar wel boven ons budget, vandaar dat we ook verder kijken.