Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wie o wie hebben een huis gekocht op Blauwmeer Suriname  (Read 6405 times)
SHELL
Guest
« Reply #45 on: 24-04-2011, 01:07:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben bang dat dieven daar de tralies met rust laten.
JA, WANT IK BIJT NOG HUN KLAVIETERS STUK TERWIJL ZE ZAGEN.
Zwarte Zee
Guest
« Reply #46 on: 24-04-2011, 02:42:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik kan u allen verzekeren dat met een tokkie als die SHELL uw huis ( mocht u willen kopen ) bij het Blauwmeer niets meer waard is
SHELL-ISLA
Guest
« Reply #47 on: 24-04-2011, 02:46:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt meer stront in je kop dan de inhoud van je kop toestaat....
Shiara
Guest
« Reply #48 on: 24-04-2011, 02:51:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik kan u allen verzekeren dat met een tokkie als die SHELL uw huis ( mocht u willen kopen ) bij het Blauwmeer niets meer waard is
Ik kan niets anders zeggen dan dat je gelijk hebt meid
SHELL-ISLA
Guest
« Reply #49 on: 24-04-2011, 03:02:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

OH, HOW CONVENTIENT. ZO TOEVALLIG ZIJN  ER 'TWEE VERSCHILLENDE' PERSONEN DIE MIJ HIER TOT GESPREKSONDERWERP PROBEREN TE MAKEN.....,

TJE POTI... OOO ZOOO TOEVALLIG..
MAAR KIJK NOH SISA, IK BEN NIET VAN VANDAAG HOR,

BIKAS IF NA SO MI BENG ZWAKI MENTAAL,
MI NOH BING SA DORO PEH MI DE, TIDEH DEY.

DUS YERE NOH... IK GA JE HET LANGZAAM UITLEGGEN...
JIJ      BENT      DE      PARIA     .      MYLENE      ANGELICA      POCORNI      IS      DE      PARIA.
JE      BENT     UITGESPUUGD     DOOR      DE      NEDERLANDSE       MAATSCHAPPIJ 
IK      HEB      ALLES      OVER       JOU      GELEZEN      HIER      OP       MAMJO,       EN       HET      IS       VERRE      VAN       FRAAI!!!

GA JE FRUSTRATIES ELDERS PROJECTEREN.

BEN BENIEUWD HOE HET AFLOOPT.
SHELL
Guest
« Reply #50 on: 24-04-2011, 03:07:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Shiara: Ik kan niets anders zeggen dan dat je gelijk hebt meid

Zwarte Zee: Ik kan u allen verzekeren dat met een tokkie als die SHELL uw huis ( mocht u willen kopen ) bij het Blauwmeer niets meer waard is

Niet eens de moeite genomen om je interpunctie, woordpatronen en taalkeuze aan te passen zodat het op twee verschillende personen moest en kon en zou lijken...  cheesy cheesy cheesy
prognose bewaarheid
Guest
« Reply #51 on: 24-04-2011, 03:52:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voordat je hier kwam lullen was ik al gewend hier te posten.
Wat is de strategie?

Ga je nou weer lopen doen alsof ik hier niet hoor te zijn?

Beetje goedkope stemmingmakerij?
Cheryl
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #52 on: 25-04-2011, 14:50:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ Joyce: bedankt voor het compliment; misschien moet ik mijn bedrijf uitbreiden en reclameteksten voor anderen gaan schrijven. cheesy
@ overige: Mijn bedoeling is om in contact te komen met mensen die ook een huis hebben gekocht op blauwmeer om informatie uit te wisselen over de voortgang van het project (velen weten meer dan één) Voor hen die dat onzin en een reclamestunt vinden staat het vrij om niet te lezen en niet te reageren op deze post.
Voor hen die wel een huis hebben gekocht op blauwmeer; ik ben zeer benieuwd naar jullie reactie van de voortgang van de bouw tot nu toe en overige bouwzaken.

@vraag over interdeco zij zitten op de Afi Jabastraat 69, mooie keukens en goede prijs. Ik kan niet oordelen over de service en kwaliteit van keukens en plaatsen, we hebben alleen offerte opgevraagd voor onze keuken.

@Schmidt keukens: Erg Europees ingesteld, kwaliteit keukens met 10 jaar garantie, goede service, maar wel aan de prijzige kant, ik denk net als Kunenkeukens. Wij hebben een offerte van hun, maar wel boven ons budget, vandaar dat we ook verder kijken.
Cheryl
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #53 on: 25-04-2011, 15:00:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is er al electra ?
 kiss

@magda: ik heb begrepen dat drie bewoners al electra hebben, wat niet veel is, want er zijn al meer dan 25 huizen opgeleverd en voor zover ik weet heeft nog niemand water....
Mars99
Guest
« Reply #54 on: 03-08-2012, 21:36:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi Cheryl,

Ben erg benieuwd naar je huidige mening omtrent Blauwmeer.
Bevalt het nog steeds goed en wat is nu eigenlijk de stand/voortgang van het project?
Is het grotendeels reeds verkocht, wat voor mensen wonen er wat is de kwaliteit van de huizen en hoe bevalt de omgeving?
Zijn er nog andere positieve of negatieve ontwikkelingen geweest het afgelopen jaar?

Bij voorbaat dank!
en...
Guest
« Reply #55 on: 04-08-2012, 15:56:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat je goed informeren. Van een deskundige van de Suralco heb ik begrepen dat de grond en het water vol gif zit(caustic soda etc) het betreft een oude mijn waar veel met gif is gewerkt.

en laat me raden.... zeker een witje die de grond daar heeft verkocht nohh...
mamjo jij weet alles van die slechte sinister witmang die zwaar vergiftigde grond verkoopt toch.. ok geef ons wat detailes.

tjsssssss
Guest
« Reply #56 on: 04-08-2012, 15:57:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

iedereen heeft er over huizen bouwen ectr.....
maar is het jullie niet gezgd dat je eigenlijk niet kan bouwen op vervuilde grond.
m.a.w veel klei/modder en kwik afro afro afro
vind je het gek dat die huizen goedkoop zijn, want a grong no boeng afro
Roy999
Guest
« Reply #57 on: 08-08-2012, 10:38:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Blauwmeer lijkt op een mislukking uit te lopen.

Het project is overwoekerd door onkruid, sommige huizen staan ontzettend dicht op elkaar, alle huizen lijken precies op elkaar zelfs kleuren en daken hebben zelfde lelijke kleur, slechts 1 stuk weg was betegeld de rest was bijna onbegaanbaar door enorme modderkuilen, nog veel onafgebouwde en leegstaande huizen en hoorde dat eigenaren onderling ruzie schijnen te hebben.

Ben zelf zoekende naar perceel/huis, maar zou dus echt nooit van mijn leven hier wat kopen. Daarnaast is er bij bauxiet winning in die regio veel gebruikt gemaakt van het gif caustic soda dus erg belangrijk om eerst bodem- en wateronderzoek te laten doen voor je iets in deze regio koopt.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +931/-124

« Reply #58 on: 12-08-2012, 12:08:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben zelf zoekende naar perceel/huis, maar zou dus echt nooit van mijn leven hier wat kopen. Daarnaast is er bij bauxiet winning in die regio veel gebruikt gemaakt van het gif caustic soda dus erg belangrijk om eerst bodem- en wateronderzoek te laten doen voor je iets in deze regio koopt.

Daarom vertrouw ik dit soort gladjanussen niet. Toen ik die gasten op kwakoe zag hun rommel promoten had ik al iets van dat deze gasten onbetrouwbaar overkwamen.
Khemet
Guest
« Reply #59 on: 13-08-2012, 23:12:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je nog even geduld heb, de familie Gumels is bezig met een verkavelingsproject bij de ringweg. De kavels beginnen bij 20000 euro voor 600 vierkante meter. Het schijnt een heel mooi project te worden. Kijk maar naar Prince park hoe zij dat hebben opgezet echt super elektriciteit en water onder de grond. Zij weten wel wat ze doen.   
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: