+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» Hoe kom je van verliefdheid af
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Hoe kom je van verliefdheid af  (Read 1838 times)
* * *
Guest
« on: 30-01-2011, 23:05:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe kom je van je verliefdheid af? Het kan heerlijk zijn als de persoon  in kwestie ook verliefd op jou is maar hij is dat niet dus wil ik er vanaf. ik wil niet de hele dag aan hem denken het maakt me kapot!! Hoe kom ik er vanaf
???????............
Guest
« Reply #1 on: 30-01-2011, 23:07:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

proberen leuke dingen te doen en de verliefdheid je leven niet laten beheersen
shit hoor
Guest
« Reply #2 on: 30-01-2011, 23:14:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zoek iemand je veel aandacht geeft en je het hof maakt dan kom je ervan af geloof me
Guest
« Reply #3 on: 30-01-2011, 23:15:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zoek iemand je veel aandacht geeft en je het hof maakt dan kom je ervan af geloof me

slecht advies. wordt ze daarop weer verliefd en dan ben je net zo ver van huis.
??????????...........
Guest
« Reply #4 on: 30-01-2011, 23:16:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dan heeft ze een prbleem erbij, gewoon proberen te genieten van de dingen en de dag
@TS
Guest
« Reply #5 on: 30-01-2011, 23:17:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Focussen op zijn slechte eigenschappen/lelijke uiterlijkheden. Kost misschien even moeite want je bent verliefd maar blijf je best doen. Zo kom je er vanzelf vanaf.
puntje
Guest
« Reply #6 on: 30-01-2011, 23:20:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de beste remedy om dit soort dingen te voorkomen is niet verliefd worden!
maar om serieus op jou probleem in te gaan, het beste is alle banden verbreken en je lekker bezig houden met andere dingen
@TS
Guest
« Reply #7 on: 30-01-2011, 23:31:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe kom je van je verliefdheid af? Het kan heerlijk zijn als de persoon  in kwestie ook verliefd op jou is maar hij is dat niet dus wil ik er vanaf. ik wil niet de hele dag aan hem denken het maakt me kapot!! Hoe kom ik er vanaf

Hoe weet je dat de persoon in kwestie niet verliefd is op jou? Heb je dat gevraagt?
r.r.
Guest
« Reply #8 on: 30-01-2011, 23:34:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe weet je dat de persoon in kwestie niet verliefd is op jou? Heb je dat gevraagt?

pffff, dit valt me nou zwaar tegen. ik heb het haar zelf verteld maar dat ze het nou ook hier dropt vind ik wat minder.
het hele verhaal is duidelijk.... ik heb aangegeven wel wat voor haar te voelen zij dacht er anders over en maanden later date ik een ander en nu is mevrouw opeens verliefd.
@ r.r.
Guest
« Reply #9 on: 30-01-2011, 23:43:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nou ja, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar die griet heeft je naam nergens hier gedropt, de enige die 'misschien' kan weten waar het over gaat dat ben jij.   En dan nog, ik ben ook een dame die verliefd is op een man die mij waarschijnlijk ook niet moet (althans daar moet ik nog achter zien te komen).  Dus eigenlijk zonder al te veel details kan je nooit weten over wie het gaat, snappie?
En als ze geen details over jou noemt.. is het gewoon een lady in ... nood! Die vraag om wat advies, dat is toch niet erg meneer?
Dus wat je aangeeft met 'minder'.. je klinkt als een jonge gozer die nog veel moet ontdekken. Suc6
@r.r.
Guest
« Reply #10 on: 30-01-2011, 23:46:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nog ff een aanvulling: daarbij gaat het helemaal niet om jou..  maar om haar gevoelens. Als het om jou zou gaan, en je date dan zou ze dat vermeld hebben. Heeft ze dat? Nee, dus ze wil je in alle vrede verder laten leven, maar zelf wil ze ook verder, get it?
Mr.MamJo!
Guest
« Reply #11 on: 30-01-2011, 23:48:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe kom je van je verliefdheid af? Het kan heerlijk zijn als de persoon  in kwestie ook verliefd op jou is maar hij is dat niet dus wil ik er vanaf. ik wil niet de hele dag aan hem denken het maakt me kapot!! Hoe kom ik er vanaf

Rule nr.1= Nooit verliefd worden op iemand als het niet wederzijds is, snappen mensen dat soort dingen niet.....
Het is al erg genoeg als het wederzijds is, verliefd zijn.

Gr, Dennis
hoooooooo
Guest
« Reply #12 on: 30-01-2011, 23:53:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het gaat om het gevoel maar waarom is hij dan niet verliefd op jou? hebben jullie het erover gehad?
JE KAN 2 KANTEN OP
Guest
« Reply #13 on: 31-01-2011, 16:40:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DOOR 2 LEPELS ZOUT TE ETEN OF JE HOOFD IN DE WC POT TE DUMPEN
ts
Guest
« Reply #14 on: 31-01-2011, 16:47:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij heeft het niet met woorden gezegd maar hij doet werie tegen me. Ik heb geen bord voor me kop en wil nu ook gewoon verder. In het begin zei hij wel wat voor me te voellen en nu opeens niet meer. Ik wil echt van die kut verliefdheid af. Ik ben de hele dag bezig maar tog zit hij in me hoofd
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: