Pages: [1] 2 3 4 5 6   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: sperma slikken  (Read 17898 times)
john 123
Guest
« on: 04-02-2011, 00:12:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dames eerlijk antwoorden!!!! Waarom houden de meeste vrouwen niet van sperma slikken. Jullie eten antroewa sopropo okrosoepoe en nog meer van die dingen die raar smaken. Het is een big turn off zit je smatje je lekker te happen kom je klaar dan stop ze!!!!!! balen. Hoe zou je vinden als je vriendje je lekker pakt of beft, en op het moment dat je klaarkomt stopt ie Huh? juist dat gevoel hebben de boys  ook, zo van รจรจรจรจ waarom maak je het niet af ga fff door  huh
alvast bedankt voor jullie reactie. cool
asdefg
Guest
« Reply #1 on: 04-02-2011, 16:35:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hou jij ervan dan? Heb je het zelf geproefd? Sommige mannen hebben echt een vies kwakje hoor. Ik vind het niet erg om te slikken. Ik maak graag af waar ik aan begonnen ben. Maar een puni smaakt veel beter. De smaak is absoluut niet vergelijkbaar. :p
Jakult
Guest
« Reply #2 on: 04-02-2011, 21:33:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hou jij ervan dan? Heb je het zelf geproefd? Sommige mannen hebben echt een vies kwakje hoor. Ik vind het niet erg om te slikken. Ik maak graag af waar ik aan begonnen ben. Maar een puni smaakt veel beter. De smaak is absoluut niet vergelijkbaar. :p

wat een bullsit verhaal, nu word je GRATIS getrakteerd door een man en is het nog niet goed?
jullie vrouwen houden er toch van om uit eten te gaan, of nie dan?

gewoon slikken en niet gaan lopen zeuren bitchen, jullie vreten de hele dag allerlei troep als KFC of MC Donalds of die smerige ben en jerry ijs of andere gore troep, maar willen een kwakkie, ja een kwakkie dat zo veel is als 1 eetlepel niet slikken?

bah hypocrite wijven zeg, het is ook nog eens gezond door alle vers gemaakt proteinen en eiwitten en vergelijkbaar met een Jakult drankje voor de ochtend.

dus ik zeg ook altijd: doe gezond en neem een kwakkie ipv van een Jakult
slikken
Guest
« Reply #3 on: 04-02-2011, 21:54:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nou ik slik wel hoor en ik ben ook een surinaamse vrouw(half)!!
ik ben er niet dol op maar ik wil dat mijn man(hij is een creool) geniet en hij wilt dat omgekeert ook. als hij de heledag zoete dingen heeft gegeten dan is het wel te doen dan is het gewoon zoet maar als hij gedronken heeft ofzo dan is het echt bita.
en hij mag zn kwakje overal op me spuiten ik vind het niet erg. naderhand ga ik gewoon baden.

asdefg
Guest
« Reply #4 on: 04-02-2011, 23:01:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat een bullsit verhaal, nu word je GRATIS getrakteerd door een man en is het nog niet goed?
jullie vrouwen houden er toch van om uit eten te gaan, of nie dan?

gewoon slikken en niet gaan lopen zeuren bitchen, jullie vreten de hele dag allerlei troep als KFC of MC Donalds of die smerige ben en jerry ijs of andere gore troep, maar willen een kwakkie, ja een kwakkie dat zo veel is als 1 eetlepel niet slikken?

bah hypocrite wijven zeg, het is ook nog eens gezond door alle vers gemaakt proteinen en eiwitten en vergelijkbaar met een Jakult drankje voor de ochtend.

dus ik zeg ook altijd: doe gezond en neem een kwakkie ipv van een Jakult

Flip niet gast. Leer lezen. En leg dan uit wat er hypocriet is aan mijn post. Misschien handig als je vantevoren even op zoekt wat het ook al weer betekent. Smiley

Overigens, Yakult is niet gezond. En de voedingswaarde van sperma is niks bijzonders.
Jakult/Kwakkie
Guest
« Reply #5 on: 05-02-2011, 10:18:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nou praat je dus echt typisch als een surinaamse vrouw:

je begint meteen jankie jankie te doen en claimt dat sperma geen voedingwaarde heeft?

Google eens: voedingwaarde sperma             

zul je zien dat er een ruime hoeveelheid eiwitten in zit en niet gaan blaten meisje als je geen feiten onderzoekt, sperma is juist gezond blijkt dus.

Dus doe gezond en neem een kwakkie ipv van Jakult?
Moksie
MamjoDon

Mambini Lobi: +453/-504

« Reply #6 on: 05-02-2011, 12:13:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom proef je het zelf niet een keer, het is gewoon smerig..
Slijmerig bah ik wil er niet eens over praten.
gestoord wijf
Guest
« Reply #7 on: 05-02-2011, 12:39:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nou praat je dus echt typisch als een surinaamse vrouw:

je begint meteen jankie jankie te doen en claimt dat sperma geen voedingwaarde heeft?

Google eens: voedingwaarde sperma             

zul je zien dat er een ruime hoeveelheid eiwitten in zit en niet gaan blaten meisje als je geen feiten onderzoekt, sperma is juist gezond blijkt dus.

Dus doe gezond en neem een kwakkie ipv van Jakult?
1. Ik ben geen surinamer en ben er nooit een tegengekomen die als mij praat.
2. Google het zelf en vergelijk het dan met echt voedsel. Wel een wetenschappelijke bron bekijken, niet dom geleuter van een mongool die het zomaar uit zijn duim zuigt.
3. Als je het zo geweldig en gezond vind, ga het dan zelf inzamelen en gebruik het als je enige voedingsbron. Niemand verbiedt je om jezelf als koe te gebruiken. Veel plezier. Smiley
4. Wist je dat mensenpoep vitamine B12 bevat? Is misschien leuk voor je, als afwisseling. Maar volgens mij eet je het nu ook al, want wat er uit je mond komt is namelijk ook poep.
Jakullt
Guest
« Reply #8 on: 05-02-2011, 17:57:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

2. Google het zelf en vergelijk het dan met echt voedsel. Wel een wetenschappelijke bron bekijken, niet dom geleuter van een mongool die het zomaar uit zijn duim zuigt.
3. Als je het zo geweldig en gezond vind, ga het dan zelf inzamelen en gebruik het als je enige voedingsbron. Niemand verbiedt je om jezelf als koe te gebruiken. Veel plezier. Smiley
4. Wist je dat mensenpoep vitamine B12 bevat? Is misschien leuk voor je, als afwisseling. Maar volgens mij eet je het nu ook al, want wat er uit je mond komt is namelijk ook poep.

tjonge jonge hoelang heb je voor je toetsenbord gezeten om zo een opsomming uit de mouw te schudden?

in elk geval kan ik stellen dat de stelling dat poep niet tot de strekking van de topicstarter behoort en vraag mij ook af of je nu niet een beetje te evr doorschiet om je gelijk te halen!

daarnaast heb ik al eens een keer een beetje van mn eigen sperma geproefd en kan je zeggend at mn creoolse zaad echt niet slecht smaakt hoor.
Ik zeg het!!!
Guest
« Reply #9 on: 07-02-2011, 22:48:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

LOL! eheeeeeeeeeeeeeh wow sorry hoor Jakult, maar dat was echt een BOK  cheesy

john 123
Guest
« Reply #10 on: 10-02-2011, 10:00:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

LOL! eheeeeeeeeeeeeeh wow sorry hoor Jakult, maar dat was echt een BOK  cheesy

jakult heeft wel gelijk het is ook wetenschappelijk bewezen, dat vrouwen depressief worden als ze geen tolli krijgen . (denk trouwens ook aan hoe pijnlijk het is voor meisjes als ze gaan menstrueren (oplossing de pil gaan gebruiken of het maagdenvliesje stukmaken dit geld natuurllijk niet voor alle vrouwen) , maar mensen dit is een discussie forum geen dis of ruzie forum ok
John 123
Guest
« Reply #11 on: 03-03-2011, 08:39:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jawel proeft net poenie vocht als je lassie doet cheesy cool
niet nodig
Guest
« Reply #12 on: 04-03-2011, 14:01:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nouwja waarom doorslikken ik kan het toch ook gewoon eruit zuigen en daarna uitspugen geniet je toch ook maar doorslikken nee echt niks voor mij waarom slik jij geen kutsap door
john 123
Guest
« Reply #13 on: 04-03-2011, 22:14:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nouwja waarom doorslikken ik kan het toch ook gewoon eruit zuigen en daarna uitspugen geniet je toch ook maar doorslikken nee echt niks voor mij waarom slik jij geen kutsap door

ja maar met een vollemond pijpt niet lekker schatje!!!! Wil optimaal genieten!!!
Nensie
Guest
« Reply #14 on: 20-04-2011, 18:42:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Om de smaak van de sperma niet te proeven zorg ik er gewoon voor dat de pik van mijn man diep in mijn mond neem wanneer hij klaarkomt, zo spuit hij meteen in mijn keel en slik ik het gelijk door. De smaak wordt ook minder door het in je mond met speeksel te vermengen. Ik ben het er wel mee eens dat je wel moet afmaken waar je aan begint, ik zou gek worden als mijn man zou stoppen met beffen vlak voordat ik klaar  zou komen!
Pages: [1] 2 3 4 5 6   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: