Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: BERLUSCONI'S GESEL RUBY IN 30 SEXY FOTO'S  (Read 3571 times)
william
MamjoDon

Mambini Lobi: +158/-412

« Reply #30 on: 16-02-2011, 18:00:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@Wilma
punt 2

ik heb niks met de vs te maken, vind het een kutland.

doei !

The war over your water is about to begin.
willlll!!!!!!!
Guest
« Reply #31 on: 16-02-2011, 18:34:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

William het is irritant als je duidelijk niet begrijpend weet te lezen, je verdaait de zaken duidelijk want ik denk dat een ieder die het gelezen heeft begrepen heeft wat @ bedoelde @ was duidelijk wat ontbreekt er bij jou om het niet te willen begrijpen, no shame in that lees het gewoon opnieuw maar ga niet lopen kletsen dat @ dubbelzinnig geweest is pffffff vermoeiend. Lees het weer woord voor woord zin voor zin!!!!!!! En als je het toch niet begrijpt vraag voor een verduidelijking, hoop niet dat ik een gevoelige snaar geraakt hebt.
@ william
Guest
« Reply #32 on: 16-02-2011, 18:35:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@Wilma
punt 1

jouw woorden : "t gaat ook niet over jou mening over dat meisje. t gaat om de wet. en gelukkig ben jij geen rechter. de rechter moet niet zn gevoel volgen maar de letteren van dat wet.

loop dan ook niet hypocriet te janken dat het hier met 16 is mens.
oh my god je bent echt dom. waar heb ik lopen janken? ik heb gereageerd op jou opmerking dat ik t goed vond dat de nederlandse wet de grens bij 16 stelt. wat is daar nou hypocriet aan? weet jij wel wat het woord hypocriet betekent?  jij vond dat ik het goed vond en aangezien dat niet zo is heb ik je uitgelegd hoe ik erover denk. dat staat los van en verandert niets aan de wet domme zak. dat is het probleem met jou. je lult maar raak zonder na te denken over wat je zegt. als jij mijn vorige bericht niet verkeerd had uitgelegd had ik niet eens gezegd hoe ik erover dacht, omdat t hier niet relevant is. daar gaat t in deze topic namelijk niet over. waar het over gaat is dat berlosconi vervolgd wordt omdat hij ervan verdacht wordt dat hij de italiaanse wet heeft overtreden. die wetten heb ik niet gemaakt. ik kan nog zo tegen die wet zijn als ik wil, die wetten zijn er nou eenmaal en als de rechter zn hoofd over deze zaak gaat buigen zal hij de letteren van de wet volgen. hij heeft geen andere keus. of je het nou leuk vindt of niet.
@ william
Guest
« Reply #33 on: 16-02-2011, 18:36:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@Wilma
punt 2

ik heb niks met de vs te maken, vind het een kutland.

doei !
jij bent over de vs begonnen. niet ik. ik reageerde slechts op wat je zei.
@ willlll!!!!!!!
Guest
« Reply #34 on: 16-02-2011, 18:38:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

William het is irritant als je duidelijk niet begrijpend weet te lezen, je verdaait de zaken duidelijk want ik denk dat een ieder die het gelezen heeft begrepen heeft wat @ bedoelde @ was duidelijk wat ontbreekt er bij jou om het niet te willen begrijpen, no shame in that lees het gewoon opnieuw maar ga niet lopen kletsen dat @ dubbelzinnig geweest is pffffff vermoeiend. Lees het weer woord voor woord zin voor zin!!!!!!! En als je het toch niet begrijpt vraag voor een verduidelijking, hoop niet dat ik een gevoelige snaar geraakt hebt.
dank je wel. ik ben blij dat er meer mensen zien dat deze gast niet kan lezen.
william
MamjoDon

« Reply #35 on: 16-02-2011, 18:39:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

iedereen kon lezen wat ik vetgedrukt uit jouw eigen post heb herhaald ja.
dus je bent nog steeds hypocriet bezig in mijn ogen.
bovendien ben ik het eens met die 16-leeftijdsgrens dus ga iemand anders discussieren ajb.
ik heb er nou geen zin in om ellenlange posts te plaatsen.
ander keertje mss.
bedankt voor je begrip.

william.

william
MamjoDon

« Reply #36 on: 16-02-2011, 18:43:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij bent over de vs begonnen. niet ik. ik reageerde slechts op wat je zei.
was ook in europa zo, 150 jaar geleden waarschijnlijk.
wist niet dat het in de zuid-vs nog steeds zo was en betwijfel dat ook.
mss uitzondering voor mormonen, maar dan moet je maar een verificatie-link plaatsen.
ik weet niet alles en neem ook niet zomaar klakkeloos statements over van een ander.

willlll!!!!!!
Guest
« Reply #37 on: 16-02-2011, 19:04:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij vindt dat @ een dubbele mening heeft hoe jij daarop komt weet joost maar waar beweert @ volgens jouw dat het legaal is om met een 16 jarige in nederland sex te hebben!! @ geeft slechts aan dat het bij wet toegstaan is in Nederland WAT NIET BETEKENT DAT @ HET ONDERSTEUND JIJ UITGEKOOKTE OEN!!! VANDAAR DAT @ ZEGT DAT HET IN DIENS OGEN LEGALE PEDOFILIE IS.

Mijn vraag aan jou is dus waarom is @ een hypocriet omdat jij niet begrijpend weet te lezen!!! Datgeen jij dus aanhaalt dat je uit een post dat @ vetgedrukt heeft hebt gehaald slaat dus nergens op als je eerst probeerde te begrijpen wat daar stond.
Het kan een ieder gebeuren will voel je niet aangevallen neem gewoon een stap terug lees alles opnieuw want het is vermoeiend je killed een discussie op die manier
william
MamjoDon

« Reply #38 on: 16-02-2011, 19:35:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn vraag aan jou is dus waarom is @ een hypocriet omdat jij niet begrijpend weet te lezen!!! Datgeen jij dus aanhaalt dat je uit een post dat @ vetgedrukt heeft hebt gehaald slaat dus nergens op als je eerst probeerde te begrijpen wat daar stond.
Het kan een ieder gebeuren will voel je niet aangevallen neem gewoon een stap terug lees alles opnieuw want het is vermoeiend je killed een discussie op die manier
lijkt me heel duidelijk voor iemand met een gezond stel hersens.
wilma schrijft eerst dat de wet gerespecteerd moet worden en dat een rechter terecht de letter van de wet volgt, vervolgens noemt ze de nederlandse wet een legale pedo-wet.
dat klopt voor geen meter en als je het nu nog niet snapt dan zou ik je aanraden een half uurtje met je stijfkoppie tegen de muur te bonken zodat het dan mss wel doordringt.
OEN !!!!!!

Plukje
Guest
« Reply #39 on: 16-02-2011, 19:39:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze heeft een beetje een ouwe kop voor iemand van 18.
william
MamjoDon

« Reply #40 on: 16-02-2011, 19:42:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze heeft een beetje een ouwe kop voor iemand van 18.
Die ouwe snoeperd is gewoon onvoorzichtig geweest.
zoveel geld en macht en hij weet niet eens haar leeftijd te achterhalen.
laat hem maar hangen ook, kan ie musseloni opvolgen.

evil

sallam halleh kum
Guest
« Reply #41 on: 16-02-2011, 19:47:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik denk dat dit meisje geen familie meer heeft. en als ze wel familie heeft zullen ze nu niets meer met dr te maken willen hebben. op de arabische tv wordt ze helemaal afgemaakt. ze hoeft echt niet naar marokko op vakantie te gaan of 1 van die soort landen want ze hebben dr op tv al gezegd dat ze niet welkom is. ze gaan rotte tomaten naar dr gooien. ze vinden dat ze een schande is voor t volk.

En zo zijn merendeels van die marokanen, die tieners spelen keihard voor de hoer en die kills boelen zichzelf suf.
Maar hun vingers zijn het langst wanneer ze naar andere mensen wijzen die in hun ogen en volgens allah niet goed zijn.
Dus hai hai kies ding mocro mooi
iehwwwww
Guest
« Reply #42 on: 16-02-2011, 19:48:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ielggggg zo lelijk  is ze of ligt het aan die foto's ?? op tv leek ze niet zo lelijk..
ze lijkt wel 29 ofzoo en dan is ze pas 18..
en die berlusconi moet gewoon de bak in vieze opa pedo ielgg ik zag echt filmpjes van hem op tv waar hij naakt rondliep in zn tuin en dan zag je meisjes in bikini's die 18 of jonger leken walgelijkkkk gewooon maarja ze zijn natuurlijk Arm die meisjes die een flink bedrag krijgen om met zo een opa te chillen.. die man is gewoon walgelijk en als je president bent ga je toch eerder voorzichtiger om met dat soort dingen vraag id dat soort dingen maar nee deze man heeft gewoon schijt tsjaaa dan maar de bak in he eigen schuld dikke bult...
Willllll!!!!!
Guest
« Reply #43 on: 16-02-2011, 19:58:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

lijkt me heel duidelijk voor iemand met een gezond stel hersens.
wilma schrijft eerst dat de wet gerespecteerd moet worden en dat een rechter terecht de letter van de wet volgt, vervolgens noemt ze de nederlandse wet een legale pedo-wet.
dat klopt voor geen meter en als je het nu nog niet snapt dan zou ik je aanraden een half uurtje met je stijfkoppie tegen de muur te bonken zodat het dan mss wel doordringt.
OEN !!!!!!

Zie weer hoe jij zaken verdraait "vervolgens noemt ze de nederlandse wet een legale pedo-wet" dat staat echt nergens jij maakt dat daaruit nee joh is duidelijk je kan het gewoon niet helpen, ik heb gewoon ff een paar topics gelezen waarin jij je gore gat steeds opentrekt en ook daar merk ik dat je dingen verdraait, je bent niet alleen een oen maar ook nog eens achterlijk en wilt niet inzien wanneer je het niet bij het rechte eind hebt, tis al goed hoor ventje je kunt er ook niets aan doen dat je moeder je als baby op je hoofd heeft laten vallen.
william
MamjoDon

« Reply #44 on: 16-02-2011, 20:05:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zie weer hoe jij zaken verdraait "vervolgens noemt ze de nederlandse wet een legale pedo-wet" dat staat echt nergens jij maakt dat daaruit nee joh is duidelijk je kan het gewoon niet helpen, ik heb gewoon ff een paar topics gelezen waarin jij je gore gat steeds opentrekt en ook daar merk ik dat je dingen verdraait, je bent niet alleen een oen maar ook nog eens achterlijk en wilt niet inzien wanneer je het niet bij het rechte eind hebt, tis al goed hoor ventje je kunt er ook niets aan doen dat je moeder je als baby op je hoofd heeft laten vallen.
val dood stuk ellendeling.
krijg de tyfus en je hele familie ook.

Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: