Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wie kent een goede tandarts die met een goede verdoving werkt ?  (Read 3961 times)
Sensetive
Guest
« on: 22-02-2011, 21:58:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Welke tandarts hier in Paramaribo werkt goed ? Ik heb kiespijn en wil laten vullen en trekken maar ik heb alleen maar nare ervaringen met tandartsen. Ondanks de verdoving voel ik heel veel pijn en dat wil ik niet meer hebben. Ik ben vreselijk bang voor de tandarts. Welke tandarts in Suriname gebruikt goeie verdoving ?
Tifidatra
Guest
« Reply #1 on: 23-02-2011, 00:07:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij is wel een beetje prijzig, maar ze zijn de aller aller allerbeste!

Je voelt werkelijk niets, niet eens van de verdoving. Vooral HIJ is steengoed!
stong
Guest
« Reply #2 on: 23-02-2011, 13:52:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Welke tandarts hier in Paramaribo werkt goed ? Ik heb kiespijn en wil laten vullen en trekken maar ik heb alleen maar nare ervaringen met tandartsen. Ondanks de verdoving voel ik heel veel pijn en dat wil ik niet meer hebben. Ik ben vreselijk bang voor de tandarts. Welke tandarts in Suriname gebruikt goeie verdoving ?
kom maar bij mij ik sla je met een steen van 12 kg op je kop (flinstones style) en wanneer je sterren ziet dan trek ik je kies uit. En de prijs valt mee. Als je je eigen steen meeneemt dan is het gratis
dejavu
Guest
« Reply #3 on: 23-02-2011, 14:02:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kom maar bij mij ik sla je met een steen van 12 kg op je kop (flinstones style) en wanneer je sterren ziet dan trek ik je kies uit. En de prijs valt mee. Als je je eigen steen meeneemt dan is het gratis
heet je loen? of had jij onder inspec pengel vermoord?
WEL EEN
Guest
« Reply #4 on: 23-02-2011, 14:54:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ken er wel honderd maar die wonen in amsterdam en rotterdam.
Haaaaa,Ja jullie moesten zo nodig in Su blijven wonen we ka now
dejavu
Guest
« Reply #5 on: 23-02-2011, 15:00:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ken er wel honderd maar die wonen in amsterdam en rotterdam.
Haaaaa,Ja jullie moesten zo nodig in Su blijven wonen we ka now
Ik woon in Su, al ben ik niet de topicstarter, en ik mocht als kind kiezen (me mas was in ptata sinds '73) en ik mag nu nog steeds zelf kiezen waar ik woon. Jij toch ook? Anyway, de vraag was 'welke tandarts IN PARAMARIBO'.

maar nomo nomo wilde je je amsterdams en rotterdams gepolijste smoelwerksnuitbeksmjoerrrrrr komen dieken in die tori.  rolleyes
bugrubana
Guest
« Reply #6 on: 23-02-2011, 15:14:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Er moeten op elke topic altijd een paar klootzakken ertussen zitten, die alleen maar strond uit hun vette nek uit kraaien. Jullie weten niet of dit morgen ook met jullie gebeurd. TS Tifidatra is werkelijk goed en een beetje prijzig. Maar of zij wel de beste zijn dat kan ik zo niet vertellen. Er was wel eentje jaren terug aan de waaldijkstraat, maar hij is inmiddels overleden. Hij was een heel jonge tandarts, Parisius genaamd. Ik had met hem heel goeie ervaringen, jammer en helaas is hij er niet meer. Dus probeer tifidatra maar. Sterkte. en aan de rest die negatieve shit op deze topic plaatste: Laat jullie in jullie stomme bek neuken door een stier. Ma pangpang unu.
pleiyer
Guest
« Reply #7 on: 23-02-2011, 15:25:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb me laten vertellen dat tandartsen in Suriname goedkope verdoving gebruiken daarom voel je pijn ze bezig zijn of wanneer de verdoving is uitgewerkt. Wat ook gezegd moet worden is dat Surinaamse tandartsen gauw geneigd zijn om kiezen uit te trekken. In Nederland probeert men de kies zo lang mogelijk te redden. Ik was ook altijd bang om een kies te laten ontzenuwen omdat ik gehoord had dat het pijn doet. In Nederland heb ik wel een kies laten ontzenuwen en je gelooft het niet; ik heb nooit wat gevoeld. zelfs toen de verdoving was uitgewerkt. Dus ik denk dat men inderdaad slechte verdoving gebruikt. Waar staat Tifidatra ?
sabretooth
Guest
« Reply #8 on: 27-02-2011, 17:49:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is Tifidatra een tandartsen praktijk ?
pepperpot
Guest
« Reply #9 on: 28-02-2011, 21:20:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tandarts Gevers van de anton dragtenweg. Maar vraag naar die hindostaanse tandarts sie op de vrijdag praktijk heeft. Goeie ervaring gehad daar. Was altijd huiverig om naar de tandarts te gaan.
Guest12
Guest
« Reply #10 on: 28-02-2011, 21:35:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

vasconcellos aan de heerenstraat,
als ik het goed heb heet die tandartsenpraktijk in het algemeen dental center (of zoiets)
en er zijn een paar tandartsen erin gevestigd, maar die dame vasconcellos is heel goed
correia
Guest
« Reply #11 on: 01-03-2012, 12:47:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

tifidatra zijn een echtpaar  die samen gestudeerd hebben en terug naar su gekomen zijn. Dhr N. Yazdani en zijn vrouw M.Yazdani-Karsowidjojo. Ze werken bijzonder netjes en trekken absoluut niet zomaar.
Cynthia
Guest
« Reply #12 on: 01-03-2012, 14:03:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja zekerrrr Tifidatra! Ze zijn heeeel goed. Je voelt nietssss
...........
Guest
« Reply #13 on: 01-03-2012, 14:23:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie zegt dat ze niet snel trekken in ned.Huh?

nou nu niet, want ze moeten zoveel mogelijk geld uit je trekken.

schooltandarts van vroeger, trok liever eruit, dan te gaan vullen.

en niet alle tandartsen in ned zijn goed. sommige mishandelen je zodanig, dat je echt
een trauma van krijgt. zijn genoeg kutdokters hier ook hoor.
Juist Ja
Guest
« Reply #14 on: 01-03-2012, 15:06:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maar nomo nomo wilde je je amsterdams en rotterdams gepolijste smoelwerksnuitbeksmjoerrrrrr komen dieken in die tori.  rolleyes
Prachtig gezegd
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: