Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: JOYCE ATMOWIRONO ( DIRECTRICE MARISA PEUTERSCHOOL) NAAIT DESI  (Read 4067 times)
TIMES SURINAME
Guest
« on: 13-03-2011, 03:16:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DEZE SLET JOYCE ATMOWIRONO NAAIT MET GETROUWDE MAN DESI LOBATO VAN REBO STRAAT 31. ALS DE VROUW VAN DESI HIERACHTER KOMT ,ZAL JOYCE WETEN HOELAAT HET IS. SMERIGE VETTE POENTA OUDE HOER !!!  JE EX MAN HENDRIK SCHAAMT ZICH DIEP VOOR JE .  JE KAN NIET EENS EEN MAN VINDEN , DUS JE DENKT ANDERE MANS LEVEN KAPOT TE MAKEN . DE VROUW VAN DESI ZAL SPOEDIG HIERACHTER KOMEN EN JE MARS VOOR JE DAAR KOMEN BREKEN. REKEN MAAR OP !!!
ann-mar
Guest
« Reply #1 on: 13-03-2011, 03:25:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

echt waar ? me zoon zit daar op school , wat een schande . Die school heeft geruime tijd slechte naam en nu nog dit. Laten we hopen dat die andere vrouw niet  opschool komt uitschelden anders komt het straks in de branding.
hihihiiiiiii
Guest
« Reply #2 on: 13-03-2011, 03:28:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

j hele ka gzigt lijk op ANN2000 MAR cheesy cheesy cheesy cheesy
stomp
Guest
« Reply #3 on: 13-03-2011, 03:31:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is het die vrouw die schoolkinderen rijdt? Mij gunst zielig hoor . Zo een grote vrouw , had het niet verwacht. Ik dacht dat ze een nette vrouw was. Is het een jonge vent ? ik ken ook een desi maar hij is pas in zijn dertig.
Javaanse
Guest
« Reply #4 on: 13-03-2011, 03:35:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die ouwe kutten zijn super wanhopiggg tegewoordig

ze hadden al een achterstand want er zijn veel meer vrouwen dan manne

en manne kiezen geen ouwe kutten

alleen een man die iets van haar nodig heeft (geen sex hoor) alleen zo een man gaat met een ouwe klitten

dus ze kopen vaak genoeg die mannen OM

hihihihihhihiiiiiiiiiiiii

shame.
chantel
Guest
« Reply #5 on: 13-03-2011, 03:36:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WHALA   gelukkig heb ik me dochtertje ergens anders ingeschreven. Een gewaarschuwd mens geld voor twee. Mensen hadden me gewaarschuwd voor die school. Me dochter zit lekker op de twinkelstar. Een toppie school !
Javaanse
Guest
« Reply #6 on: 13-03-2011, 03:38:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mensen hadden mij ook gewaarschuwd voor die wanhoopige oude kutten die naar mijn werk bell;en om mij graag probleem te geeven maar het lukt helaas niet??  cheesy cheesy cheesy
Ronald
Guest
« Reply #7 on: 13-03-2011, 03:43:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hihihihihii hoe ouder hoe geiler . Zeker doet ze stripdans voor hem met sexy lingerie. Misschien geeft die vrouw van Desi hem geen sex meer dus hij zoekt het bij  een andere. Als man zou ik liever stukje jongere vlees zoeken ,niet zo een oude teef . Mo set kong , tamara mo shel mevr Lobato hiihihihihihih Time standby met camera en al .
forceer
Guest
« Reply #8 on: 13-03-2011, 03:45:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

uitgezakt vlees in lingerie

bleghhhhhhh

ik zie al voor me

MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A  HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Rejo
Guest
« Reply #9 on: 13-03-2011, 03:54:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Joyce met der gemaakte lachen .  Judas ! zo is altijd geweest.  Dit is geen nieuws ze naait hem al een tijdje . Ze wandelt zelfs de straat op met hem . Alleen maar schande voor die kinderen . Trouwens haar jongste dochter Marisa is ook zo'n grote hoer als die moeder. Zo de moeder zo de dochter. Daarom is haar ex man weggelopen van haar. Wie kent deze motjos  nou niet van wel bekende Peuterschool  Marisa. Ze zoeken mannen alleen maar om geld . Hebzuchtig !
MOTJO JOYCE
Guest
« Reply #10 on: 13-03-2011, 03:56:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

[moves][/move] SCHANDE   SCHANDE SCHANDE SCHANDE  SCHANDE   SCHANDE   SCHANDE   SCHANDE   SCHANDE SCHANDE  SCHANDE   SCHANDE   SCHANDE    SCHANDE   SCHANDE     

MOTJO   MOTJO   MOTJO   MOTJO   MOTJO   MOTJO   MOTJO   MOTJO   MOTJO    MOTJO   MOTJO   MOTJO  MOTJO
donique
Guest
« Reply #11 on: 13-03-2011, 03:58:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HAHAHA  nu weten we vanwaar al die dure auto's komen !!
bolle tom tom
Guest
« Reply #12 on: 13-03-2011, 04:05:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

shit oma zelfs naaien getrouwde mannen . Straks naait ze ook met schoonzoon . Viezerikken !
EIGENWAARDE.
Guest
« Reply #13 on: 13-03-2011, 04:33:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

uitkijkn mt die oud kuttn

z dun alles om man t pleasen, al mut z schijt etn.

want dat dut n jong meid nt, n jong meid mt EIGENWAARDE.

huh: huh huh
spatlappen hoertjes
Guest
« Reply #14 on: 13-03-2011, 05:01:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb heel veel slechte dingen van die Peuterschool gehoord. Over de school zelf en over moeder.  Die vroegere leidster die daar heeft gewerkt heeft ook vertelt dat Joyce over een ieder roddelt. Ze roddelt de heledag dat is een fulltime job. Daarom heeft ze geen vriendinnen. Niemand wilt met deze hoer bemoeien . Al der vriendinnen hebben der verlaten en daarom  wandelt ze alleen met dochtertje en met vriendinnen van haar dochtertje. Ze zal niet in klare dag licht met suma man wandelen.  Haar dochter Marisa is ook niet achter. Moeder heeft haar dochter goed opgeleid . Die vaders die daar komen om hun kind af te zetten moeten oppassen. Vrouwen oppassen voor deze hoertjes. Moeder Joyce is een uitgemolde hoer, spatlappen poenta. Kan me niet voorstellen hoe een man als Desi  deze vieze kut eet. bah vieze stellen bij mekaar .
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: