Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 56   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: De ILLUMINATI..................................Lees en krijg kippenvel !!!  (Read 53652 times)
uit de kast
Guest
« Reply #75 on: 11-04-2011, 19:38:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een bankier, journalist en politiekus? Mag ik hun namen dan weten we dat allenmaal ook
dom
Guest
« Reply #76 on: 14-04-2011, 13:06:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat een Bu#@$it allemaal, ik weet niet wie dommer is, degene die dit schreef of degene die erin gelooft . . . rolleyes
emergency
Guest
« Reply #77 on: 14-04-2011, 16:31:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat een Bu#@$it allemaal, ik weet niet wie dommer is, degene die dit schreef of degene die erin gelooft . . . rolleyes

blijf slapen. wij weten beter. Ga lezen over al die stapels bewijs dat er iets niet klopt met die aanslag van 11 september 2001
combo bombo
Guest
« Reply #78 on: 14-04-2011, 16:35:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

blijf slapen. wij weten beter. Ga lezen over al die stapels bewijs dat er iets niet klopt met die aanslag van 11 september 2001
aanslag van 11 september was een werk geweest van bin laden en de cia.

want dat verklaart die bommen die zich in dat gebouw bevonden.
Morpheuss
Guest
« Reply #79 on: 02-05-2011, 13:57:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Osama Bin Laden is dood zeggen de Amerikanen.

Maar wees op je hoede mensen. Juich niet te vroeg. Want waarschijnlijk is Bin Laden niet echt dood. Niemand heeft zijn lijk gezien en hij is op mysterieuze wijze in zee begraven. Dit is de zoveelste zet van de Illuminati.

Dit is het begin van een aantal zorgwekkende ontwikkelingen in de wereld. We krijgen misschien en oorlog tussen Amerika en Pakistan of Iran

De Nieuwe Wereld Orde komt een stap dichterbij.

Wees heel bang voor wat er de komende weken en maanden gaat komen........

Lees dit:

http://www.ndtv.com/article/world/nuclear-hellstorm-if-bin-laden-is-caught-or-killed-al-qaida-101330

http://forum.davidicke.com/showthread.php?s=e7df9606d0eb4a72a56acd2593dbf4b4&t=167762
Kan best wel
Guest
« Reply #80 on: 02-05-2011, 15:03:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je vergist je ronald venitiaan zit wel degelijk bij de illiminati. 1x in het jaar wordt er een bijeenkomst gehouden door de illuminati, waar ze hun duivelse rituelen doen (ik dacht in juni) en ronald gaat hier ook heen.

Dit kan best wel waar zijn. Elke dinsdag is mw. Venitiaan in de kerk te vinden (St. Rosa kerk aan de Prinsenstraat) nog nooooit is haar man erbij geweest. In principe zou hij der nu wel kunnen vergezellen aangezien hij geen president meer is en geen moer te doen heeft.

Maar dit alles heb ik al wel eens gehoord hoor, dus ik ben t nu best wel te geloven... too much coincidences! Ik zag een heel reportage aan filpjes op youtube, waarbin onder andere Jay-Z uit en trweurig werd besproken... Ai, is echt creepy, maar wel heel erg interessant en leerrijk! Zo zie je dat je alleen maar op jezelf en de Heer kunt vertrouwen.
Het kan best
Guest
« Reply #81 on: 02-05-2011, 15:22:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben de links voor de filmpjes voor jullie gaan opzoeken op youtube en dit zijn ze:

http://www.youtube.com/watch?v=iX-xVN0xERk

http://www.youtube.com/watch?v=PDgUTQYEIas

Als je maar ff zoekt, vind je de rest ook.
Er zijn er meer mensen die weten dat dit alles wat morpheuss heeft verklaart, werkelijk aan t gebeuren is.
Allumnia
Guest
« Reply #82 on: 02-05-2011, 20:06:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Whaaaaaaaaaaaa ik kom niet bij hier van het lachen, jullie zijn gestoord mang. Vooral Bouterse en Venetiaan... cheesy cheesy
Aiiiii mi gado mi jezus....
Ik geloof helemaal niet in deze shit hoor. Wel als Morpheus een lekkere bana heeft mag hij mij 24/7 opzoeken...hi hi hi...
Ik laat hem meteen kennismaken met mevrouw Venus... cheesy cheesy
Stelletje gelovige idioten dat jullie zijn. Dus die pink en wijsvinger in de lucht is een teken van Satan...??Wel wat betekent mijn middelvinger in de lucht dan..? cheesy ^_^Precies Fuck that shit....

Ik heb gewoon de slappe lach hier achter mijn PC.

Groetjesssssssssssssssssssss
Morpheuss
Guest
« Reply #83 on: 02-05-2011, 20:29:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De tijd zal jouw ogen openen, tenzij je een vaste slaper bent.

Vindt je het niet vreemd dat die Amerikanen Bin Laden hebben gedood en zijn lichaam daarna gelijk in zee hebben begraven zodat niemand het kan zien ?

Waarom hebben ze dat lichaam niet gewoon aan de wereldpers getoond ? Omdat we zouden zien dat het niet echt Bin Laden is of omdat het lijk heel oud is ?

Blijf maar rustig slapen.
Allumnia
Guest
« Reply #84 on: 02-05-2011, 20:54:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De tijd zal jouw ogen openen, tenzij je een vaste slaper bent.

Vindt je het niet vreemd dat die Amerikanen Bin Laden hebben gedood en zijn lichaam daarna gelijk in zee hebben begraven zodat niemand het kan zien ?

Waarom hebben ze dat lichaam niet gewoon aan de wereldpers getoond ? Omdat we zouden zien dat het niet echt Bin Laden is of omdat het lijk heel oud is ?

Blijf maar rustig slapen.

En meneer Morph.hoe kom je aan deze informatie, ben je soms helderziend of een dienaar van de Devil...?pffffffff
Get a life man....je gelooft die shit toch niet hé?
En trouwens op een Rockconcert doen ze het ook met die 2 vingers en dan...?Zijn die gasten ook bezig Mr and Mrs Devel en Develientje te spelen...?ha ha ha cheesy ^_^en nu heb ik het echt nietmeer..viel bijna van mijn stoel mang.

Tjoerie.... kiss

Morpheuss
Guest
« Reply #85 on: 02-05-2011, 23:28:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En meneer Morph.hoe kom je aan deze informatie, ben je soms helderziend of een dienaar van de Devil...?pffffffff
Get a life man....je gelooft die shit toch niet hé?
En trouwens op een Rockconcert doen ze het ook met die 2 vingers en dan...?Zijn die gasten ook bezig Mr and Mrs Devel en Develientje te spelen...?ha ha ha cheesy ^_^en nu heb ik het echt nietmeer..viel bijna van mijn stoel mang.

Tjoerie.... kiss

Hoeveel betaald de Illuminati jou om zand te strooien in de ogen van zij die wakker dreigen te worden ? Want bij mij werkt het in elk geval niet.

Denk je dat jou sceptische houding mij gaat laten twijfelen ?

Echt niet ! De bewijzen zijn overduidelijk. Een ieder die niet te lui is om te lezen kan heel veel leren over de tactieken van jouw meester en zijn handlangers.
Kan best wel
Guest
« Reply #86 on: 03-05-2011, 13:10:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je ff googled vindt je een heleboel. Ok op youtube zijn er een heleboel filmpjes.
De mensen die de rockconcerten bezoeken doen de artiesten na, maar ze weten niet wat de werkelijke betekenis van het teken dat ze maken met hun vingers. T is nou eenmaal zou met apen: zien doen, laat doen!  cheesy
Maar ja, waar er rook is, is er vuur! Er zijn veeeeeels te veel 'toevalligheden'!
ski kAYENTE
Guest
« Reply #87 on: 03-05-2011, 15:55:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

JOE MA PAMPANG JOE
Eyes wide shot
Guest
« Reply #88 on: 04-05-2011, 11:28:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je ff googled vindt je een heleboel. Ok op youtube zijn er een heleboel filmpjes.
De mensen die de rockconcerten bezoeken doen de artiesten na, maar ze weten niet wat de werkelijke betekenis van het teken dat ze maken met hun vingers. T is nou eenmaal zou met apen: zien doen, laat doen!  cheesy
Maar ja, waar er rook is, is er vuur! Er zijn veeeeeels te veel 'toevalligheden'!

De meeste mensen zullen de waarheid niet onder ogen willen zien omdat het te griezelig en te beestachtig is om waar te zijn.

Om de waarheid onder ogen te zien moet je moed hebben.
zwartetuig zijn het
Guest
« Reply #89 on: 04-05-2011, 13:15:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die mensen die in suriname ronlopen nederlanders te spelen zijn ook een zwak aftreksel van de illumie's.
Daar zie je al een goed voorbeeld van hoe die brainwash werkt.

Ze denken echt dat ze geweldig zijn omdat ze met de witjes hebben gemengd (onderdanigd), terwijl het tegendeel waar is.
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 56   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: