|
FYO FYO WATRA
Guest
|
 |
« on: 20-04-2011, 19:31:11 - GMT-1 » |
|
HALLO MENSEN,WIE WEET HOE IK EEN FYO FYO WATRA MOET MAKEN EN KAN IK MEZELF DAARMEE WASSEN?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
django
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 23-04-2011, 10:58:37 - GMT-1 » |
|
bladeren van krassie wierie bloemen mierenpoerder dit alles samen mengen en drie dagen laten staan dan een wassie ermee nemen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ DJANGO
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 23-04-2011, 11:13:06 - GMT-1 » |
|
EY DJANGO !!! SERJOESOE,NA SOH JOE BIGI SMA WAS JOE NOH ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ django
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 23-04-2011, 11:19:39 - GMT-1 » |
|
WANTIE EFOE NA SOH,YU MA NO BING WAS' POER' NA FYO FYO SANG BENG DOE ENG,DATIE WANG TAKKIE NA WANG FYO FYO POLA MEK' YU,NA MORO BETRE YU GO WAS' ING HESIE NANGA GAW ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOLK (GRATIS)
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 23-04-2011, 12:57:59 - GMT-1 » |
|
Geachte heer of mevrouw Django, Hierbij dien ik mijn diensten aan als tolk (gratis),het volgende staat er ter vertolking,
Mijnheer,mevrouw Django, Bent u nu serieus?of nee,u zult dit vast niet verstaan,ik zal 't maar in straattaal doen,
Uw moeder moet een stronthoer zijn geweest die haar K U T niet goed waste,vandaar dit advies,uw voorgeschreven badje ter hand te nemen en haar(uw moeder) zo snel mogelijk daarmee te wassen,d'r poentje ook goed hoor!,misschien als d'r pola al niet antiek is,dat ze kinderen maken nogmaals zou kunnen proberen,want zoals merkbaar aan uw bonu-talent,is 't in het verleden niet zo goed gegaan. vriendelijke groet
uw tolk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
duhh
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 15-05-2011, 14:48:14 - GMT-1 » |
|
HALLO MENSEN,WIE WEET HOE IK EEN FYO FYO WATRA MOET MAKEN EN KAN IK MEZELF DAARMEE WASSEN?
Simpel, om een FYO FYO WATRA te maken heb je 2 FYO's en 1 WATRA nodig. Deze doe je bij elkaar en dan heb je een FYO FYO WATRA waar je jezelf mee kan wassen. Duh.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ts
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 15-05-2011, 15:44:16 - GMT-1 » |
|
Om wat voor soort fyo-fyo gaat het? Laten we eerst daarmee beginnen, denk je niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aub
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 16-05-2011, 14:59:26 - GMT-1 » |
|
Een recept voor een ‘froktu watra’, een soort geluksbad tegen werkloosheid, voor succes op het werk, en om te voorkomen dat je op je werk onderdrukt wordt. De instructies luiden als volgt: koop drie vruchten waarvan je houdt op de markt, accepteer geen wisselgeld, laat de marktÂkoopvrouw het houden. Spreek tegen de vruchten, spreid een krant die blanken (of andere succesvolle mensen) lezen uit op de tafel, plaats een emaillen schaal of groot blik erop, gooi de fijngesneden vruchten erin, met lavendelolie, castorolie, Floridawater, amandel- en rozenwater, Pompeia, een handvol berenblad, nootmuskaat, kandijsuiker, een fles rode swit’sopi, konsakawiwiri, geroosterde koffiebonen, een fles honing, zeven korrel kaseerzout, sigarenas en water. Tijdens het baden moet je brood met kaas eten. Dit gecompliceerde geluksbad noemt hij een bakra-opo, een bad dat je geluk en voorspoed brengt, ‘zoals de bakra’s (blanken) dat hebben’. Je bent er nog niet, daarna moet je een cactus in je anus stoppen, daar ga je zwaar van hip hoppen met je afgezakte broek en staccato doe je een rap met de juiste flow.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
shayene
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 13-06-2011, 21:48:02 - GMT-1 » |
|
Een recept voor een ‘froktu watra’, een soort geluksbad tegen werkloosheid, voor succes op het werk, en om te voorkomen dat je op je werk onderdrukt wordt. De instructies luiden als volgt: koop drie vruchten waarvan je houdt op de markt, accepteer geen wisselgeld, laat de marktÂkoopvrouw het houden. Spreek tegen de vruchten, spreid een krant die blanken (of andere succesvolle mensen) lezen uit op de tafel, plaats een emaillen schaal of groot blik erop, gooi de fijngesneden vruchten erin, met lavendelolie, castorolie, Floridawater, amandel- en rozenwater, Pompeia, een handvol berenblad, nootmuskaat, kandijsuiker, een fles rode swit’sopi, konsakawiwiri, geroosterde koffiebonen, een fles honing, zeven korrel kaseerzout, sigarenas en water. Tijdens het baden moet je brood met kaas eten. Dit gecompliceerde geluksbad noemt hij een bakra-opo, een bad dat je geluk en voorspoed brengt, ‘zoals de bakra’s (blanken) dat hebben’.
Je bent er nog niet, daarna moet je een cactus in je anus stoppen, daar ga je zwaar van hip hoppen met je afgezakte broek en staccato doe je een rap met de juiste flow.
mensen kunnen lekker gek doen als ze dit nooit bij hun eigen kind hebben meegemaakt. mijn ervaring is, dat ik 2kids heb van 8 en 10,beide kregen ff toen ze baby waren,en als je van je kind houd, kun jij zelf een heerlijke geurende badje maken met 7geesten floridawater ,zand bloemen en uit je hart voor je kind bidden en met haar praten in eem mum van tijd is ze weer de oude.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flegge
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 25-06-2011, 13:20:40 - GMT-1 » |
|
Geachte heer of mevrouw Django, Hierbij dien ik mijn diensten aan als tolk (gratis),het volgende staat er ter vertolking,
Mijnheer,mevrouw Django, Bent u nu serieus?of nee,u zult dit vast niet verstaan,ik zal 't maar in straattaal doen,
Uw moeder moet een stronthoer zijn geweest die haar K U T niet goed waste,vandaar dit advies,uw voorgeschreven badje ter hand te nemen en haar(uw moeder) zo snel mogelijk daarmee te wassen,d'r poentje ook goed hoor!,misschien als d'r pola al niet antiek is,dat ze kinderen maken nogmaals zou kunnen proberen,want zoals merkbaar aan uw bonu-talent,is 't in het verleden niet zo goed gegaan. vriendelijke groet
uw tolk

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flegge
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 25-06-2011, 13:21:46 - GMT-1 » |
|
Een recept voor een ‘froktu watra’, een soort geluksbad tegen werkloosheid, voor succes op het werk, en om te voorkomen dat je op je werk onderdrukt wordt. De instructies luiden als volgt: koop drie vruchten waarvan je houdt op de markt, accepteer geen wisselgeld, laat de marktÂkoopvrouw het houden. Spreek tegen de vruchten, spreid een krant die blanken (of andere succesvolle mensen) lezen uit op de tafel, plaats een emaillen schaal of groot blik erop, gooi de fijngesneden vruchten erin, met lavendelolie, castorolie, Floridawater, amandel- en rozenwater, Pompeia, een handvol berenblad, nootmuskaat, kandijsuiker, een fles rode swit’sopi, konsakawiwiri, geroosterde koffiebonen, een fles honing, zeven korrel kaseerzout, sigarenas en water. Tijdens het baden moet je brood met kaas eten. Dit gecompliceerde geluksbad noemt hij een bakra-opo, een bad dat je geluk en voorspoed brengt, ‘zoals de bakra’s (blanken) dat hebben’.
Je bent er nog niet, daarna moet je een cactus in je anus stoppen, daar ga je zwaar van hip hoppen met je afgezakte broek en staccato doe je een rap met de juiste flow.
Liege beest jij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A.W.KONGY
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 14-10-2011, 17:11:16 - GMT-1 » |
|
NO MEK ENG . NO WAS IE SREFIE NANGA FJO FJO IE LAW NOH ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SergioB
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 14-10-2011, 21:43:57 - GMT-1 » |
|
Meneer, mi no af was a watra dat moro,ik ben voor de spiegel gaan staan,dang mie pier mie pola yere !,a heer fjo fjo long gwe,dang mie tak hai !, mik a kaar swiet sang kong now !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|