|
.........
Guest
|
 |
« Reply #330 on: 01-03-2012, 10:47:59 - GMT-1 » |
|
Goede morgen preipreiers, dat hebben wij dan weer gehad. Ik moet nog wel eens even gapen, maar, ik ben ook nog moe van het slapen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SumericanSoldier, Elsa Rudge
Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +1100/-138
Sumerican Soldier, always @your service. YOLO!!
|
 |
« Reply #331 on: 01-03-2012, 13:56:10 - GMT-1 » |
|
Goedemorgen terug aan jou slapen is iets war ik heel veel van hou Lukt niet altijd even goed Wakker zijn, ligt teveel in mijn bloed Dus vanmorgen opgestaan en naar de gym gegaan Over een paar uurtjes weer mijn arme spieren doen best wel zeer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.........
Guest
|
 |
« Reply #332 on: 06-03-2012, 16:22:36 - GMT-1 » |
|
Elsa, gewoon van vlees en bloed, geef meer inhoud aan haar leven, door prestaties, normaal of goed, waar anderen van staan te kijken, maar toch bewondering laten blijken
Hoe krijgt Elsa het voor elkaar, ja, met veel trainen, dat is waar, maar de mens achter deze knappe daad, is dus tot heel veel meer in staat, dan de doorsnee mens uit onze straat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #333 on: 06-03-2012, 20:21:27 - GMT-1 » |
|
Mijn dank is zeer groot En mijn gezicht heel rood De woorden die je hebt gekozen deden mij heel erg blozen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
late slaper
Guest
|
 |
« Reply #334 on: 11-03-2012, 09:00:29 - GMT-1 » |
|
Elsa heeft een stalker,die denkt haar zo goed te kennen en weet wat ze doet Die houd haar constant in de gaten kan haar nooit echt loslaten Stalker laat haar gaan en laat haar vrij zijn laat haar met rust en laat haar blij zijn maar die stalker kan dat niet bevatten alles zwart wit geen grijs weer brengt Elsa haar stalker haar van de wijs ditmaal omdat zij niet de rust krijg En zij blijft smeken; zwijg,......zwijg zonder mij kan je prima leven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #335 on: 12-03-2012, 13:20:17 - GMT-1 » |
|
Hoe speel je het weer klaar Wat je zegt, is zo waar Soms helpt negeren tegen alle kwaad Maar dan vraag je je af, vanwaar die haat Ik heb je toch niks aangedaan Dus..laat ik het maar gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meelezer
Guest
|
 |
« Reply #336 on: 02-04-2012, 09:47:50 - GMT-1 » |
|
Waarom toch van waar al die haat Waarbij je toch maar je zelf schaadt Positief is liefde geven Voor eigen wel, eigen leven Wij oordelen steeds veel te snel Bij de kleinste of grootste rel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #337 on: 12-06-2012, 20:01:43 - GMT-1 » |
|
Love is in the air You can find it everywhere Here and there Don't tell me, you don't care Cause u know you are my sweet teddybear Especially when I smell the perfume you wear And put my hands through your hair
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|