Ben je een man of vrouw, als je je gezin al hebt dan liever kykt je liever eerder naar je man of vrouw! Liefdeeee? Wat zit in je ka hoofd
ze geeft aan dat die sma haar alleen als vriendin ziet dus lijkt het me sterk tak na wan vrouw toch ? of niet.
baja je weet het nooit he haha tegenwoordig weet je het niet meer.
t.s ik zou je aanraden om die vriendin van je gewoon los te laten hoor want als ze ook bi was zou jij als bi expert dat zelf allang gezien hebben en dan zou zij het van zichzelf ook wel weten en had je allang de signalen gehad. Om dat kind nu helemaal in de war te brengen of dat ze een afkeer gaat krijgen, is niet de bedoeling. Je hoeft haar niks te vertellen, want dit is typisch de manier waarop je dan weer iemand anders brengt in het biseksuele wereldje van je, jullie gaan naar bed, madam vindt het lekker en gaat thuis vertellen mama en papa ik ben lesbisch. Zo maken we onze gemeenschap kapot. dus ik verzoek je. verveel dat meisje niet ermee. Als ze het van nature was dan had jij het allang geweten hoor want had ze je allang de signalen gegeven. je hebt om advies gevraagd dus ik geef het je ook. hoop dat je er wat aan hebt en we horen het wel of niet.