+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» Verliefd op een MEID.
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Verliefd op een MEID.  (Read 1021 times)
!!!!!!
Guest
« on: 14-05-2011, 20:26:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heeeeeelp! Ik ben verliefd op een meid begin ECHT serieuze gevoelens voor dr te krijgen..! Ze weet niet dat ik biseksueel ben, en ik wist het eigenlijk ook niet, tot nu..! Ze ziet mij dus alleen als vriendin...moet ik haar vertellen over mn gevoelens of kan ik het beter verzwijgen Huh Ik ben bang dat ze me een freak vind en het onze vriendschap verpest..HELP....!  smiley
Alison Heidanus
Guest
« Reply #1 on: 15-05-2011, 01:55:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben je een man of vrouw, als je je gezin al hebt dan liever kykt je liever eerder naar je man of vrouw! Liefdeeee? Wat zit in je ka hoofd
meitie............
Guest
« Reply #2 on: 15-05-2011, 02:36:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben je een man of vrouw, als je je gezin al hebt dan liever kykt je liever eerder naar je man of vrouw! Liefdeeee? Wat zit in je ka hoofd

ze geeft aan dat die sma haar alleen als vriendin ziet dus lijkt het me sterk tak na wan vrouw toch ? of niet.
baja je weet het nooit he haha tegenwoordig weet je het niet meer.
t.s ik zou je aanraden om die vriendin van je gewoon los te laten hoor want als ze ook bi was zou jij als bi expert dat zelf allang gezien hebben en dan zou zij het van zichzelf ook wel weten en had je allang de signalen gehad. Om dat kind nu helemaal in de war te brengen of dat ze een afkeer gaat krijgen, is niet de bedoeling. Je hoeft haar niks te vertellen, want dit is typisch de manier waarop je dan weer iemand anders brengt in het biseksuele wereldje van je, jullie gaan naar bed, madam vindt het lekker en gaat thuis vertellen mama en papa ik ben lesbisch. Zo maken we onze gemeenschap kapot. dus ik verzoek je. verveel dat meisje niet ermee. Als ze het van nature was dan had jij het allang geweten hoor want had ze je allang de signalen gegeven. je hebt om advies gevraagd dus ik geef het je ook. hoop dat je er wat aan hebt en we horen het wel of niet. kiss
Tegenstrijdig
Guest
« Reply #3 on: 15-05-2011, 08:57:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

'Lijkt me sterk' betekent 'Lijkt me onwaarschijnlijk'

Eeuwig denken jullie dat jullie goed Nederlands kunnen, maar in feite praten en schrijven jullie eeuwig een hoop inzin. rolleyes
Bigie leba
Guest
« Reply #4 on: 15-05-2011, 09:07:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

'Lijkt me sterk' betekent 'Lijkt me onwaarschijnlijk'

Eeuwig denken jullie dat jullie goed Nederlands kunnen, maar in feite praten en schrijven jullie eeuwig een hoop inzin. rolleyes

Jij bent een bakroe want jij bent honderden jaren oud en houd  dit al eeuwen bij.
Tegenstrijdig
Guest
« Reply #5 on: 15-05-2011, 09:59:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij bent een bakroe want jij bent honderden jaren oud en houd  dit al eeuwen bij.

Dat lijkt me sterk.....
2009
Guest
« Reply #6 on: 15-05-2011, 16:23:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heeeeeelp! Ik ben verliefd op een meid begin ECHT serieuze gevoelens voor dr te krijgen..! Ze weet niet dat ik biseksueel ben, en ik wist het eigenlijk ook niet, tot nu..! Ze ziet mij dus alleen als vriendin...moet ik haar vertellen over mn gevoelens of kan ik het beter verzwijgen Huh Ik ben bang dat ze me een freak vind en het onze vriendschap verpest..HELP....! 

Je hebt gevoelens voor haar je zegt het haar en kijk wat er gebeurd, als het een echte vriendin is dan praat ze het uit met je dat ze geen gevoelens voor je heeft of je doet niks en zit met opgekropte gevoelens Je bent geen freak het is wat je voelt, hebben jullie een hechte vriendschap, zal jou gevoelens voor haar het niet verpesten.Je bent niet de eerste zal niet de laatste zijn die gevoelens heeft voor een vrouw er zijn vele voor jou ik denk niet dat ze zichzelf een freak roepen het is wat je voelt als het nou voor een man is/een vrouw of beide als je maar gelukkig in bent............SUCCES....... ..........!
some one
Guest
« Reply #7 on: 15-05-2011, 16:36:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zaaie torie wat gebeurt er in de wereld  
ts
Guest
« Reply #8 on: 15-05-2011, 16:52:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bedankt voor de reactie's.

Zal het haar vertellen..! En kijken wat er gebeurd.  smiley
2009