Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: 1 ... 84 85 86 87 88 [89]   Go Down
  Print  
Author Topic: Kom gezellig twitteren met Apples en Gilla  (Read 20748 times)
OP!
Guest
« Reply #1320 on: 05-06-2011, 17:15:03 - GMT-1 »

Je kan je kaolo slot zetten en de topic schonen modereter. Er is geen jus meer uit te perzen.
De koek is op met de nick OP. Volgende patiƫnt. kiss
Woooeeeeiiii
Guest
« Reply #1321 on: 05-06-2011, 17:16:39 - GMT-1 »

Woooeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiii

Woooeeeieeiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiii!!!!!

cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy
Die umpa lumpa tog!!
Guest
« Reply #1322 on: 05-06-2011, 17:19:21 - GMT-1 »

Het is iig crystal clear dat mamjo van sensatie houd. Deze topic maakt hij hoeveel keren per dag schoon? En nu ineens laat hij het de hele dag open zodat OP gebashed kan worden. Waaaaaiiiii mamjo je bent gemeen hoor!!  cheesy cheesy
F16.
Guest
« Reply #1323 on: 05-06-2011, 17:19:52 - GMT-1 »

Je blijft lullen en doorgaan en vuur zetten en stoken. Alsof je moord en doodslag wilt zien.
Je ziet dat dingen al een vaart nemen en dan kom je opeens als wolf ertussen om uit te halen.
Je stopt niets, je vindt het lekker om aan te wakkeren. Nu kan je opeens de topic niet schonen.
Je had er toch al op gereageerd. Is duidelijk dat je bezig bent door te draaien. Sinds je de deur uit zou gaan. je zit maar je nieren op te vreten he meid? smiley Presjes is naar wesje tribute hoor. En jij hier je nieren opvreten. smiley
werkelijk
Guest
« Reply #1324 on: 05-06-2011, 17:21:04 - GMT-1 »

IK heb dat ding ook terug gelezen. OP! is inderdaad boos, omdat presjes rolleyes niet meteen antwoord gaf op dat gedonder van die @m.
Wilde ze nou zeker weten als presjes rolleyes met @m montell bedoelde of mamjo?
Is nou wel duidelijk dat ze geen grappen maakt met haar man montell  smiley
Over griezel gesproken! rolleyes

Dat na sanie,je bent scherp.
no lul
Guest
« Reply #1325 on: 05-06-2011, 17:22:06 - GMT-1 »

waarom moet de topic verschoond worden er word toch niet over en weer uitgescholden?
F16.
Guest
« Reply #1326 on: 05-06-2011, 17:23:23 - GMT-1 »

Dus dat. Ik zag het aankomen dat die lieve vriendin van me, me in problemen zou zetten met de moderator. Want net als wat een ander als zei..Ze blijft hammeren en hammeren en reactie ontlokken, terwijl ze beter weet.
En dan een kat zetten alsof ze huilend wegrennen. Maar is mijn eigen schuld. Hoe goed ken je iemand daadwerkelijk op internet/mamjo, om het een vriend(in) te noemen.
Dus bijdeze a kies me mooi. Maar niet verder dan dit is afgelopen.
En sinds wanneer ben je het zo eens met nickyyy? smiley
Je hebt gelijk, hoe goed ken je iemand op internet. Je was zo goed op presjes dat je net wat je zelf schreef met en zonder nick steunde. En nu opeens ben je het roerend eens met nicky. Meisje je bent erg grappig.
apples @ gilla
Guest
« Reply #1327 on: 05-06-2011, 17:23:51 - GMT-1 »

Precious kom je ons vertellen hoe het bij die tribute van westmaas was?

Hey. Inderdaad jammer dat we elkaar vanmorgen misliepen. Ik heb even geen tijd voor plaatjes dus ik doe t maar zo. Heb je een fijne dag gehad? Ik kom later misschien nog wel even.

Groetjes  kiss
liegbeest OP
Guest
« Reply #1328 on: 05-06-2011, 17:26:18 - GMT-1 »

Dus dat. Ik zag het aankomen dat die lieve vriendin van me, me in problemen zou zetten met de moderator. Want net als wat een ander als zei..Ze blijft hammeren en hammeren en reactie ontlokken, terwijl ze beter weet.
En dan een kat zetten alsof ze huilend wegrennen. Maar is mijn eigen schuld. Hoe goed ken je iemand daadwerkelijk op internet/mamjo, om het een vriend(in) te noemen.
Dus bijdeze a kies me mooi. Maar niet verder dan dit is afgelopen.

Was jij niet degene die ging door hameren? Mamjo heeft gelijk met je een ieder kan dat gedoe van jullie 2 teruglezen en dan nog blijf je liegen en bedriegen.
OP!
Guest
« Reply #1329 on: 05-06-2011, 17:26:45 - GMT-1 »

Dat na sanie,je bent scherp.

Niet scherp genoeg, want als ze tegen montell praat. Zet ze gewoon duidelijk @ montell.
@sniper
Guest
« Reply #1330 on: 05-06-2011, 17:29:57 - GMT-1 »

En sinds wanneer ben je het zo eens met nickyyy? smiley
Je hebt gelijk, hoe goed ken je iemand op internet. Je was zo goed op presjes dat je net wat je zelf schreef met en zonder nick steunde. En nu opeens ben je het roerend eens met nicky. Meisje je bent erg grappig.

En jij was tog degene die weigerde om partij te kiezen? Waarom laat je je zo uit tegen OP dan? Jullie zijn allemaal grappige hypocrieten. Dat heb ik altijd vanaf het begin gezegd.  :blank:
F16.
Guest
« Reply #1331 on: 05-06-2011, 17:30:18 - GMT-1 »

Niet scherp genoeg, want als ze tegen montell praat. Zet ze gewoon duidelijk @ montell.

Dan wat was zooo onduidelijk dan? Dan lul je werkelijk zomaar in de ruimte. Je liegt je wilde werkelijk weten of het aan montell gericht was. We hebben je door. je vecht om worst op internet. smiley
Oliebolletje
Guest
« Reply #1332 on: 05-06-2011, 17:30:53 - GMT-1 »

waarom moet de topic verschoond worden er word toch niet over en weer uitgescholden?
Mang!

Pages: 1 ... 84 85 86 87 88 [89]   Go Up
  Print  

Jump to: