|
nickyyy
Guest
|
 |
« Reply #3045 on: 17-07-2011, 20:25:34 - GMT-1 » |
|
Die knip&plak bitch van jullie is gestopt met knippen en plakken in Ranga's topic. Ik vergeet het echter niet. Het is hier te spannend om mn tijd te gaan verspillen met knippen en plakken. Ik ga nu geen koekjes en pillen uitdelen, die houden jullie nog te goed van me.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moksie
|
 |
« Reply #3046 on: 17-07-2011, 20:27:47 - GMT-1 » |
|
Éen van jullie knusse huiskamerbewoonsters wilt aan me komen plakken en aangezien ik al volgeplakt zit met andere debielen gasten verzoek ik jullie om dat gek wijf hier genoeg afleiding te bezorgen met jullie achterlijke geile glitterplaatjes. Volgens mij verveelt ze zich stiekem van jullie en wilt ze dat ik haar Mamjoleven spannend maak, dus doe wat voor dat gestoord wijf! zodat ze mij met rust laat. Vriendelijke groetjes hoor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oliebolletje
Guest
|
 |
« Reply #3047 on: 17-07-2011, 20:29:09 - GMT-1 » |
|
Éen van jullie knusse huiskamerbewoonsters wilt aan me komen plakken en aangezien ik al volgeplakt zit met andere debielen gasten verzoek ik jullie om dat gek wijf hier genoeg afleiding te bezorgen met jullie achterlijke geile glitterplaatjes. Volgens mij verveelt ze zich stiekem van jullie en wilt ze dat ik haar Mamjoleven spannend maak, dus doe wat voor dat gestoord wijf! zodat ze mij met rust laat. Vriendelijke groetjes hoor!  Je lult, oma teef!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Conclussie
Guest
|
 |
« Reply #3048 on: 17-07-2011, 20:42:10 - GMT-1 » |
|
Sang fajastong wat lees ik? Your into Precious was dat nog maar waar? had ik ze ook wel gegund, hoor! heb je dan nog niet door dat dit 1 knusse vader~ dochter flirt is, pffff
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moksie
|
 |
« Reply #3049 on: 17-07-2011, 20:42:47 - GMT-1 » |
|
 En hou je kuttroep hier waar het thuishoort.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moksie
|
 |
« Reply #3050 on: 17-07-2011, 20:53:58 - GMT-1 » |
|
Weet je wat ik zo grapig vind is dat sommige mensen niet begrijpen dat je door ze met rust gelaten wilt worden maar toch indirect op je blijven reageren terwijl het totaal ongewenst is.
Ik heb gewaarschuwd, wie zich nu nog kan verstoppen in een wat ze denken beschermde topic gaat niet voor eeuwig duren, de dag dat één van jullie keihard op zijn bek gaat sta ik paraat om je nog een paar extra highkicks te geven. Onthou dat maar!
Waar blijven de gelovige plaatjes eigenlijk ik mis ze kapot erg jonge!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Conclussie
Guest
|
 |
« Reply #3051 on: 17-07-2011, 20:57:16 - GMT-1 » |
|
weet je wat ik zo grappig vind vrouw! mensen verwijten anderen dat ze niet in hun topic mogen komen,terwijl hun aanwezigheid hier niet eens op prijs gesteld word in een ander zijn topic maar toch blijven ze het doen,maar dat zien ze wijselijk niet wat/hoe vind je nou iets grappig of niet/wel! op den duur ga ik me wel aan je irriteren, wie verwijt hier mensen omdat wij reageren in deze kamer, en ik bedoel met name dat vader~ dochter geflirt van jou met je pappa Faya, pffffff
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moksie
|
 |
« Reply #3052 on: 17-07-2011, 20:58:37 - GMT-1 » |
|
Pres, don't forget to   [/quote Achter mijn reet vandaan rotten of ik zoek je hier op, ik heb je al een keer gewaarschuwd ermee en ik maak geen grap. Dat had je kunnen weten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lastig!!!!!
Guest
|
 |
« Reply #3053 on: 17-07-2011, 20:59:49 - GMT-1 » |
|
Ik zie dat jullie moksie indirect hebben afgemaakt.Fatoe hoor..is wel grappig om te zien hoe iemand door kan bijven struggelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oliebolletje
Guest
|
 |
« Reply #3054 on: 17-07-2011, 21:00:33 - GMT-1 » |
|
Weet je wat ik zo grapig vind is dat sommige mensen niet begrijpen dat je door ze met rust gelaten wilt worden maar toch indirect op je blijven reageren terwijl het totaal ongewenst is.
Ik heb gewaarschuwd, wie zich nu nog kan verstoppen in een wat ze denken beschermde topic gaat niet voor eeuwig duren, de dag dat één van jullie keihard op zijn bek gaat sta ik paraat om je nog een paar extra highkicks te geven. Onthou dat maar!
Oma Anthonia, je lult weer! Je wil met rust gelaten, maar je zoekt wel de aandacht van anderen.  Eet stront hoor, vies steigerhoertje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vrouwtje.
Guest
|
 |
« Reply #3056 on: 17-07-2011, 21:01:46 - GMT-1 » |
|
sta ik paraat om je nog een paar extra highkicks te geven. Onthou dat maar!
Sorry maar ik vind dit toch weer grappig. Hoe kom je op die shit jongen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nickyyy
Guest
|
 |
« Reply #3057 on: 17-07-2011, 21:02:48 - GMT-1 » |
|
Ik ben niet ontevreden over de voortgang van deze topic. Knusser dan dit is het nog nooit geweest. Nou jongens applaus voor jezelf, helemaal goed!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moksie
|
 |
« Reply #3058 on: 17-07-2011, 21:03:51 - GMT-1 » |
|
Sorry maar ik vind dit toch weer grappig. Hoe kom je op die shit jongen  Ik heb op kickboxen gezeten toch  Hahahahahahaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lastig!!!