+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Kids & Zo» 1e Verjaardag
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: 1e Verjaardag  (Read 1653 times)
Kroesje
Guest
« on: 08-06-2011, 23:53:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat heb jij gedaan op de 1e verjaardag van je kleine?
€
Guest
« Reply #1 on: 09-06-2011, 13:15:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wij hadden een groot feest met fam en vrienden (het kind zelf heeft er natuurlijk niks aan) maar wij vierde 2 verjaardagen in 1. mijn vriend is 6 dgn eerder jarig als onze dochter dus vieren we het samen voor fam. en vrienden
Kroesje
Guest
« Reply #2 on: 09-06-2011, 19:52:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

had je ook een thema, clown, band, dj ofzo en wat voor eten diende je op.

Ik wil zelf graag een bbq party geven sinds ze in de zomer jarig is, maar weet niet of dat wel verstandig is
clown
Guest
« Reply #3 on: 09-06-2011, 20:18:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

clown en hij heeft echt genoten, moeten nu nog lachen als we naar de foto's kijken.Op elke foto lacht hij en bleef steevast in de buurt van die clown
Niet al te groot
Guest
« Reply #4 on: 11-06-2011, 19:10:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niet al te groot vieren joh! Je kindje merkt er echt niets van. Gewoon in je huisje vriendinnen/fam. met kinderen met dezelfde leeftijd of 2 of 3 jaar ouder. Oma's en Opa's mogen natuurlijk ook uitnodigen. Voor derest hoeft niet heel de familie te komen hoor. Het is een party voor een 1 jarige. Een taart geen andere poespas eromheen. Maarja zo denk ik erover hoor. Want je kind begrijp al die aandacht toch niet. cheesy
Kroesje
Guest
« Reply #5 on: 12-06-2011, 01:44:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik wil het iid niet te uitbundig doen maar wel een leuke herinnering, lekker eten is bij ons wel altijd een must en je kleine in de watten leggen op zijn of haar dag ook.
Dus ik denk dat ik het hou op taart, bami en nasi voor de oudjes. en bbq uit de oven voor de kids: hamburgers, maiskolfjes, aardappelsalade en mischien patat. en chips enzo
MOXIMEID
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #6 on: 13-07-2011, 11:34:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga zelf een dora explorer feestje voor me kleintje geven wanneer ze 1 word..
dat is over 3 maandjes, niet te groot . gewoon familie en vrienden met kinderen

bij een buurt speeltuin.. zodat die kindere lekker hun gang kunnen gaan en hun mama's en papa's niet gek worden haah Cheesy
loopt het kindje
Guest
« Reply #7 on: 17-07-2011, 02:12:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als het kindje al loopt dan kan je het vieren. Anders gewoon wat familie.
Van mij had muziek en ze begon te dansen zonder 1 persoon. Maar ze leip vanaf ze 7 maanden was.
Mamajo
Guest
« Reply #8 on: 21-08-2012, 08:45:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb voor ons zoontje een prachtfeest gegeven in de tuin met mooi weer. heerlijke barbecue, was echt geslaagd met alle kinderen en familie. Hij heeft veel cadeautjes gekregen. Veel kleertjes van het merk Tumble and Dry en Carbone kleding en Noppies kinderkleding bijvoorbeeld. Tip voor iedereen die niet weet wat hij/zij moet kopen. Was echt mooi allemaal.
Mamajo
Guest
« Reply #9 on: 05-09-2012, 12:08:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Of wat ook een leuk merk is, is Name it. Veel kleertjes van Name it zijn wel erg mooi en niet allemaal duur ofzo.
jaap
Guest
« Reply #10 on: 06-09-2012, 17:12:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

klein gevierd daar na uitgebreid
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: