|
godsend
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 20-06-2011, 17:48:24 - GMT-1 » |
|
pussy je kon het zelf niet aan om hem te kunnen pakken je hebt hulp nodig je bent een echte nietsnut je hebt zelf geen lef.je wilt zeggen dat vrienden mekaar niet moet steunen jullie reageren positief over zijn wijf maar je kent alleen haar verhaal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord
Guest
|
 |
« Reply #16 on: 20-06-2011, 23:46:16 - GMT-1 » |
|
Nee hoor, die vrouw is nooit eeder getrouwd geweest. Zij heeft wel eerder een vriend gehad, maar dat is jaren terug. Deze man is de tweede in haar leven. Kom op, er zijn toch ook vrouwen die meerdere relatie's hebben gehad? Zij is toch niet de enige? Getrouwd: eerste keer, relatie: tweede keer. Eerder is aangehaald dat die persoon deze Sarwan Ramkisoen kapot wil maken. Wat bedoelt u daarmee? Wat weet u over hem? Zin vrouw heeft heel veel over hem aan mij verteld, wat kun jij nu vertellen? Hoe meer verhalen, hoe duidelijk zijn achtergrond.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 20-06-2011, 23:50:13 - GMT-1 » |
|
Die vrouw heeft geen kennis gemaakt met de familie. ze schaamt zich, vanwege al die geroddels over haar. De familie accepteert haar ook niet, ook vanwege wat er over haar gezegd is. Wat voor nut is het voor haar dan om kennis met mensen te gaan maken die eerder anderen geloven, dan haar? Zij kennen haar nieteens, en hebben haar reeds beoordeeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 20-06-2011, 23:58:17 - GMT-1 » |
|
U zegt dat u merkt dat ze haar toekomst in Nederland wil opbouwen. U merkt het aan het verhaal dat ze aan mij verteld heeft. Dat merk ik ook. Maar toch vinden zowel hij als zijn familie dat zij om de Nederlandse paspoort getrouwd is. Zij is al 36 jaar, als zij nu niet begint met opbouwen, wanneer dan wel? En ook niet alleen lukt het haar, maar met haar levenspartner. Maar toch zien deze mensen het niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De Waretijd
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 21-06-2011, 16:26:48 - GMT-1 » |
|
:wub:Sarwan Ramkisoen durft niet uit de kast te komen . Sarwan heeft al jaren een relatie met een boerenknecht , de boerenknecht wil dat Sarwan ook wel bekend als Asi-Tollie , hem aan zijn familie voorsteld , maar Asi-Tollie wil zijn familie geen pijn doen , omdat hij op mannen valt , uit wanhoop is hij toen met die dame uit Suriname getrouwd . Sarwan Ramkisoen vertel de waarheid aan je familie , GoGo-Olo .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord aan Godsend
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 21-06-2011, 18:27:20 - GMT-1 » |
|
Waarom noem je haar een bitch? Je draagt jou naam aan haar over. Let wel daarop hoor meisje. Naar jou schrijven lijk je wel op een klein meisje, maar geen volwassene noch geschoolde. Hoe weet jij dat ze opgedragen wordt door haar familie? Omdat ik een familie van haar ben, denk je dat soms.Dan heb j het gladmis. Je moet eerst volwassen worden voor je antwoordt. Hij wordt opgedragen door zijn familie, zij niet. Wil je naar de vreemdelingen politie, JUST GO AHEAD. YOU ARE FREE TO GO. Niemand gaat haar iets kunnen doen, want anders gaat die man en nog anderen de gevangenis in. Dat weet zowel hij als zijn familie, daarom zeg ik je: WEES VOORZICHTIG. Je lult gewoon tussen. In plaats je haar een advies geeft, lul je gewoon hier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord aan Godsend
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 21-06-2011, 18:36:56 - GMT-1 » |
|
Ze is heus niet vergeten wat hij allemaal voor haar gedaan heeft toen ze nog in Suriname was. Maar weet dan ook 1 ding: zij heeft NOOIT en NIMMER gevraagd haar te helpen. Hij heeft haar beloofd haar te helpen en ontslag laten nemen van haar werk. Ze had een goede baan in het ziekenhuis, daarnaast werkte ze in een broodbakkerij. Ze had genoeg inkomen. Dan moet je nu niet komen kletsen dat ze niet moet vergeten wat die man voor haar gedaan heeft. Zij had niet ernaar gevraagd, het kwam uit hemzelf. En omdat hij haar gesteund heeft toen ze nog in Suriname was, wil je nu komen zeggen dat ze door moet blijven slikken wat die man met haar doet? Moet ze daar op haar dood wachten? Na al de dreigementen. Het is duidelijk te zien dat je gestoord bent. Je lijkt wel op een familie van hem. Let wel op je woorden, want zo geef je je moeder een schande. Of heb je die opvoeding van haar gehad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord aan Godsend
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 21-06-2011, 18:41:45 - GMT-1 » |
|
Waarom schuiven jullie altijd jullie verhaal in haar schoenen? Zij is een nette vrouw en kent haar WAARDE. Ze heeft nooit voor die man uitgelopen. Beledig haar niet zomaar. Jullie moeten naar jullie zelf kijken en dan naar anderen. Ik weet hoe zij is. Jullie vinden het prettig anderen zwart te maken. Dat is jullie werk.  :wacko:Je bent een duivel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord aan De Ware Tijd
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 21-06-2011, 18:46:49 - GMT-1 » |
|
Dat wist iedereen wel. Dat die man op mannen valt en dat hij uit wanhoop met haar getrouwd is. Bepaalde van zijn familie“s weten wel dat hij op mannen valt. Hij heeft zijn vrouw gezegd dat hij nooit met haar gaat slapen en ook geen kinderen wil. Wat wil dat nu betekenen? Zij wilde slechts 1 kind, dat zelfs wilde hij niet. En dan komt zijn familie zeggen dat zij slecht is. Laten ze eerst gaan onderzoeken waar en bij wie die fout ligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hahaaaaaaaaaaa
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 21-06-2011, 18:47:03 - GMT-1 » |
|
Mensen zijn jullie niet oud en volwassen genoeg om privezaken persoonlijk met elkaar te bespreken? Desnoods via de email als de afstand het niet toe laat maar op mamjo waar de rest van de wereld kan meegenieten??? Kom op man, jullie zijn echt schandalig bezig en dan heb je zogenaamd medelijden met die vrouw, daarom drop je al haar shit op mamjo noh! Van je vrienden en familie moet je het maar hebben..
Een nette vrouw die haar waarde kent(zoals men zegt) staat nu wel open en bloot op het internet met haar problemen. Ik zou als ik haar was jullie een bloemetje sturen voor dit gebaar! pfffff get a life people!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hahaaaaaaaaaaa
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 21-06-2011, 19:00:20 - GMT-1 » |
|
Zo eindelijk stil, stelletje kippen! Heb ik je aan het denken gezet? Goed zo!
En begin nu gelijk met je mars mamjo te verzoeken om jullie Bu#@$it te verwijderen!! Jullie brengen jezelf maar vooral dat vrouwtje SCHANDE!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord aan godsend
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 22-06-2011, 13:21:59 - GMT-1 » |
|
Ik weet dat zij geen leugens over haar zwageres verteld. Ik ken haar ook. Ze is ook mijn familie. Ze is een nicht tevens zwageres in de familie. Ze is getrouwd met haar neef. En omdat zij haar leven vernield heeft, probeert ze ook het leven van deze dame te vernielen. Alle familie's praten met haar, maar achter hun rug lachen ze haar uit. Dit meisje is een stadsmeisje. Ze heeft de mentaliteiten van de stadsmensen. Ze heeft geen schaamte gevoelens. Dus voor haar is alles normaal. Ik ken het hele verhaal van deze vrouw en haar zwageres. Haar beledigen, vernederen, zwart maken is het enigst wat zij kan. Alleen om haar te breken. En het is haar ook gelukt, want zij gaat scheiden van die man. Alsof dat niet genoeg is, heeft de moeder van haar zwageres ( deze vrouw haar tante), ook leugens aan de schoonfamilie van deze vrouw verteld. Zij was met vakantie naar Nederland. Dus zowel moeder als dochter hebben deze vrouw d'r leven kapot gemaakt. Wat willen jullie mij nu duidelijk komen maken? Haar man heeft het aan haar verteld, wat ze gezegd heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ antwoord aan godsend
Guest
|
 |
« Reply #27 on: 22-06-2011, 15:39:27 - GMT-1 » |
|
Wat ben jij een mpp wijf. Die arme vrouw waar je het voor opneemt zou zich moeten schamen voor jouw! Who the fuck ben jij om haar shit hier te schrijven? Als ik haar was zou ik je echt een pak rammel geven.
Schrijf je eigen shit hierzo, niet van een ander! Lagie beest
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antwoord aan godsend
Guest
|
 |
« Reply #28 on: 22-06-2011, 16:08:00 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ antwoord aan godsend
Guest
|
 |
« Reply #29 on: 22-06-2011, 17:11:11 - GMT-1 » |
|
Ja mijn moeder heeft mij geleerd om mensen zoals jij een klap voor je harses te geven. Je bent een schaamte voor onze gemeenschap!
En is dit wat jouw moeder je geleerd heeft? Wie ben jij om haar shit hier te verspreiden? Je hebt haar naam niet genoemd maar anoniem is ze niet meer.
Snap je niet dat je hierdoor mensen nog meer voer geeft om over haar te lullen? Of ben je gewoon stiekem jaloers op d'r en probeer je zogenaamd medelijden met 'r te hebben terwijl je gewoon loopt te dieken.
Anyway.. wat je oogst zul je ook zaaien. Watch and learn! Ik heb nu genoeg gezegd, als het nu niet tot je door dringt dan mag je wat mij betreft door de grond zakken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|