Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: ik wil weg bij me vriend maar ht lukt niet  (Read 2238 times)
margarita
Guest
« on: 19-06-2011, 05:11:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hay ik ben 19 en heb een vriend van 25 we zijn nu 2 jaar samen
Nou het probleem is dat ik me helemaal niet gelukkig voel met hem al een hele lange tijd niet hij is echt super egoistich bijvoorbeeld hij is un in het buitenland bij zijn familie al 2 weken ik zou ook komen maar volgende week want had nog school en gisteren was hij uitgegaan belde ik hem om 12 u sochtends was hij zo dronken dat hij niet meer wist wat ie had gedaan dus ik was teleurgesteld gaat ie heel lief doen sorry dit ik houvan je blalabla later belde ik hem nog een x neemt ie al heel boos de telefoon op dus ik zeg wat is er zegt hij ja je belt me te vaak bel me niet meer je zet me voor schut blabla waar gewoon familie van hem bij is zegt ie ja ik ben het zat met je jaloerse gedoe je gedraagt je als een klein kind je hoeft niet meer te komen bel me niet meer blabla dan belt ie weer zegt ie sorry. In nederland wonen we samen maar hij gaat elke week ong 2 x uit en dan komt hij helemaal dronken thuis en als ik er dan wat van zeg word hij boos. Ook heeft hij me in het laatste jaar al ong. 8 x geslagen en echt erg. En daarna is het weer sorry ik ga veranderen dit dat en elke x zeg ik tegen mezelf ik ga bij hem weg maar het lukt me niet ik word er echt gek van hij is egoistich en hij heeft geen respect voor me en ik wil echt niet meer maar het lukt me niet om weg te gaan heeft iemand advies want ik kan dit echt niet meer. Ik hou wel heel veel van hem en het doet me gewoon heel veel pijn hoe hij tegen me doet
naatje van de dam
Guest
« Reply #1 on: 19-06-2011, 07:28:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een man die je slaat??? en jij blijft bij hem? Waar is je eigenwaarde??

Deze man is zo fout als maar zijn kan.. Uitgaan (zonder jou) Slaan, dronken worden.... sorry hoor weg gaan en wel heel snel.
Olie D
Guest
« Reply #2 on: 19-06-2011, 10:29:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou het probleem is dat ik me helemaal niet gelukkig voel met hem al een hele lange tijd niet hij is echt super egoistich bijvoorbeeld hij is un in het buitenland bij zijn familie al 2 weken ik zou ook komen maar volgende week want had nog school en gisteren was hij uitgegaan belde ik hem om 12 u sochtends was hij zo dronken dat hij niet meer wist wat ie had gedaan dus ik was teleurgesteld gaat ie heel lief doen sorry dit ik houvan je blalabla later belde ik hem nog een x neemt ie al heel boos de telefoon op dus ik zeg wat is er zegt hij ja je belt me te vaak bel me niet meer je zet me voor schut blabla waar gewoon familie van hem bij is zegt ie ja ik ben het zat met je jaloerse gedoe je gedraagt je als een klein kind je hoeft niet meer te komen bel me niet meer blabla dan belt ie weer zegt ie sorry. In nederland wonen we samen maar hij gaat elke week ong 2 x uit en dan komt hij helemaal dronken thuis en als ik er dan wat van zeg word hij boos. Ook heeft hij me in het laatste jaar al ong. 8 x geslagen en echt erg. En daarna is het weer sorry ik ga veranderen dit dat en elke x zeg ik tegen mezelf ik ga bij hem weg maar het lukt me niet ik word er echt gek van hij is egoistich en hij heeft geen respect voor me en ik wil echt niet meer maar het lukt me niet om weg te gaan heeft iemand advies want ik kan dit echt niet meer. Ik hou wel heel veel van hem en het doet me gewoon heel veel pijn hoe hij tegen me doet

Je vraagt erom, meer kan ik niet zeggen. Je weet het alemaal zo mooi te vertellen en zegt genoeg over wie je bent als vrouw. Je kan niet beter krijgen vandaar dat je het accepteert. Geen eigenwaarde 0,0 zelfrespect.
Oliebolletje
Guest
« Reply #3 on: 19-06-2011, 10:54:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Advies geven heeft geen zin, want je blijft toch bij hem. Er komt een moment dat jezelf weg bij hem gaat en dat is wanneer je er echt genoeg van hebt! En dat moment is nu nog niet, want ondanks zijn gedrag zeg je van hem te houden.
Vlucht
Guest
« Reply #4 on: 19-06-2011, 15:24:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ga bij hem weg nu het nog kan voordat het te laat is.
Ikz1
Guest
« Reply #5 on: 19-06-2011, 15:50:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als ik het zo hoor, ga je het pas beseffen als je zwanger bent.... en dan zie je dat je niks aan hem hebt.
Misschien dat je je er iets van aantrekt... dan heb je nog geluk.
Je bent jong er zijn nog genoeg mannen over op de wereld.
watra bg
Guest
« Reply #6 on: 19-06-2011, 18:43:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben je van oorsprong surinaams? Mek deng was ie wang vergiet(vergeet) watra.
mee eens
Guest
« Reply #7 on: 21-06-2011, 09:19:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Advies geven heeft geen zin, want je blijft toch bij hem. Er komt een moment dat jezelf weg bij hem gaat en dat is wanneer je er echt genoeg van hebt! En dat moment is nu nog niet, want ondanks zijn gedrag zeg je van hem te houden.
geen advies gaan vragen want je hoort allang te stoppen met zo'n iemand en geloof mij nou maar het gaat alleen maar erger worden hoe meer stronterij je pikt van een man hoe meer shit ze gaan uithalen. ga idd niet wachten totdat er een kind in het spel komt straks je leven gaat alleen maar stressvol en verdrietig zijn!!!!!!!!!!!ga naar school loop stage en ga lekker werken en hou je niet steeds met hem bezig want hij denkt echt NIET aan jou nu hoor
for real
Guest
« Reply #8 on: 21-11-2011, 16:12:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het maakt niet uit wat je te horen krijgt. jij bent de gene die de stappen moet ondernemen.
als jij maar je zelf kan zijn en waar je je  laugh voelt..
1e stap is.......... Doen..
2e  stap is......... gevolgen
3e stap is.........  Actie
4e stap is......... weet je zelf weer te vinden. en weet wat je wilt en niet wilt..

pfffff labiel mens
Guest
« Reply #9 on: 23-11-2011, 11:26:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

cheesy cheesy cheesy. meisje schuif hoor, met je lulverhaal. mensen zonder eigenwaarde krijgen wat ze verdienen. mensen niet reageren op deze loser zonder trots en daadkracht. Is water naar zee dragen.
BossyLady
MamSenior

« Reply #10 on: 23-11-2011, 23:44:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn advies!! Ga weg bij die gozer vandaag nog!! Is het jouw huis vervang alle sloten en stel je familie op de hoogte ( mits je die hebt) stel politie alvast op de hoogte! Maar ik denk zoals vele met mij denken dat je dit advies niet gaat op volgen! Zoals vele al gezegt hebben is je eigen waarde 0,0!! Meid ondanks dat hoop ik dat je toch de keuze maakt deze looser te verlaten en voor je eigen te kiezen!! Er zijn zoveel leuke lieve mannen op de wereld die je wel gelukkig kunnen maken!

Ik word liever gehaat om wie ik ben!!
Dan geliefd om wie ik niet ben!!

Mensen ook al pas je niet in  het plaatje van perfectie,
wees jezelf ... op elk potje past een deksel..
bonprix
Guest
« Reply #11 on: 24-11-2011, 22:59:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gewoon op Bonprix kijken ze zijn harstikke leuk en goedkoop.
@bonprix
Guest
« Reply #12 on: 24-11-2011, 23:01:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gewoon op Bonprix kijken ze zijn harstikke leuk en goedkoop.

sorry verkeerde topic, ging over goedkope coctailjurkjes
maid
Guest
« Reply #13 on: 25-11-2011, 21:01:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zoek een ander hoor.. of loop uit...
Fionna Kesser
Guest
« Reply #14 on: 26-11-2011, 00:05:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je moet eens aan jezelf denken en niet aan wat je vriend vind. Je moet hem even wegcijferen.
Hoe wil je jezelf zien over tien jaar? Trek je dat? Of denk je dat je uit pure depressie het raam uit bent gesprongen?  evil
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: