Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Harish Monorath is officieel GAY: Verklaart vaste bezoeker van Gayclubs te zijn!  (Read 6862 times)
dekogelisdoordekerk!
Guest
« on: 14-07-2011, 15:45:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Monorath: Asabina schendt mensenrechten met uitspraken over homoseksualiteit
13 Jul, 12:05

Harish Monorath (Nieuw Suriname) Parlementariër Ronny Asabina (BEP) heeft zich de woede op de hals gehaald van homoseksuelen, hetero’s maar vooral van zijn collega parlementariër Harish Monorath (Nieuw Suriname). Ook in Nederland is er beroering ontstaan. In de Tweede Kamer zullen er vragen over gesteld worden door PVV. Asabina heeft zich ferm uitgelaten over homoseksualiteit en vindt dat die seksuele geaardheid bestreden moet worden. Monorath vindt dat een parlementariër zulke uitspraken niet mag doen.

Monorath zal bij de eerstvolgende openbare vergadering in De Nationale Assemblee dan ook eisen dat het college zich verontschuldigt voor de uitspraken van Asabina. Het parlement komt donderdag bijeen. Dan zal de regering verder gaan met vragen beantwoorden die gesteld zijn tijdens de begrotingsbehandeling. Monorath vindt ook dat Asabina teruggefloten moet worden door de leiding van het parlement. “Ik kan gewoon zeggen dat Asabina met die uitspraken zich heeft getypeerd als een schender van mensenrechten”, zegt Monorath.

Vrije keuze
Monorath zegt dat elke seksuele geaardheid een vrije keus is. Vrije keuzes worden in internationale en ook de nationale wetgeving gewaarborgd . “Niemand heeft het recht daaraan te komen, zeker niet een volksvertegenwoordiger. Het is daarom ook dat in 2004, volgens Monorath de echtscheidingsgronden zijn aangepast. “Overspel of seksuele geaardheid is niet langer een reden. Niemand is verplicht bij een ander te blijven als het tussen die twee het niet meer lukt”, zegt Monorath. Volgens hem plaats zijn collega de gemeenschap weer in de oertijd. “In Suriname gaat het om enkele tienduizenden homoseksuelen. Moeten we ze bestrijden en hen, hun vrije rechten ontnemen”, vraagt Monorath.

Volgens Monorath kan Asabina ook niet praten voor zijn eigen marron cultuur. “Als je de verschillende clubs binnenloopt zijn de homo’s veelal Marrons en Hindostanen”, zegt hij. De parlementariër zegt dat veel mannen zichzelf niet als homo zien, maar gewoon van elkaar snoepen. Dat heet MSM (mannen die seks hebben met mannen). Vaak gaat het om nette getrouwde mannen die een bewuste keus maken daarvoor. “Het is typisch voor het Caribisch gebied met een macho cultuur voor de man.
Monorath vindt dat het onderwerp vooral niet in relatie gebracht moet worden met overdracht van hiv. Juist omdat meningen als die van Asabina stand houden, wordt het probleem rond de overdracht van hiv van man tot man groter en moeilijk aan te pakken.

Wilfred Leeuwin
doctorandus
Guest
« Reply #1 on: 14-07-2011, 15:52:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je ziet duidelijk dat een doorwinterde expert, die het circuit op zijn 10 vingers ken, aan het woord is.......mijn hetero oortjes flapperen er gewoon van !!  huh huh huh huh
Migado, is het al zo erg in Su???  huh huh huh huh
ray
MamjoRuler

« Reply #2 on: 14-07-2011, 16:06:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HMMmmmm.............Toen held kennet in huize molina  was en een moord gepleegd had werd beweerd dat  hij daar niet aan het naaien was maar was hij daar voor een biertje.
Dus als mannorath in een gay club was is hij automatisch gay hij was daar niet voor een drankje..........da hoe dang?
watnu?
Guest
« Reply #3 on: 14-07-2011, 16:11:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat nu? moet een heterovrouw met een homoman trouwen? hoe stellen wij ons dit voor? wie heeft een idee? dan heb je toch weer een homostel want een vrouw trouwt met een vrouw.Huh?
@ray
Guest
« Reply #4 on: 14-07-2011, 16:14:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HMMmmmm.............Toen held kennet in huize molina  was en een moord gepleegd had werd beweerd dat  hij daar niet aan het naaien was maar was hij daar voor een biertje.
Dus als mannorath in een gay club was is hij automatisch gay hij was daar niet voor een drankje..........da hoe dang?
We kunnen jou als vrouw, dit soort domme uitspraken eigenlijk niet eens kwalijk nemen..... huh huh cheesy cheesy cheesy cheesy
Als jou (ex)man ff naar Diamond ging voor een biertje, waarom was/is dat een probleem dan ? Wie zegt dat hij is gaan naaien, het toch maar een bordeel?
Dommies!!!
Guest
« Reply #5 on: 14-07-2011, 16:24:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ach Surinamers zijn achterlijk dus je moet ze niet kwalijk nemen met hun bekrompen denkwijze!!!
bekrompen
Guest
« Reply #6 on: 14-07-2011, 16:26:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ach Surinamers zijn achterlijk dus je moet ze niet kwalijk nemen met hun bekrompen denkwijze!!!
Ik ben zo bekrompen als mijn poepgat, want god heeft ons zo gemaakt..... kiss kiss kiss
ray
MamjoRuler

« Reply #7 on: 14-07-2011, 16:28:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@@ray
Jij begrijpt ook niks. toen kenneth in molina was was hij daar voor een biertje nu manorath naar een gay club gaat zoals hier  wordt gezegd is de vraag gewoon van mijn zijde dat als manorath daar is was hij dan on gay praktijken te bedrijven kan het niet zo zijn dat hij daar was voor een biertje/DAT WAS MIJN LOGISCHE VRAAG.
Goedoe als mijn man naar een motjo kampoe zou gaan zou ik hen zelf daar weer afdroppen met al zijn hebben en houwen schat. Want zo een motjo pa heb ik niet nodig om  mijn leven door te brengen.Ben je gek goedoe. Ik ben een zelfstandige vrouw en onafhankelijk . Neem mij niet aan als een trype die gaat zitten jammeren om een weggelopen echtgenoot,een bedrieger en motjopa.Walgelijk dat jij zo dom over mij kan denken....EEEuuuwwwww.
ray
MamjoRuler

« Reply #8 on: 14-07-2011, 16:31:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@dommies.
Gay of niet Manorath heeft je genaaid zo ook de ndp en natuurlijk zit je nog ermee.
@ray
Guest
« Reply #9 on: 14-07-2011, 16:35:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@@ray
Jij begrijpt ook niks. toen kenneth in molina was was hij daar voor een biertje nu manorath naar een gay club gaat zoals hier  wordt gezegd is de vraag gewoon van mijn zijde dat als manorath daar is was hij dan on gay praktijken te bedrijven kan het niet zo zijn dat hij daar was voor een biertje/DAT WAS MIJN LOGISCHE VRAAG.
Goedoe als mijn man naar een motjo kampoe zou gaan zou ik hen zelf daar weer afdroppen met al zijn hebben en houwen schat. Want zo een motjo pa heb ik niet nodig om  mijn leven door te brengen.Ben je gek goedoe. Ik ben een zelfstandige vrouw en onafhankelijk . Neem mij niet aan als een trype die gaat zitten jammeren om een weggelopen echtgenoot,een bedrieger en motjopa.Walgelijk dat jij zo dom over mij kan denken....EEEuuuwwwww.
Het verschil tussen jou en Manorath is; hij heeft geen vrouw.....rara?? Een jonge, redelijk goeduitziende, intelligente, succesvolle hindoestaanse jongeman van boven de 20 met hoge diplomas, die uit goede huize komt heeft nog geen handgepikte vrouw voorgeschoteld gekregen door papa en mama??  huh huh huh huh Something is dead wrong there, believe me !! hij zelf lult no ka over homo-haters dit en homo-haters dat, maar intussen zit meneertje nog zwaar in de kast....en dat wil hij dat mensen op hem stemmen en hem vertrouwen ?
ray
MamjoRuler

« Reply #10 on: 14-07-2011, 16:45:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@@ray.
Je bent toch niet verplicht te trouwen als je een bepaalde leeftijd heb bereikt.
SCHAT JIJ BENT NU ZO DOM.Jullie tactiek hier is om deze manorath weg te werken uit de politieke wereld.Goedoe de homos stemmen mee bij de verkiezingen  en manorath  houd gewoon rekening met deze groep. Zolang de homos  geen  aandacht vragen voor hun leefomstandigheden  mogen ze vrijlijk leven en wonen met wie ze willen en waar ze willen.De problemen ontstaan vooral wqanneer ze zoch als andere soorten zien en de aandacht op hun gefocused wil zien. Ja dan heb ik zelf ook problemen hiermee...ze zijn niks anders ..ze hebben ook 2 handen en gelijke voeten en moeten  gaan werken en niet de zielige  smeerlappe kome uithangen.
@Ray
Guest
« Reply #11 on: 14-07-2011, 16:48:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@@ray.
Je bent toch niet verplicht te trouwen als je een bepaalde leeftijd heb bereikt.
SCHAT JIJ BENT NU ZO DOM.Jullie tactiek hier is om deze manorath weg te werken uit de politieke wereld.Goedoe de homos stemmen mee bij de verkiezingen  en manorath  houd gewoon rekening met deze groep. Zolang de homos  geen  aandacht vragen voor hun leefomstandigheden  mogen ze vrijlijk leven en wonen met wie ze willen en waar ze willen.De problemen ontstaan vooral wqanneer ze zoch als andere soorten zien en de aandacht op hun gefocused wil zien. Ja dan heb ik zelf ook problemen hiermee...ze zijn niks anders ..ze hebben ook 2 handen en gelijke voeten en moeten  gaan werken en niet de zielige  smeerlappe kome uithangen.
Durf jij jouw families vermogen erop te verwedden dat die kill een homo is en dat dat de enigste reden is waarom hij zijn stem laat horen? Harris is een politiek lijk dan op zijn laatste benen loopt.....al zouden alle homos op hem stemmen, komt hij nog niet binnen, wedden ? en gelukkig maar.... cheesy cheesy cheesy
ray
MamjoRuler

« Reply #12 on: 14-07-2011, 16:57:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@@ray.
Aan iemands sexualiteit heb ik niks aan zolang zij zich zelve niet als byzondere wezens zien.Of Harrish dood
 is in de politieke wereld moet nog blijken.
Whahaahaaaa....suriname kent heus niet zoveel homos die echt een verschil zullen maken bij een verkiezingsuitslag....mijn domme domme @ray cheesy kiss
@ray
Guest
« Reply #13 on: 14-07-2011, 17:13:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@@ray.
Aan iemands sexualiteit heb ik niks aan zolang zij zich zelve niet als byzondere wezens zien.Of Harrish dood
 is in de politieke wereld moet nog blijken.
Whahaahaaaa....suriname kent heus niet zoveel homos die echt een verschil zullen maken bij een verkiezingsuitslag....mijn domme domme @ray cheesy kiss
Misschien in jouw ogen dom, maar nog altijd onomstotelijk hetero...gelukkig !  kiss kiss
ray
MamjoRuler

« Reply #14 on: 14-07-2011, 17:15:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@@ray.
Gelukkig voor dat. kiss kiss

moet weg kom later misschien terug zoniet dan morgen weer lekker hetero ding. kiss kiss
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: