Poppe zegt dat ze niet schuurt. Welke man naait der dan ?

<< < (3/10) > >>

poppe hater:
 :huh: je mag doen en zeggen wat je wilt mr joe na wang ka blaka grit pola meid je ging of gaat tog met jo an van marowyne straat dus kom niet hier doen als een no lesbo want je bent een grote en je hebt gewoon een idee dat men nr je kykt met jou mamjo smoel jy bent namaak  met je ano namaak fuck off poppe hater said so

fan:
Quote from: Nieuwe hit on 18-07-2011, 18:05:27 - GMT-1

Ik las in teenie west dat ze een nieuwe tune heeft, die heet Mamio Torie/takie of zo....gaat over deze site... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

ik heb dat lied gehoord mamjo mofo tiengi mofo zo gaat het en nog 2 anderen van haar .
ik vindt die liederen tof ,want is de waarheid zing ze en al schuur ze het is nog niet erg na eng pola
mi e big up a sma ik vindt wat ze doet is goed met haar liederen.

BIG UP POPPE LOVE UP [/b] [/color]

bla bla voor jou:
poppe aleen mr rommels zing je ga nr 106 dan ga je aleke zingen met je takroe vals 
stem en verder alle vrouwen schuren en je djoekas naaien je bent een twyfelaar

sjit men:
Quote from: bla bla voor jou on 28-07-2011, 15:42:18 - GMT-1

poppe aleen mr rommels zing je ga nr 106 dan ga je aleke zingen met je takroe vals 

je lult schuifffffff

erg:
Quote from: bla bla voor jou on 28-07-2011, 15:42:18 - GMT-1

sjeeeeeeeeeses ze wilt je niet hebben erg hoor !!!!!!!!!!!!a pokoe na djie ju mamjo mofo tingie mofo

bigup poppe laat haters haten en praaters praten

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Reply