+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Showbizz» J.Lo en P. Diddy weer samen?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 [3] 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: J.Lo en P. Diddy weer samen?  (Read 3306 times)
Ha10x
Guest
« Reply #30 on: 02-08-2011, 13:41:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

2, een tweeling, via een caesarian.
Tegelijkertijd zal ze wel een buiklift gehad hebben.
Zij kan het betalen.
Maar niettemin, ziet ze er strak uit.
Zo naar die fotos op de schommel te oordelen kan ze wel een stevig pik gebruiken inmiddels, die Anthony leek me er geen reet van te bakken in bed met zijn tandestokertje, te zwaar aan de coke om dat ding nog overeind te krijgen, lijkt mij.... rolleyes rolleyes
Repllyy
Guest
« Reply #31 on: 02-08-2011, 13:42:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

2, een tweeling, via een caesarian.
Tegelijkertijd zal ze wel een buiklift gehad hebben.
Zij kan het betalen.
Maar niettemin, ziet ze er strak uit.
For sure. Die celebs laten na de bevalling (meestal) meteen hun buik strak trekken en van onder laten ze ook corrigeren.
Tochy
Guest
« Reply #32 on: 02-08-2011, 13:46:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens mij ben je dan ook een hoer. Je kent die mannen niet eens wat heb je eraan om ze op je te laten geilen.
Wat krijg je ervoor terug, behalve dat je andere vrouwe ook een slechte naam bezorgt en door sommige misbruikt wordt, omdat je het zo te grabbel gooit.

Nou schat, ik kleed me hoe ik het mooi vind en niet op een manier waarop jij en andere vrouwen tevreden mee zijn. Ik hou natuurlijk rekening met mijn omgeving en de omstandigheden, maar ik ga mijn kledingstijl absoluut niet aanpassen aan wat jij 'fatsoenlijk' vind. In de moslimwereld bijvoorbeeld kleed jij je ook vast wel als een hoer volgens hun gewoontes en overtuigingen. Iedereen heeft zijn eigen mening wat kledingstijl betreft, sommige mensen zijn meer ouderwets dan anderen en als je aan de hand van kledingstijl gaat bepalen of iemand een hoer is of niet dan is dat zeer kotzichtig, bekrompen en triest.
Trouwens, ik zie Jen zich niet altijd zo kleden. Ik moet eerlijk zeggen dat ze sinds haar huwelijk heel classy en tegelijk sexy bijloopt (ja, dat is ook mogelijk). Ze komt de laatste tijd ook vaak in de media door haar goede smaak kwa kledingstijl.
@ Ha10x
Guest
« Reply #33 on: 02-08-2011, 13:55:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zo naar die fotos op de schommel te oordelen kan ze wel een stevig pik gebruiken inmiddels, die Anthony leek me er geen reet van te bakken in bed met zijn tandestokertje, te zwaar aan de coke om dat ding nog overeind te krijgen, lijkt mij.... rolleyes rolleyes
Krijg jij wel genoeg seks thuis?
Letta
Guest
« Reply #34 on: 02-08-2011, 13:55:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik moet eerlijk zeggen dat ze sinds haar huwelijk heel classy en tegelijk sexy bijloopt (ja, dat is ook mogelijk). Ze komt de laatste tijd ook vaak in de media door haar goede smaak kwa kledingstijl.

Thanks to Anthony.
Althans dat beweren de media.
Lees het eerste maar dat de Moderator plaatste.
Ha10x
Guest
« Reply #35 on: 02-08-2011, 13:58:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Krijg jij wel genoeg seks thuis?
Hoezo, wil je daar wat meer invulling aan helpen geven? Toch aardig van je.... kiss cheesy cheesy
@ Ha10x
Guest
« Reply #36 on: 02-08-2011, 14:08:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoezo, wil je daar wat meer invulling aan helpen geven? Toch aardig van je.... kiss cheesy cheesy
angry  angry angry
altijd de zwarte man
Guest
« Reply #37 on: 02-08-2011, 14:42:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja en die zwarte man grijpt die gladharige hoer.
Overdekte hoer want ze hebben geld.
Laat ze maar, 1 pot nat.
Ruim maar op zwarte man.
schandalig
Guest
« Reply #38 on: 02-08-2011, 14:58:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hij gaat nu toch met cassie???

wat een vieze celeberty leven zeg bahhh! huh
@altijd
Guest
« Reply #39 on: 02-08-2011, 15:03:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja en die zwarte man grijpt die gladharige hoer.
Overdekte hoer want ze hebben geld.
Laat ze maar, 1 pot nat.
Ruim maar op zwarte man.

Elke zwarte man die opeens geld heeft moet niks meer van een zwarte vrouw weten.rara hoe komt dat?Ik blijf het maar raar vinden ddat soort negers en ik ben een blanke almeerse vrouw toch zie ik t overal.En dat gelul ook op me altijd omdat ik toevallig wat vlees heb.Ik val niet op jullie!!!!!
vermoet
Guest
« Reply #40 on: 02-08-2011, 15:06:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens mij ben je dan ook een hoer. Je kent die mannen niet eens wat heb je eraan om ze op je te laten geilen.
Wat krijg je ervoor terug, behalve dat je andere vrouwe ook een slechte naam bezorgt en door sommige misbruikt wordt, omdat je het zo te grabbel gooit.
IK denk dat jij niet sex uit ziet ik proef een beetje afgunst,kunnen we mensen niet laten in hun waarde als je iets voor je zelf niet leuk vind hoef je een ander die dat wel leuk vind niet te beledigen toch vrede moet alijd kunnen
Asogrie
Guest
« Reply #41 on: 02-08-2011, 17:19:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Puf Diddy heeft er tuurlijk geen bezwaar tegen om te roeren in Marc Anthony s spermaresten. J Lo met dikke reet en uitgewoonde kleffe mossel is een wandelende naaimachine.
Noway!!
Guest
« Reply #42 on: 02-08-2011, 18:03:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

P.Diddy is echt out of his mind als hij weer met Jlo gaat. I.p.v. dat hij met zijn vrouw en kids blijft. Song manengre dong jere. Kim porter is knapper en straalt ook meer dan Jlo vind ik. Ach ja, ik gun Kim aan de ene kant ook een betere man  kiss
Hij zal die kids van jlo gaan verzorgen en zijn kids laten stikken. Zo gaat dat meestal toch.

Maar wacht ff, is het wel waar?
Tochy
Guest
« Reply #43 on: 02-08-2011, 18:09:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

P.Diddy is echt out of his mind als hij weer met Jlo gaat. I.p.v. dat hij met zijn vrouw en kids blijft. Song manengre dong jere. Kim porter is knapper en straalt ook meer dan Jlo vind ik. Ach ja, ik gun Kim aan de ene kant ook een betere man  kiss
Hij zal die kids van jlo gaan verzorgen en zijn kids laten stikken. Zo gaat dat meestal toch.

Maar wacht ff, is het wel waar?

Kim Porter is een lelijke vrouw hoor, en niet zo'n klein beetje ook. En dat lichaampje van dr is ook niks.

Noway!!
Guest
« Reply #44 on: 02-08-2011, 18:15:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kim Porter is een lelijke vrouw hoor, en niet zo'n klein beetje ook. En dat lichaampje van dr is ook niks.

Zet geen foto's waar ze ongelukkig op staat. Jlo is ook niet op elke foto een kanjer. Ik en met mij vele anderen vind Kim een knappe vrouw en dr lichaam, niks op aan te merken.
Pages: 1 2 [3] 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: