+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Showbizz» J.Lo en P. Diddy weer samen?
Username:
Password:
Advanced Search
Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Print  
Author Topic: J.Lo en P. Diddy weer samen?  (Read 3356 times)
Jaloezie!
Guest
« Reply #45 on: 02-08-2011, 18:16:52 - GMT-1 »

Jaloezie is een lelijke ziekte hoor, en niet zo'n klein beetje ook. En dat terwijl degenen die zo afgeven op een ander, helemaal niks zijn.
Echt he!
Guest
« Reply #46 on: 02-08-2011, 18:19:09 - GMT-1 »

Zet geen foto's waar ze ongelukkig op staat. Jlo is ook niet op elke foto een kanjer. Ik en met mij vele anderen vind Kim een knappe vrouw en dr lichaam, niks op aan te merken.
Echt he! Dat noemt men nu afgunst!
Tochy
Guest
« Reply #47 on: 02-08-2011, 18:21:16 - GMT-1 »

Zet geen foto's waar ze ongelukkig op staat. Jlo is ook niet op elke foto een kanjer. Ik en met mij vele anderen vind Kim een knappe vrouw en dr lichaam, niks op aan te merken.

cheesy cheesy

Ik heb geen foto's uitgezocht waar ze ongelukkig op staat. Ik heb gewoon de eerste geselecteerd waar haar gezicht en lichaam goed ite zien is, en zonder fotoshop natuurlijk. Als jij een betere hebt mag je die ook posten.
Ik weet dat Jlo niet op iedere foto flatteus er uitziet, maar ze is geen lelijke vrouw. Kim daarentegen..  rolleyes
@vermoet
Guest
« Reply #48 on: 02-08-2011, 18:23:30 - GMT-1 »

IK denk dat jij niet sex uit ziet ik proef een beetje afgunst,kunnen we mensen niet laten in hun waarde als je iets voor je zelf niet leuk vind hoef je een ander die dat wel leuk vind niet te beledigen toch vrede moet alijd kunnen

Ik heb er niks op tegen maar als jullie die mannen opgeilen moeten jullie ze ook neuken anders vallen ze mij en andere vrouwen lastig. En zelfs ook kinderen.
kimmy
Guest
« Reply #49 on: 02-08-2011, 18:23:47 - GMT-1 »

Kim heeft zo te zien echt lang lang echt laaaaanggg gladhaar ook aan de onderkant.Zo mooi glad
Tochy
Guest
« Reply #50 on: 02-08-2011, 18:28:59 - GMT-1 »

Ik heb er niks op tegen maar als jullie die mannen opgeilen moeten jullie ze ook neuken anders vallen ze mij en andere vrouwen lastig. En zelfs ook kinderen.

Dat is jouw mening en die mag je hebben. Maar om een vrouw dan voor hoer uit te maken omdat ze zich niet kleed hoe jij vind dat fatsoenlijk is, is kortzichtig. En om ze dan de schuld te geven van het misbruik dat mannen op kinderen plegen helemaal!
dopre
Guest
« Reply #51 on: 22-01-2012, 15:08:34 - GMT-1 »

Een ieder, is een ieder niet .de wereld zit zo in elkaar dat we verschillend zijn, anders zou het een saaie boel zijn hoor .hebben alle vrouwen in alle gezinnen kinderen met een man HuhHuhHuh???hebbben alle mannen een vrouw neeeeeeeeeeeeeeeeee1!!!!.Zijn al je broers en zusters brave kids? zou je willen maar neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!.
prayfortheworld
Guest
« Reply #52 on: 23-01-2012, 00:10:57 - GMT-1 »

People calm down..check yourself before you wreck yourself.. Pay attention to  reallyyyy important things that going on in the world! Don't say I didn't warn you.. NWO in the making. So stop idolize these celebs!..they just an distraction for the world, so that we can not pay attention to the dark things that reallyyy matters in the world..so like I said..check yourself before you wreck yoself!

'Prayfortheworld' 
LMAO
Guest
« Reply #53 on: 24-01-2012, 00:40:38 - GMT-1 »

Als je bewust alle mannen op je laat geilen ben je een hoer.
Ook al is het gratis.

Jij bent zeker boeng lelijk, en hebt heel erg weinig aandacht van het mannelijk geslacht hahhah Wat een uitspraak zeg LMAO
zoooooo
Guest
« Reply #54 on: 02-02-2012, 17:29:54 - GMT-1 »

mooie vrouw maar zo een ugly child zonde hoor wat een eng kind.
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Print  

Jump to: