+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» Radiostanvaste
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 17   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Radiostanvaste  (Read 8234 times)
Chantala
Guest
« on: 11-08-2011, 10:54:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kan dat mens niet normaal praten en niet steeds met der ehm ehm zo praat je niet over de radio zo onbeskoftttt...
gaat ze weer ehmm ehhhmmm ehhmmmm.Tjeeezesss men,wat een omroepster zeg.
nomo
Guest
« Reply #1 on: 11-08-2011, 12:39:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hihihi lol luister je nog naar stanvaste die mensen zijn daar pas echt lasting mang.luister alleen soms op zondag kijken of die boef stanga de waarheid durft te spreken .maar hij houdt zijn smoel en dat kan hij beter blijven doe ook want de recherche die pakt hem met zijn rolls roys en al op als hij niet oppas.
sang
Guest
« Reply #2 on: 11-08-2011, 12:42:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ze knielen voor om een 5 euro  zeo hard bedelen ze .maar monie no de het heeft stanga zijn rolstoel gekost.
mijn advies ben je nog geen lid word ook geen lid klaar want deze radio zender red het niet nu niet en later ook niet en joe monie gwe in zakken.
ai boi
Guest
« Reply #3 on: 11-08-2011, 12:51:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mens flikker toch op je hebt nog nieteens 10 nieuwe leden binnen kunnen halen en je berekend nu al over 5000 leden x 5 euro.ga toch fietesen hey.
shame on you
Guest
« Reply #4 on: 11-08-2011, 12:59:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ze knielen voor om een 5 euro  zeo hard bedelen ze .maar monie no de het heeft stanga zijn rolstoel gekost.
mijn advies ben je nog geen lid word ook geen lid klaar want deze radio zender red het niet nu niet en later ook niet en joe monie gwe in zakken.

hoelang bestaat stanvaste al. Jaar in jaar uit hetzelfde gelul, ze gaan het niet redden dit dat zus zo.
waarom niet bundelen zodat we iets voor ons zelf hebben. Jeetje. Mensen zoals jij  zou ik het liefst........
sang
Guest
« Reply #5 on: 11-08-2011, 13:25:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heb je surinamers ooit zien samen bundelen.en heeft jou ma je niet geleerd je zin af te maken.
en ga nu niet zitten janken en zielig doen .stanvaste heeft zijn tijd al gehad en het gaat steeds harder  en op een vlugge tempo ook achteruit.
en dat bla bla bla van jou laat mij koud.een radio zender die alleen maar schulden heeft en probeert het volk of leden ervoor op te draaien.dat is pas een SHAME .
nee he
Guest
« Reply #6 on: 11-08-2011, 14:11:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

woeiiii facebook krijgt meer leden dan stanvaste,en nu proberen ze op facebook leden te krijgen grappig.
zo zie maar hoe eroemd en bekend ze zijn dat men zelf op facebook leden probeert te krijgen tjonge tjonge tjonge waanhoop is nabij zo te zien.
dadel
Guest
« Reply #7 on: 12-08-2011, 10:11:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

stanvaste is al verhuisd maar ze hebben nog nieteens internet aansluiting  laatstan die cam van ze die op zich laten wchten hihihi.en wie gaat dat betalen zoete lieve gerretje de zoete lieve meid de leden namelijk .
Baar Obia
Guest
« Reply #8 on: 12-08-2011, 10:13:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hihihi lol luister je nog naar stanvaste die mensen zijn daar pas echt lasting mang.luister alleen soms op zondag kijken of die boef stanga de waarheid durft te spreken .maar hij houdt zijn smoel en dat kan hij beter blijven doe ook want de recherche die pakt hem met zijn rolls roys en al op als hij niet oppas.

Heeft Stanga een Rolls Royce? Dat doet hij dan goed.. cheesy
wie zijn
Guest
« Reply #9 on: 12-08-2011, 10:18:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie zijn die gasten die op zondagavond draaien? want zondag klinkt die muziek lekker.
nopes nadas
Guest
« Reply #10 on: 12-08-2011, 13:00:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mevrouw babbel met zijn ja ja ja en weet je wel weet je wel.
die babbel weet geen andere spreekwoorden dan dezelfde steeds te zeggen over die dubbeltje tot een kwartje te maken en over die aap met zijn ring.
hoeveel keren heeft ze dat herhaalt.
je lult
Guest
« Reply #11 on: 12-08-2011, 13:04:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heb je surinamers ooit zien samen bundelen.en heeft jou ma je niet geleerd je zin af te maken.
en ga nu niet zitten janken en zielig doen .stanvaste heeft zijn tijd al gehad en het gaat steeds harder  en op een vlugge tempo ook achteruit.
en dat bla bla bla van jou laat mij koud.een radio zender die alleen maar schulden heeft en probeert het volk of leden ervoor op te draaien.dat is pas een SHAME .

blablabla
santoesepoes
Guest
« Reply #12 on: 12-08-2011, 13:06:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

stanvaste is al verhuisd maar ze hebben nog nieteens internet aansluiting  laatstan die cam van ze die op zich laten wchten hihihi.en wie gaat dat betalen zoete lieve gerretje de zoete lieve meid de leden namelijk .

ze hebben geen internetaansluiting dan wat. Ze zijn er toch mee bezig.

valt op dat al die stanvaste haters het meest op de hoogte zijn. Jullie weten zelf dat er nog geen internetaansluiting is, jullie klagen over alle programma makers. Als het je niet bevalt waarom luister je dan eigenlijk
rare mensen zijn jullie hoor
sang
Guest
« Reply #13 on: 12-08-2011, 13:20:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hey jij daaro jij hebt zeker niet geleert hoe je moet lullen ik lul in ieder geval niet met bla bla bla ik lul maar dan echt anders.
en laten ze hun oude internet rekening eerst gaan betalen anders mogen ze de nieuwe aansluiting vergeten ,laat de leden er weer voor gaan opdraaien.
hey mi ne spang nanga oenoe jere mi taki sang mi wani.daarom heet ik SANGGGG.
@ts
Guest
« Reply #14 on: 12-08-2011, 13:23:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

[size=20ptbel haar op en zeg het haar zelf][/size] angry
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 17   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: