Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: verwijderen van berichten  (Read 3098 times)
Family
Guest
« on: 29-08-2011, 12:07:54 - GMT-1 »

geachte Mamjo team,
het word nu wel lastig: er verschijnen nog steed berichten omtrent alison maia op uw forum. Er gaat ons niets anders op zitten dan verdere stappen te ondernemen op het Juridisch vlak, aangezien dit een zuiver geval van inbreuk op prive-rechten is.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +932/-124

« Reply #1 on: 29-08-2011, 13:21:57 - GMT-1 »

Het email adres van mamjo is:  mamjo.com@gmail.com
rickky
Guest
« Reply #2 on: 12-09-2011, 18:55:40 - GMT-1 »

Beste Mamjo leden,

Kunt u berichten die geplaatst zijn onder naam van Sharmila Parag of Sharmila Khan-Parag per direct verwijderen en blokkeren. Dit is inbreuk op privacy en de naam wordt gebruikt en zomaar zwart gemaakt door uw members. Ik hoop dat dit per direct van uw site en goolge wordt verwijderd!! Anders ben ik genoodzaak om juridische stappen te nemen tegen mamjo.com.
rickky
Guest
« Reply #3 on: 12-09-2011, 18:58:32 - GMT-1 »

Beste Mamjo leden,

Kunt u berichten op naam van Sharmila Parag of Sharmila khan-parag per direct verwijderen!!!
parma
Guest
« Reply #4 on: 23-09-2011, 09:55:28 - GMT-1 »

Het email adres van mamjo is:  mamjo.com@gmail.com

Eens Mamjo geeft wel de mogelijkheid om allerlei vuil te spuien over elkaar op te roepen tot haat schutting woorden en scheldpartijen maar neemt niet de verantwoording voor de vunzigheid en roddels die ze via het internet over de wereld spuien.
Foei Majo neem je verantwoordelijkheid dezz hel site staat vol met roddel vuile schutiing taal en beledigingen.
Ik wil daar niet meer bij horen,
Parma
haal weg
Guest
« Reply #5 on: 01-10-2011, 21:59:11 - GMT-1 »

Plaatsen van berichten kan, maar het verwijderen gaat niet zo snel zie ik??
Terugkoppeling
Guest
« Reply #6 on: 26-01-2012, 14:56:03 - GMT-1 »

Ik weet niet welke ongeschoolde LUL je bent, maar manjo forum kan niet aansprakelijk gesteld worden worden voor de inhoud van berichten die geplaats zijn door members. Heeft ooit iemand juridische stappen tegen mamjo.com. genomen, het heeft geen zin ga rechten studeren. En geloof me de berichten zijn degelijk in grote lijnen op de waarheid berust.
Tot nu toe heeft geen enkele hoer ooit gewonnen van mamjo. En inbreuk op privacy en de naam wordt gebruikt en zomaar zwart gemaakt (Ik vraag me af of hoeren privacy hebben en zomaar zwart gemaakt worden, dat gelooft toch niemand). Ken je deze hoer zo goed en haar verleden, als je dat zou weten dan zou je nog respect voor betaalde hoeren ze verdienen meer respect dan deze hoeren.

gail kauw a tjoe
Guest
« Reply #7 on: 26-01-2012, 21:04:41 - GMT-1 »

kunt u het weg halen onderwerp is (Smoorverliefd op gail kauw a tjoe. wie kan me helpen)
CF
Guest
« Reply #8 on: 08-05-2012, 16:24:17 - GMT-1 »

kunt u de topic van Henna semil verwijderen.
kan wel
Guest
« Reply #9 on: 01-08-2012, 12:26:14 - GMT-1 »

Ik weet niet welke ongeschoolde LUL je bent, maar manjo forum kan niet aansprakelijk gesteld worden worden voor de inhoud van berichten die geplaats zijn door members. Heeft ooit iemand juridische stappen tegen mamjo.com. genomen, het heeft geen zin ga rechten studeren. En geloof me de berichten zijn degelijk in grote lijnen op de waarheid berust.
Tot nu toe heeft geen enkele hoer ooit gewonnen van mamjo. En inbreuk op privacy en de naam wordt gebruikt en zomaar zwart gemaakt (Ik vraag me af of hoeren privacy hebben en zomaar zwart gemaakt worden, dat gelooft toch niemand). Ken je deze hoer zo goed en haar verleden, als je dat zou weten dan zou je nog respect voor betaalde hoeren ze verdienen meer respect dan deze hoeren.

Duidelijk iemand die geen rechten heeft gestudeerd.

advies aan mensen die herhaaldelijk hier last van hebben: doe aangifte bij de politie.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/denhelder/article14867913.ece/Bangas-uit-Den-Helder-ook-op-internet
oosterwolde rinette
Guest
« Reply #10 on: 22-09-2012, 11:55:25 - GMT-1 »

Beste mamjo ik doe het dringend verzoek de topic over mij ; oosterwolde rinette te laten verwijderen en blokkeren. Het maakt inbreuk op  mijn privĂ© leven. Men maakt misbruik van mijn naam en mijn gezin komt in gevaar.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: