Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: AFRO JACK GOOIT ZWANGERE AMANDA OP STRAAT!!  (Read 3584 times)
................
Guest
« Reply #45 on: 08-09-2011, 11:40:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze ging al met hem voordat een kip nog kraai van deze gast had gehoord!!!! Hij is haar toch gaan lullen en ze kenden elkaar al zes maanden voordat
ze een relatie kregen. waarschijnlijk was ze toen wel goed genoeg. Straks wanneer het succes voorbij is dan is hij ook gewoon weer een nobody.
sylvie
Guest
« Reply #46 on: 08-09-2011, 11:46:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nog geen week later staat de 14 weken zwangere Amanda op straat.
De realister woonde samen met Afrojack in zijn woonplaats Spijkernisse.
Amanda is in maart uitgerekend te bevallen.[/i]

FOTO'S: PETER SMULDERS / GETTY IMAGES

Waarom had die chick nog steeds geen eigen huis?!dat soort vrouwen gaan vanaf 18 van hubbie naar hubbie om te overleven.dom hoor.
NEWSFLASH!
Guest
« Reply #47 on: 08-09-2011, 17:42:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Amanda heeft van Afrojack gestolen!!vers uit rtl boulevard.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +931/-124

« Reply #48 on: 08-09-2011, 17:49:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

´Ex-Afrojack liegt´

Er verschenen gisteren allerlei wilde verhalen over Afrojack. Nick van de Wall, zoals hij in werkelijkheid heet, zou zijn zwangere vriendin Amanda Balk uit huis hebben gezet. Vandaag bevestigt zijn management de breuk. In tegenstelling tot de beweringen van de winnares van de Gouden Kooi, zou de DJ haar echter niet zomaar op straat hebben gezet.

“Nick begrijpt heel goed dat deze situatie voor Amanda enorme problemen schept. Nick heeft dan ook al eerder deze week zijn verantwoordelijkheid honderd procent genomen en ervoor gezorgd dat Amanda zich de komende tijd op geen enkele wijze zorgen hoeft te maken. Sterker nog, ze zal de komende tijd zeer goed verzorgd zijn,” luidt de verklaring van zijn manager, Hugo Langras.

Het klopt wel dat Nick niet wilde dat Amanda nog langer in zijn huis verbleef. “Daarvoor zijn helaas een aantal ernstige redenen, waarover wij niet willen uitwijden in het belang van Amanda,” aldus Hugo.

Volgens de manager van Nick zijn ook Amanda’s beweringen over de reden van de breuk niet juist. De DJ zou dus niet zijn vreemdgegaan. Wat de reden wel is, wil Hugo niet zeggen. Dat is privé.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #49 on: 08-09-2011, 17:57:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

AFROJACK ZAG AF VAN AANGIFTE

Speelde Amanda gisteravond het ultieme slachtoffer, volgens Afrojack zit dit heel anders in elkaar. "Ze heeft dingen gedaan waar wij nu geen aangifte tegen hebben gedaan. Daar hebben we van afgezien", aldus de manager.

"We hebben de situatie buitengewoon voordelig opgelost voor Amanda", meldt de manager van de wereldberoemde manager.

Gisteren vertelde Amanda aan RTL Boulevard dat zij prompt het huis uit was gegooid door inmiddels ex-vriend Afrojack, alias Nick van de Wall. Na de uitzending hebben veel mensen gereageerd dat het absoluut niet zo was en dat Amanda niet de waarheid heeft verteld.

De manager van de dj is not amused. "Amanda's verhaal klopt gewoon niet. Nick is enorm teleurgesteld dat Amanda zulke onterechte, onjuiste en eenzijdige uitspraken doet in de media."

Dat Nick Amanda niet langer in zijn huis wilde hebben, is volgens de manager wel waar. Maar de reden daarvan zou absoluut niet het vreemdgaan van Nick zijn. "Daarvoor zijn helaas een aantal ernstige redenen, waarover wij niet willen uitwijden in het belang van Amanda."

Ook het verhaal dat Amanda op straat staat en helemaal niet meer heeft klopt volgens de woordvoerder van de wereldster niet. "Nick heeft zijn verantwoordelijkheid 100% genomen en ervoor gezorgd dat Amanda zich de komende tijd op geen enkele wijze zorgen hoeft te maken. Sterker nog, ze zal de komende tijd zeer goed verzorgd zijn."

Over verdere details van de breuk doet het management noch de dj geen uitspraak. "Wij kunnen alleen maar hopen dat ook Amanda datzelfde doet, in beider belang."

Amanda daarentegen doet wel degelijk uitspraak over de zogenaamde aangifte. "Ik reed in zijn auto en wist niet beter dan dat die van mij en mijn kind was. Vervolgens werd ik aangehouden door de politie dat de auto gestolen was."

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/09_september/entertainment/afrojack_slaat_terug.xml
Puck
MamjoRuler

Mambini Lobi: +190/-68

« Reply #50 on: 08-09-2011, 18:01:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alsof een kind een auto kan bezitten.
Zij is echt sneu.
Newsflash
Guest
« Reply #51 on: 08-09-2011, 18:01:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hmmm "ik reed in zijn auto en wist niet beter dat het van mij en mijn kind was"

Takki Huh?! huh
Conclussie
Guest
« Reply #52 on: 08-09-2011, 18:08:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

echt dom is ze niet, dat is sylvie ook niet maar rijk worden is de droom van iedere jongeling. alleen heeft amanda de pech gehad dat ze steeds de verkeerde tegen kwam.
ik bedoel sylvie zat al in de showbizz en dus was het een koud kunstje om op een feestje je slag te slaan. maar amanda zat in de kooi reality tv iedereen heeft gezien hoe ze zich liet naaien, ze doet alles voor fame.

bespaar me je uitleg, hoor! bij deze dames zie je t omdat ze publieke figuren zijn, maar wie zegt dat jullie van achter je pc,s je niet voor nog minder laten misbruiken, pfffff! brik me ff hoor, pffffffffff
vraagje.
Guest
« Reply #53 on: 08-09-2011, 18:24:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@hierboven,waarom praat jij altijd rare dingen?
Vrouw!
Guest
« Reply #54 on: 08-09-2011, 18:25:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Toen Amanda de kooi uit ging heeft ze tijdelijk bij Brain in gewoond en betrok na de breuk een huis in Zaandam die haar moeder voor haar en zusje gekocht had.
Ze was zo blij, eindelijk iets voor zichzelf, want vóórdat ze de kooi ging woonde ze in bij haar hollands vriendje die het middels een brief uitmaakte omdat ze met Brain aan het vielevozen was.
Ben benieuwd wat er dan met haar eigen huis gebeurd is nu ze zegt wéér geen onderkomen te hebben en per dag bekijkt waar ze logeert.
Het lijkt alsof sommige mensen ellende aantrekken!
Conclussie
Guest
« Reply #55 on: 08-09-2011, 18:28:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@hierboven,waarom praat jij altijd rare dingen?

dat jij mij niet snapt, wil nog niet zegge dat ik raar ben, hoor! pfffff! ik snap jou wel alleen ben jij niet mn type, pfffffff
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #56 on: 08-09-2011, 18:42:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Toen Amanda de kooi uit ging heeft ze tijdelijk bij Brain in gewoond en betrok na de breuk een huis in Zaandam die haar moeder voor haar en zusje gekocht had.
Ze was zo blij, eindelijk iets voor zichzelf, want vóórdat ze de kooi ging woonde ze in bij haar hollands vriendje die het middels een brief uitmaakte omdat ze met Brain aan het vielevozen was.
Ben benieuwd wat er dan met haar eigen huis gebeurd is nu ze zegt wéér geen onderkomen te hebben en per dag bekijkt waar ze logeert.
Het lijkt alsof sommige mensen ellende aantrekken!

Ik snap die mannen niet die dit soort afgeleefde vrouwen als partner nemen. Volgens mij heeft dit kind nog nooit een stuiver zelf verdiend. Altijd alleen maar profiteren van anderen.
Conclussie
Guest
« Reply #57 on: 08-09-2011, 18:46:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik snap die mannen niet die dit soort afgeleefde vrouwen als partner nemen

maar ze boeien je wel op de 1 of andere manier of niet? zie al je topics die je steeds over ze opent
En daar...
Guest
« Reply #58 on: 08-09-2011, 18:59:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maar ze boeien je wel op de 1 of andere manier of niet? zie al je topics die je steeds over ze opent

Gaaaaaaaan we weer!!pfff
Conclussie
Guest
« Reply #59 on: 08-09-2011, 19:02:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gaaaaaaaan we weer!!pfff

ja, ik ga ook! doeiiiiii
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: