AFROJACK ZAG AF VAN AANGIFTESpeelde Amanda gisteravond het ultieme slachtoffer, volgens Afrojack zit dit heel anders in elkaar. "Ze heeft dingen gedaan waar wij nu geen aangifte tegen hebben gedaan. Daar hebben we van afgezien", aldus de manager.

"We hebben de situatie buitengewoon voordelig opgelost voor Amanda", meldt de manager van de wereldberoemde manager.
Gisteren vertelde Amanda aan RTL Boulevard dat zij prompt het huis uit was gegooid door inmiddels ex-vriend Afrojack, alias Nick van de Wall. Na de uitzending hebben veel mensen gereageerd dat het absoluut niet zo was en dat Amanda niet de waarheid heeft verteld.
De manager van de dj is not amused. "Amanda's verhaal klopt gewoon niet. Nick is enorm teleurgesteld dat Amanda zulke onterechte, onjuiste en eenzijdige uitspraken doet in de media."
Dat Nick Amanda niet langer in zijn huis wilde hebben, is volgens de manager wel waar. Maar de reden daarvan zou absoluut niet het vreemdgaan van Nick zijn. "Daarvoor zijn helaas een aantal ernstige redenen, waarover wij niet willen uitwijden in het belang van Amanda."
Ook het verhaal dat Amanda op straat staat en helemaal niet meer heeft klopt volgens de woordvoerder van de wereldster niet. "Nick heeft zijn verantwoordelijkheid 100% genomen en ervoor gezorgd dat Amanda zich de komende tijd op geen enkele wijze zorgen hoeft te maken. Sterker nog, ze zal de komende tijd zeer goed verzorgd zijn."
Over verdere details van de breuk doet het management noch de dj geen uitspraak. "Wij kunnen alleen maar hopen dat ook Amanda datzelfde doet, in beider belang."
Amanda daarentegen doet wel degelijk uitspraak over de zogenaamde aangifte. "Ik reed in zijn auto en wist niet beter dan dat die van mij en mijn kind was. Vervolgens werd ik aangehouden door de politie dat de auto gestolen was."
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/09_september/entertainment/afrojack_slaat_terug.xml