Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Beyonce dresses her baby bump in glittering gold at New York Fashion Week  (Read 3272 times)
Saleena
Guest
« Reply #45 on: 22-09-2011, 21:19:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zwarte vrouwen haten altijd op lightskinned girls
Ookdom!
Guest
« Reply #46 on: 22-09-2011, 23:05:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

overrated cheesy tuurlijk honey, Beyoncé dom? Beyoncé is een van de zwarte vrouwen die het gemaakt heeft! Iemand die dom is maakt geen 80 miljoen in een jaar. Beyoncé denkt gewoon na voordat ze wat zegt, zal dat eerder slim noemen, en de dames van destiny's child hebben allemaal highschool afgemaakt, dus weet niet waar jij je informatie vandaan haalt. En over uiterlijk hoeven we het al helemaal niet over te hebben de meeste mensen vinden Beyoncé mooi, ze is niet alleen mooi van buiten maar ook van binnen.

Jij bent ook dom.  Ik ga je wat leren: Niet ALLE miljonairs zijn slim.
Ze is niet intelligent en dat is algemeen bekend. En kom niet zeggen dat ze slim is, omdat ze nadenkt voordat ze wat zegt, want ze is zo vaak betrapt met allerlei leugens. Dus als ze werkelijk nadenkt voordat ze wat zegt, is ze wel heel erg dom!
Ik vond Beyonce leuk toen ze jonger was. In interviews was ze haarzelf. Nu zie je dat ze de hele tijd aandacht wilt hebben en zogenaamd nederig doet. Heel veel mensen haten Beyonce, omdat ze ook door hebben dat ze nep is. Beyonce is mooi van buiten, maar lelijk van binnen.
Please
Guest
« Reply #47 on: 22-09-2011, 23:10:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zwarte vrouwen haten altijd op lightskinned girls

Meeste lightskinned girls denken dat ze beyonce zijn. Ik vind beyonce niet speciaal, maar jullie nederlandse lightskinned girls zijn echt niet te vergelijken met beyonce, so get over yourself
hahahaahahah
Guest
« Reply #48 on: 23-09-2011, 02:34:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

sowww 1 of andere fostro djoeka gaat tekeer als ik iets zeg over dat vies monster beyonce
je komt zo voor haar op alsof je dr kent
hahahaha
alsof zij aan JOU denkt
BEYONCE IS LELIJK EN JAYZ IS OOK LELIJK

daar kan jij geen verandering in brengen bigie pampaulo dagoe cheesy
Soraya19
Guest
« Reply #49 on: 23-09-2011, 17:43:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij bent ook dom.  Ik ga je wat leren: Niet ALLE miljonairs zijn slim.
Ze is niet intelligent en dat is algemeen bekend. En kom niet zeggen dat ze slim is, omdat ze nadenkt voordat ze wat zegt, want ze is zo vaak betrapt met allerlei leugens. Dus als ze werkelijk nadenkt voordat ze wat zegt, is ze wel heel erg dom!
Ik vond Beyonce leuk toen ze jonger was. In interviews was ze haarzelf. Nu zie je dat ze de hele tijd aandacht wilt hebben en zogenaamd nederig doet. Heel veel mensen haten Beyonce, omdat ze ook door hebben dat ze nep is. Beyonce is mooi van buiten, maar lelijk van binnen.

Algemeen bekend omdat jij dat vind? En mij dan dom noemen hahaha. Ik ga deze discussie niet een met je aan.
Saleena
Guest
« Reply #50 on: 23-09-2011, 17:46:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Meeste lightskinned girls denken dat ze beyonce zijn. Ik vind beyonce niet speciaal, maar jullie nederlandse lightskinned girls zijn echt niet te vergelijken met beyonce, so get over yourself

En jullie surinaamse darkskinnend girls denken dat jullie apen zijn, maarja die vergelijking kan ik begrijpen, Suriname is zo primitief jullie wonen nog steeds in de bosjes..tjaa hadden jullie maar voor Nederland moeten kiezen
Dom!
Guest
« Reply #51 on: 23-09-2011, 21:38:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En jullie surinaamse darkskinnend girls denken dat jullie apen zijn, maarja die vergelijking kan ik begrijpen, Suriname is zo primitief jullie wonen nog steeds in de bosjes..tjaa hadden jullie maar voor Nederland moeten kiezen

@Beyonce WANNABE, bent nog dommer dan ik dacht! Wie zegt dat ik een negerin ben? Ga jij maar Beyonce's voeten verder kussen, en huilen wanneer iemand commentaar heeft op Beyonce. Mooi dat je de discussie niet met mij aangaat, want je gaat het nooit winnen
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: