Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: WAAROM BOUWEN ZE NIET EERST 2 BRUGGEN OVER DE DOORSTEEK ERBIJ ??  (Read 729 times)
Bewoner Parbo-Zuid
Guest
« on: 19-09-2011, 16:09:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Abrahams: Saramacca kan Suriname tot voedselschuur maken van de regio
Monday 19 September

PARAMARIBO/Groningen – Minister Ramon Abrahams van Openbare Werken (OW) heeft tijdens zijn  bezoek aan  Saramacca gezegd  dat dit district de potentie heeft om  Suriname te maken tot de voedselschuur van de regio. Dit is ook volgens hem de wens van president Desi Bouterse. Abrahams geeft wel toe dat er eerst gezorgd moet worden voor  goede infrastructuur.

Hierdoor kan er meer geproduceerd worden. Saramacca heeft vaak te kampen met wateroverlast. De bewindsman zegt dat zijn ministerie samen met het ministerie van Regionale Ontwikkeling  bekijkt hoe dit probleem op te lossen.

Op de vraag van waar het geld voor de bouw van de Corantijnbrug, die  Suriname en Guyana met elkaar moeten verbinden, zal komen zei Abrahams dat de totale kosten van de brug  op het conto van Suriname komen. Guyana zal alleen voor  de kosten oprijbanen aan zijn  zijde  opdraaien. Volgens Abrahams worden de kosten  voor  de brug geraamd  op  SRD 250-300 miljoen.
vraagje?
Guest
« Reply #1 on: 19-09-2011, 19:23:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie zit te wachten op bruggen over de corantijn en bij Carolina, terwijl tiienduizenden surinamers dagelijks scheiten in de file bij die 2 bruggen over het saramacca kanaal?
Wonen die ministers van OW&V niet in Suriname of Paramaribo dan? huh huh :huh:Dalijk begint de school weer en dan is het weer lijden in laste, elke Vrijdag probleem, elke eind van de maand chaos !!
Weet men wel hoeveel die files het land, de economie en de burgers kosten per maand?
Fok Cotantijn brug, fok carolina brug, begin hier in paramaribo zaken op orde te zetten, idioten op OW !!
ikke
Guest
« Reply #2 on: 19-09-2011, 19:56:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben dezelfde mening toegedaan hoor. Als ik niet om 6 u uit huis ga duurt mijn reis naar t werk een uur en een kwartier terwijl ik t nu (vakantie) binnen een half uur doe.
rinette
Guest
« Reply #3 on: 20-09-2011, 13:10:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik weet niet waarom de regering zo'n haast heeft met het bouwen van een brug over de Corantijnrivier. Als deze brug gebouwd gaat worden komen er alleen meer criminelen naar Suriname en uitbreiding van illegale (smokkel) praktijken.De autoriteiten gaan iedereen die van en naar Suriname komt uitgebreid moeten controleren .Wie zegt mij dat backtrack gaat ophouden te bestaan!! Ze kunnen werkelijk nog een brug bouwen over het Saramaccakanaal en over de Surinamerivier om dat gedoe met die files te voorkomen.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: