+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» Margo Sumter??????????
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Margo Sumter??????????  (Read 3766 times)
younie younie younie
Guest
« Reply #15 on: 20-09-2011, 16:57:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HEB JIJ JE KINDEREN NOG ,ALS DAT HET GEVAL IS DAN RAAD IK JE AAN OM DE GOEDE ZORG AAN JE KINDEREN TE BLIJVEN GEVEN. BEMOEI NIET IN EEN ANDERS MANS LEVEN, ALS ZE DE KINDEREN KWIJT GERAAKT IS MOET DAT NIET JE ZORGEN ZIJN . NO DIKIE IN WATRANG E GO OLO DAT IS MIJN AD VIES AAN JOUW.Huh!!!!>>>>>>>>>>>

jij hebt ook tijd om hier te komen lullen, de enige die slim is is marino, die heft HAAR gelaten. opgevoed door zijn tante HAAR zus, schande!
kikik
Guest
« Reply #16 on: 21-09-2011, 09:17:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij hebt ook tijd om hier te komen lullen, de enige die slim is is marino, die heft HAAR gelaten. opgevoed door zijn tante HAAR zus, schande!

dus dat
lolo1294544
Guest
« Reply #17 on: 23-09-2011, 08:41:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dus dat

zkrsssssssssss
bierma
Guest
« Reply #18 on: 24-09-2011, 22:54:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zkrsssssssssss

deze vrouw is de zuster van annie sumter, jaaaaaaaaaa die van vincent wong a soy
racft5
Guest
« Reply #19 on: 26-09-2011, 10:55:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

deze vrouw is de zuster van annie sumter, jaaaaaaaaaa die van vincent wong a soy

spiet kongggggggggggggg
nuses
Guest
« Reply #20 on: 26-09-2011, 22:25:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

spiet kongggggggggggggg

lib a torie
hof
Guest
« Reply #21 on: 27-09-2011, 19:29:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja, idd die Vincent wong a soy. Ze kunnen een partij stichten. De drugssmokkelaars de ene propt, die ander slikt.
Vandaar dat de kar vincent de darmtoerist  cheesy. Geen opleiding gevolgt dus je kan ze niet kwalijk nemen en eeuwig vinden ze dat mensen jaloers op hun weelde zijn. Want if wang foe deng kokertjes bos da na wang tra soort torie. Dus ik wil totaal niet rijk worden voor mijn tijd.
bekende mppp
Guest
« Reply #22 on: 16-01-2012, 12:54:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja, idd die Vincent wong a soy. Ze kunnen een partij stichten. De drugssmokkelaars de ene propt, die ander slikt.
Vandaar dat de kar vincent de darmtoerist  cheesy. Geen opleiding gevolgt dus je kan ze niet kwalijk nemen en eeuwig vinden ze dat mensen jaloers op hun weelde zijn. Want if wang foe deng kokertjes bos da na wang tra soort torie. Dus ik wil totaal niet rijk worden voor mijn tijd.

zij maken zoveel levens stuk he
kokoirikie
Guest
« Reply #23 on: 16-01-2012, 17:46:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zij maken zoveel levens stuk he

die hele famirie sumter klopt niet
htgyh
Guest
« Reply #24 on: 17-01-2012, 11:38:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ben ik met je eens
krabasie wiwirie
Guest
« Reply #25 on: 17-01-2012, 12:01:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De jouwe klopt wel
karab
Guest
« Reply #26 on: 17-01-2012, 12:35:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De jouwe klopt wel

dat zeg ik niet, maaR EEN MOER MET ALLERLEI VERSCHILLDEND GEKLEURDE KINDEREN Huh??
scccd
Guest
« Reply #27 on: 28-01-2012, 11:45:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dat zeg ik niet, maaR EEN MOER MET ALLERLEI VERSCHILLDEND GEKLEURDE KINDEREN Huh??

scandoe
tap joe soro bek
Guest
« Reply #28 on: 28-01-2012, 11:51:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

over wat hbt jij ht weet j hoeveel witmangs hbo universitair opgeleid zyn ete de swarie show lai.a san dies na soema ino denki e dwing,pas wanneer z gepakt worden kom je erachter.mi e big up alla sma sa e soekoe a pakki.de een steelt de ander naait voor geld. laat een ieder in zyn of haar waarde.ik ken iemand die hbo doet en alsnog slikt.dus mi ede nanga a ka sa ye leg uit dja.wat moeten ze doen by jou komen kloppen voor een bordje eten.lik mi go tongo  rolleyes
grvde
Guest
« Reply #29 on: 19-02-2012, 12:18:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

over wat hbt jij ht weet j hoeveel witmangs hbo universitair opgeleid zyn ete de swarie show lai.a san dies na soema ino denki e dwing,pas wanneer z gepakt worden kom je erachter.mi e big up alla sma sa e soekoe a pakki.de een steelt de ander naait voor geld. laat een ieder in zyn of haar waarde.ik ken iemand die hbo doet en alsnog slikt.dus mi ede nanga a ka sa ye leg uit dja.wat moeten ze doen by jou komen kloppen voor een bordje eten.lik mi go tongo  rolleyes

vies vies wijf, nu schijnheilig in die kerk lullen, ondertussen waren je tasjes gevuld met coke...............
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: