na hoeveel keer daten sex?

<< < (17/18) > >>

Somali:
Quote from: Somali on 07-11-2011, 23:17:03 - GMT-1

Ik vind sowieso als je niet getrouwd bent, dat je ook een hoer bent, sorry ik ben ouderwets,maar in onze tijd als een vrouw sexs had zonder te trouwen was een schande. En kijk hoe de tijd vandaag is je heb een relatie,het gaat uit na een paar jaren weer een ralatie,dan gaat het uit en dan weer een relatie. Voordat je het weet heb je verschillende mannen al gehad. Wat maak jou beter dan een slet,hoer,enz enz. Zij open hunnen binnen heel snel,en jij wacht het zogenaamd netjes af! Ik zie geen verschil :angry:

Ja ik weet het ik ben ook niet heilig,maar mensen doen alsof ze heilig zijn. Ik zeg de dingens zoals ze zijn

Bid liever om een man te vinden en blijf met die persoon klaar! Totdat je dood gaat.

witmang:
als ik een met een vrouw date, dan WIL ik niet eens na de eerste date sex
ik wil op die date lachen, praten, drankje drinken, elkaar een beetje leren kennen

de tweede date (de week daarna als het lukt maar zeker binnen twee weken) dan gaan we iets leuks doen eerst, dat kan van alles zijn, maar het moet niet te lang duren en niet te groots zijn en daarna drinken we nog wat na

de derde date (weer een week, maximaal twee later) neem ik je lekker uitgebreid mee uit eten
we leren elkaar steeds beter kennen en ik wil zeker weten met een zelfstandige vrouw te maken te hebben

de vierde date neem ik je mee naar de film, het is een snelle date, we hebben ondertussen aan een half woord genoeg

de vijfde date, we zijn ondertussen bijna anderhalve maand verder na de eerste date, dan gaan we eerst wat drinken en als ik je nog niet eerder naar huis heb gebracht, dan doe ik dat dan zeker en je laat me je huis zien

de zesde date, een week later, gaan we weer iets leuks doen

de zevende date, weer een week tot twee weken later, laat ik jou bedenken wat we gaan doen

de achtste date ga ik thuis bij mij uitgebreid voor je koken en kijken we daarna een film

sex komt dan misschien na die achtste date of desnoods de date daarna als ik je naar huis breng

alles eerder en ik vind een vrouw maar makkelijk

beautyy:
Gelukkig is iedereen verschillend anders zou het saai zijn.

Ik zie de eerste date bios of iets drinken en in deze tijd trouwen is onzin de hele wereld gaat bijna vreemd mensen weten geeneens wat trouwen betekent.

ik zie dat veel mannen hier gefrustreerd zijn en boos als een dame wel wacht het is juist netjes dat je met je hoofd denkt dat jeuk aan je poes te hebben waar je zo snel een dick in propt verschil moet er zijn.

Heb meer respect voor een dame die wacht dan 1 die meteen op haar rug gaat liggen dan kan je inderdaad gelijk geld mee verdienen als je tog gelijk op je rug gaat liggen kan je nog de huur betalen met iets nuttigs ;)

zoo witmang jij bent 1 van de weinige die weet hoe het hoort veroveren.
Als ze voor jouw zo snel op der rug ligt zijn andere je al voor geweest zo simpel is het

anologica:
Quote from: witmang on 07-11-2011, 23:22:34 - GMT-1

als ik een met een vrouw date, dan WIL ik niet eens na de eerste date sex
ik wil op die date lachen, praten, drankje drinken, elkaar een beetje leren kennen

de tweede date (de week daarna als het lukt maar zeker binnen twee weken) dan gaan we iets leuks doen eerst, dat kan van alles zijn, maar het moet niet te lang duren en niet te groots zijn en daarna drinken we nog wat na

de derde date (weer een week, maximaal twee later) neem ik je lekker uitgebreid mee uit eten
we leren elkaar steeds beter kennen en ik wil zeker weten met een zelfstandige vrouw te maken te hebben

de vierde date neem ik je mee naar de film, het is een snelle date, we hebben ondertussen aan een half woord genoeg

de vijfde date, we zijn ondertussen bijna anderhalve maand verder na de eerste date, dan gaan we eerst wat drinken en als ik je nog niet eerder naar huis heb gebracht, dan doe ik dat dan zeker en je laat me je huis zien

de zesde date, een week later, gaan we weer iets leuks doen

de zevende date, weer een week tot twee weken later, laat ik jou bedenken wat we gaan doen

de achtste date ga ik thuis bij mij uitgebreid voor je koken en kijken we daarna een film

sex komt dan misschien na die achtste date of desnoods de date daarna als ik je naar huis breng

alles eerder en ik vind een vrouw maar makkelijk

Bij deze heb je mijn zegen om mijn bejaarde oma te daten....sukkel  :-\

witmang:
Quote from: anologica on 07-11-2011, 23:27:15 - GMT-1

Bij deze heb je mijn zegen om mijn bejaarde oma te daten....sukkel  :-\

geen interesse, ik heb mijn prachtige su vrouwtje al

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Reply