Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Emilio Lens vast voor seks met minderjarige (DWT 9 nov 2011)  (Read 7241 times)
eens
Guest
« Reply #15 on: 09-11-2011, 20:46:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Elk verhaal heeft 2 kanten. Hoe vaak hebben die bitchen niet gelogen om te doen overkomen alsof ze nog nooit eerder sex hebben gehad.
ik ben het 100% met jou eens, als geen sprake is van echt dwang en geweld dus verkrachting, dan zijn het vaak die meisjes en/of hun familie die de aangifte als wapen gebruiken om iets af te dwingen of die man op te fokken. Iemand van 16 weet donders goed waarmee ze bezig is.
Aan de andere kant moet je als 26 jarige ook oppassen met dat soort shit en leiver iets oudere meisjes zoeken, vanaf 18-20 of zo, dan zit je altijd goed...
mi sabi
Guest
« Reply #16 on: 09-11-2011, 21:27:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het is het zusje van zijn vrouw met wie hij vorig jaar getrouwd is en met wie hij 4 kinderen heeft en 1 stiefkind. Dus zijn zwagersje vond hij wel lekker op de een op andere dag. Die andere keren vond ze het wel lekker maar die ene keer wilde ze niet
foked-up
Guest
« Reply #17 on: 09-11-2011, 23:46:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het is het zusje van zijn vrouw met wie hij vorig jaar getrouwd is en met wie hij 4 kinderen heeft en 1 stiefkind. Dus zijn zwagersje vond hij wel lekker op de een op andere dag. Die andere keren vond ze het wel lekker maar die ene keer wilde ze niet

ik wou het net voor hem opnemen, maar als het zijn zwageresje is moet hij boeten.
Weet je dit zeker??
mies
Guest
« Reply #18 on: 10-11-2011, 00:58:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jullie en de pers lullen om deze kwestie.mijn nichtje van 15 jaar was verkracht en de politie heeft niets gedaan met die man,want ze werd niet gerekend tot minderjarige.geven jullie me n kaolo mapangpang brik.laten jullie die jongen met rust.mischien wilde dat meisje zelf ook.laatst  was t toch ook zo met dat meisje van apoera?zij wilde groepsex hebben dan komt ze uitleggen dat ze verkracht is geworden,
wat bleek later?dat zij vrijwillig is meegegaan.ze had niet gedacht dat t n wrede bofroetafra zou worden.
als je deze zaak onderzoekt was ze zeker ook geen maagd meer.
laat dat kind dr eigen stront probleem oplossen.later gaat ook blijken dat ze t zelf wilde.zeker is ze bang voor zwangerschap of soa.dan begint ze de zaak op deze manier te verbloemen.
krasse meiden zeg
Guest
« Reply #19 on: 10-11-2011, 02:18:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

krasie krasie krasie.. krasi no habie edde..
kennis v.d familie
Guest
« Reply #20 on: 10-11-2011, 03:17:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jaa klopt,ze wou het zelf ,en ze is onder druk gezet door haar ouderS om aangifte te doen.WANT ZIJ KENNEN HEM EN VONDEN HEM NOOIT LEUK.en GELOOF ME AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL DE WAARHEID ACHTER HAALT HEM WEL.keurt het niet goed wat hij heeft gedaan .maar hoe ze zo krassie is,wild en fucking high was heeft ze die jongen verleid.maar ja hij leert ook van zijn fouten .want zij is al lang geen maagd meer,want wat de dokter daar gaat zien na onderzoek IS EEN VERLEPTE POENTA DIE AL LANG BANAS NEEMT.EN DAN ZULLEN DE OUDERS OOK GESCHOKT ZIJN VAN HUN MAAGD MARIA DIE ZE DENKEN DAT ZE HEBBEN .MAAR JA WE ZIEN WEL WAT HET WORD.STERKTE EMILIO.
Geen familie
Guest
« Reply #21 on: 10-11-2011, 03:35:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Punt is dat Emilioh nu is ingehaald door de waarheid. Als dat meisje werkelijk een aan lager wal geraakt kind is, dan wil ik het nivo van de oud kandidaat jeugdambassadeur niet bespreken.
Ondersteuners
Guest
« Reply #22 on: 10-11-2011, 03:59:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

From FB

.Report/Mark as SpamMarco Belgrave
WE STAAN ACHTER JE
7 hours ago ยท

Ifa Rier ja immilioh, ondanks alles komt het goed!!! iedereen krijgt zijn straf, DUS LIKE FAMILY WE GOT YOUR BACK !!!!!!!!!!! MUCH LOVE !!!!! HOLD YOUR HEAD UP AND YOU WILL SEE THE SUN !!!!
7 hours ago..Report/Mark as SpamMarco Belgrave
Bitches aint shit......keep ya head up
7 hours ago ยท .Report/Mark as SpamWayne Telgt
POWER MI PA

12 hours ago ยท .Report/Mark as SpamRuben Adasi
kop op baaa

16 hours ago near Paramaribo, Suriname ยท
Welke/
Guest
« Reply #23 on: 10-11-2011, 04:07:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

KAN NIET
Guest
« Reply #24 on: 10-11-2011, 04:20:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IK GELOOF DE HELE ZAAK NIET HIJ IS GETROUWD EN HEEFT 3 SCHATTIGE KINDEREN WAT MOET HIJ MET EEN 16 JARIGE KUTJE NIET WAAR DENK IK ,IK WEET WEL DAT HIJ VROUWEN GEK IS,MAAR EEN 16 JARIGE PFFFFFFFFFFFFF
na mi
Guest
« Reply #25 on: 10-11-2011, 05:18:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is goed voor hem dat vind ik want hij denk dat hij geld heeft en meisjes ermee gaat pakken. Dat meisje is een dommy geweest
mario
Guest
« Reply #26 on: 10-11-2011, 09:36:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

he wat moet hy doen eerst neukt compa zyn vrouw . dumpt haar .en nu kan hy niet achter blyven dus no lul naai ze .
@ kan niet
Guest
« Reply #27 on: 10-11-2011, 12:21:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je zei dat hij een vrouw en 3 schattige kinderen heeft maae door der bevalling en kinderen is ze natuurlijk niet zo strak en spang met stijve bobies en een strakke kut als van een 16 jarige . Jammer hoe oud is zijn vrouw dan om dus op 26 jarige leeftijd 4 of 5 kinderen te hebben straks laat die man je met zoveel kinderen en ook al loopt hij uit of hij naait 16 jarige je moet het maar accepteren want met zoveel kinderen is het wel moeilijk een andere man te vinden meteen hoor en als een andere man ook kinderen wil dan zit die vrouw straks met 1O .
saritorie kapkap
Guest
« Reply #28 on: 10-11-2011, 13:26:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik schrok toen ik het las. Als t waar is of niet merken wij we'll. Ik ga echt niet oordelen.

Ik begrijp dat hy een javaanse vrouw heeft. Eens zag ik hem met een hoogzwangere creoolse in Mc Donald.

Maja na eng torie yere
Rudemeister
Guest
« Reply #29 on: 10-11-2011, 13:50:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij moet t maar zelf weten.en ik hoef niet toordelen.maar oudere mannen moeten stoppen om t lullen met jongere meidenmvooral niet als z niet v hunniveau zijn.en die meiden zijn ook niet achter.Al vroeg willen ze bana en zijn tot alles in staat. Ja dan Moet je echttttt verkracht worden ja en ergens gedumpt worden.Blijf af van een bezet persoon,AL VALT ie jou lastig! En gebruik je verstand!!!!!!!!
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: