+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» wie kent Henk Mac Donald
Username:
Password:
Advanced Search
Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15   Go Down
  Print  
Author Topic: wie kent Henk Mac Donald  (Read 8341 times)
henk9
Guest
« Reply #195 on: 06-09-2012, 03:48:54 - GMT-1 »

even uw aandacht mensen ,waarschuw uw zonen ,neefjes ,ooms ,nichtjes etc etc ,gewoon een ieder om op te passen
met dit shemale gedrocht die elke keer andere profielen opent op facebook ,hij verpest het leven van anderen door zich voor te
doen als een vrouw ,zogenaamd heeft hij sex operaties gedaan ,maar dat is niet zo !dit wezen verleid mensen tot sex en is reeds jaren besmet met het HIV /AIDS VIRUS ! VOOR GEVAL U AL SEX GEHAD HEEFT MET HEM ,
WEES ZEKER EEN AIDS TEST TE VRAGEN EN GA NA ALS DIE OOK WERKELIJK EEN ECHTE TEST IS ,WANT DEZE SHEMALE
WIENS ECHTENAAM YURI -YASRODJI IS  SCHROOMT ER NIET VOOR OM VALSE AIDS TESTEN TE MAKEN !

HIJ staat er onder de naam :
ALLISON YASRODJI

hij heeft mijn beste vriendin( die in suriname woont ) haar broertje ,die ook op facebook te vinden was verleid en onder dwang sex met de jongen van 14 jaar gehad .Die jongen zijn leven is nu verpest voor altyd ,want niet lang daarna werd bekend dat hij besmet is met het HIV virus terwijl hij met niemand anders dan die zogenaamde allison yasrodji sex gehad heeft !

na onderzoek is gebleken dat deze javaanse shemale wel meerdere jongens misleid heeft tot sex en nooit verteld heeft dat hij een jongen was & dat hij meerdere profielen moet hebben op facebook waarin hij wel duidelijk kenbaar maakt dat hij een AIDS PATIENT IS .

van mens tot mens wil ik wel even waarschuwen ,
om dit ondier ,dit onmens ,dit gedierte ,dit duivelse ding uit jouw leven te weren .ik heb persoonlijk geen problemen met bisexuelen ,lesbische ,gays,trans of shemales ,maar WEL TEGEN MENSEN ZOALS DEZE SMERIGE ALLISON ,die onschuldige mensen besmetten en misleiden ,bescherm uw geliefden tegen dit duivelse wezen ............please send this on to all your friends !

Winied
Guest
« Reply #196 on: 06-09-2012, 03:53:25 - GMT-1 »

OMG, hoe gek is Merle dan niet??? Have some self respect woman. Zo iemand neem je niet en nooit meer in je huis.
johwin
Guest
« Reply #197 on: 06-09-2012, 21:35:09 - GMT-1 »

ongelooflijk dat iemand die zoveel mensen heeft opgelicht nog leeft
surinamers zijn echt een vredelievend volk
in een ander land was hij allang koud gemaakt en niemand zou weten wie de dader is
kill him
Guest
« Reply #198 on: 07-09-2012, 00:15:11 - GMT-1 »

waarom leeft deze fucking oplichter nog KAN IEMAND NIET EEN KOGEL DOOR Z'N KOP JAGEN
weet je hoeeveel geld kwijt heeft
mapangpang oplichter
DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
capo
Guest
« Reply #199 on: 07-09-2012, 02:53:52 - GMT-1 »

henk is weer bij merle, what are the odds

Sinds wanneer?...dan is Merle echt knettegek. ik heb haar altijd wat intelligneter ingeschat. OMG wat a shit!!!
Sabena
Guest
« Reply #200 on: 08-09-2012, 00:33:36 - GMT-1 »

Dit is echt een shit ja. Hij zoekt altijd de fout bij vrouwen en toch nemen vrouwen hem in huis. What the fuck is that??? Zelf voor een broodje kan deze man je kut likken.
Asi
Guest
« Reply #201 on: 09-09-2012, 14:46:33 - GMT-1 »

Deze man is schaamteloos. Hij vroeg mij laatst geen broodje, maar een portie van de chinees. Al sterf jij van de honger hij heeft ka te maken. Zolang hij maar vreet. Go wroko asshole and shut that big ass mouth of yours.
Maccy
Guest
« Reply #202 on: 09-09-2012, 15:14:43 - GMT-1 »

MacDonald is een vriend van ex directeur v Moiwana Silos. Een geflipte vrouw. Had een relatie met haar. Misgien nu ook nog. Silos had dreadlocks mr nu helemaal kaalgeschoren. A vrouw dati tjipie no hell
Connie
Guest
« Reply #203 on: 10-09-2012, 02:33:33 - GMT-1 »

Wowwww deze man kan een boek schrijven...
Sari
Guest
« Reply #204 on: 22-09-2012, 00:58:40 - GMT-1 »

MacDonald is een vriend van ex directeur v Moiwana Silos. Een geflipte vrouw. Had een relatie met haar. Misgien nu ook nog. Silos had dreadlocks mr nu helemaal kaalgeschoren. A vrouw dati tjipie no hell

Ja? Echt? Wanneer dan? Dit is niet bekend.
Gods molen
Guest
« Reply #205 on: 22-09-2012, 11:26:11 - GMT-1 »

Hey maar wat is toen met al het geld van Johwin gebeurt dan??? Zou hij nu niet als een Lord moeten leven??

Ik oordeel niet, maar het is de prijs die Henk Mac Donlad nu betaalt. Hij was Mister Henk Mac Donald, zie je wanneer
je voor een dubbeltje geboren bent en het leven van een miljonair wil leiden. Vandaag aan de dag loop je iedereen
te smeken voor een kaolo bord eten, een glas water, een slaapplek. jongen je bent een zware last op je familie.
Hun reputatie gaat eraan, je bent schaamteloos. Murley je ex die kapsones negerin die heeft het ook moeilijk gehad.
Zij heeft jou huwelijk kapot gemaakt, Regina Doedschalk je ex vrouw is vandaag aan de dag advocaat in Nederland.
Zij heeft het ook moeilijk gehad en jij zal het nog moeilijker krijgen, want sma mofo de tapoe yu. Zoveel mensen
heb jij armer gemaakt en vandaar dat je nu zo rondloopt. Je bent een profiteur eerste klas, vrouwen uitmelken.
OP St Maarten op je mensen opgelicht, je eigen zus op je tot de grond vernietigd. A meisje las ing oso, want je had een
hypotheek op der huis genomen en toch neemt ze je daarna weer in huis. Je bent een vernietiger, je zit nu als een grote
lelekoe op je vader, die heeft niks a famirie e loekoe ing.

Jongen je bent een last voor de familie, ja maar het is de prijs dat je betaalt, ook ik ben mijn geld bij jou kwijtgeraakt.
Debbie moest ook der auto inleveren, maar die hebben ondanks alle leed die jij ze aangedaan hebt nog samen met elkaar.

Henk voel maar hoe het is, waar zijn al je vrienden, ze kijken je niet meer aan. Jongen, je moeder zal in der graf draaien
en nogmaals draaien. En toch loop je te lullen over anderen, terwijl jij de laatste zou moeten zijn, want yu fadon en yu oh
fadon moro. Let maar op.
Sari
Guest
« Reply #206 on: 22-09-2012, 14:08:06 - GMT-1 »

Ik oordeel niet, maar het is de prijs die Henk Mac Donlad nu betaalt. Hij was Mister Henk Mac Donald, zie je wanneer
je voor een dubbeltje geboren bent en het leven van een miljonair wil leiden. Vandaag aan de dag loop je iedereen
te smeken voor een kaolo bord eten, een glas water, een slaapplek. jongen je bent een zware last op je familie.
Hun reputatie gaat eraan, je bent schaamteloos. Murley je ex die kapsones negerin die heeft het ook moeilijk gehad.
Zij heeft jou huwelijk kapot gemaakt, Regina Doedschalk je ex vrouw is vandaag aan de dag advocaat in Nederland.
Zij heeft het ook moeilijk gehad en jij zal het nog moeilijker krijgen, want sma mofo de tapoe yu. Zoveel mensen
heb jij armer gemaakt en vandaar dat je nu zo rondloopt. Je bent een profiteur eerste klas, vrouwen uitmelken.
OP St Maarten op je mensen opgelicht, je eigen zus op je tot de grond vernietigd. A meisje las ing oso, want je had een
hypotheek op der huis genomen en toch neemt ze je daarna weer in huis. Je bent een vernietiger, je zit nu als een grote
lelekoe op je vader, die heeft niks a famirie e loekoe ing.

Jongen je bent een last voor de familie, ja maar het is de prijs dat je betaalt, ook ik ben mijn geld bij jou kwijtgeraakt.
Debbie moest ook der auto inleveren, maar die hebben ondanks alle leed die jij ze aangedaan hebt nog samen met elkaar.

Henk voel maar hoe het is, waar zijn al je vrienden, ze kijken je niet meer aan. Jongen, je moeder zal in der graf draaien
en nogmaals draaien. En toch loop je te lullen over anderen, terwijl jij de laatste zou moeten zijn, want yu fadon en yu oh
fadon moro. Let maar op.

Wat??? Moest Debbie der auto inleveren?? Is hij nog met haar?
capo
Guest
« Reply #207 on: 22-09-2012, 14:54:06 - GMT-1 »

welke debbie?
Zuster Theresa
Guest
« Reply #208 on: 22-09-2012, 15:24:38 - GMT-1 »

welke debbie?
Mensen niet zo praten over deze jongen, ik vind het zo zielig voor hem.
we moeten allemaal voor hem gaan bidden, want die dingen die hij doet
en die schande die hij zijn familie en kinderen geeft is niet normaal.
Zijn vader mocht jaren terug niet meer op plekken verschijnen, terwijl zijn
vader een dood eerlijke man is en zijn moeder trouwens ook.

Hij moet bij Poetsie gebracht worden, handoplegging zou hem nog kunnen redden.
En toch zijn er vrouwen die een zwakte voor hem hebben.
Ik heb hem 5 jaar terug geld gegeven, mi taki nanga na boy en dan ziet hij nu kans
op zijn vader te teren. Toen hij het goed had, keek hij niet naar zijn vader.
Het waren zijn vrienden en waar zijn die vrienden nu, spoorloos.
Hij heeft huis gekocht voor vrienden, wel die lopen hem nu zo voorbij.

Is misschien karma, hij heeft slecht geleefd met vrouwen, deze jongen heeft een tik
van de molen gekregen. Kapsoneslijer eerste plaats.
Mariella
Guest
« Reply #209 on: 23-09-2012, 03:29:05 - GMT-1 »

welke debbie?

Deborah Dorwart. Maar zij is een hele knappe intelligente dame. Kan me niet voorstellen dat zij met hem gaat/ging.
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15   Go Up
  Print  

Jump to: