Hey maar wat is toen met al het geld van Johwin gebeurt dan??? Zou hij nu niet als een Lord moeten leven??
Ik oordeel niet, maar het is de prijs die Henk Mac Donlad nu betaalt. Hij was Mister Henk Mac Donald, zie je wanneer
je voor een dubbeltje geboren bent en het leven van een miljonair wil leiden. Vandaag aan de dag loop je iedereen
te smeken voor een kaolo bord eten, een glas water, een slaapplek. jongen je bent een zware last op je familie.
Hun reputatie gaat eraan, je bent schaamteloos. Murley je ex die kapsones negerin die heeft het ook moeilijk gehad.
Zij heeft jou huwelijk kapot gemaakt, Regina Doedschalk je ex vrouw is vandaag aan de dag advocaat in Nederland.
Zij heeft het ook moeilijk gehad en jij zal het nog moeilijker krijgen, want sma mofo de tapoe yu. Zoveel mensen
heb jij armer gemaakt en vandaar dat je nu zo rondloopt. Je bent een profiteur eerste klas, vrouwen uitmelken.
OP St Maarten op je mensen opgelicht, je eigen zus op je tot de grond vernietigd. A meisje las ing oso, want je had een
hypotheek op der huis genomen en toch neemt ze je daarna weer in huis. Je bent een vernietiger, je zit nu als een grote
lelekoe op je vader, die heeft niks a famirie e loekoe ing.
Jongen je bent een last voor de familie, ja maar het is de prijs dat je betaalt, ook ik ben mijn geld bij jou kwijtgeraakt.
Debbie moest ook der auto inleveren, maar die hebben ondanks alle leed die jij ze aangedaan hebt nog samen met elkaar.
Henk voel maar hoe het is, waar zijn al je vrienden, ze kijken je niet meer aan. Jongen, je moeder zal in der graf draaien
en nogmaals draaien. En toch loop je te lullen over anderen, terwijl jij de laatste zou moeten zijn, want yu fadon en yu oh
fadon moro. Let maar op.