Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: waar verkopen ze tabletten om je tolie groter te m  (Read 1550 times)
schaam me dood!
Guest
« Reply #15 on: 13-06-2005, 23:25:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja ok maar waar verkopen ze die pomp en wat kost t? :ninja:  
17,5cm
Guest
« Reply #16 on: 14-06-2005, 00:08:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo ik ben 19 jaar en mijn pik is 17,5 cm hij is gelukkig wel dikkkk  Cheesy ik vind hem beetje kort dus ik wil hem tog ook wat langer hebben ik heb pillen besteld via een internet site het schijnt te werken you never know ik wil naar de 20 - 21 cm groeien. en als iemand dat adressweet voor die aboma fatoe hierin holland dan wil ik dat ook graag weten. verder heb ik een tip voor je je moet gewoon lekker vaak eraan trekken dat helpt je zwellichamen uit rekken. wie weet helpt dit en trouwens hoe oud ben je en wat is je lengte ?

Waar is deze Aboma fatoe (olie) te koop in nederland Huh?  
schaam me dood!
Guest
« Reply #17 on: 15-06-2005, 16:15:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:crying: k ben 15jr en mijn pik is 13cm en geloof me,k ben niet tevreden hor. k wil graag eentje hebbe van 20cm,21cm maar echt t lukt niet,k weet niet waar ze die mapangpang tablette verkope in suriname dus echt k wil t hor,maar ja....k schaam me echt doooood
Guest
Guest
« Reply #18 on: 17-06-2005, 11:05:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

niet schamen jongen, leer ermee leven.
laat die tableten, ze werken echt niet.
In Su kan je gemakkelijk Aboma-vet kopen en moko, moko blad vinden!!
Die zijn natuurlijk en werken wel, daarnaast elke avond wat eraan trekken en rekken met babyolie..suuces!
~~M~~
MamjoDon

Mambini Lobi: +4/-1

« Reply #19 on: 17-06-2005, 11:24:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

cheesy  cheesy  cheesy meisje hou op  nanga kabouterpie.
Nah, als hij er goed mee om weet te gaan is er niets aan het handje hoor!

Life is too damn short[/i][/size]

---------------------------------------------------------------------

If I should come out ahead, at the end of this game called Life
It won’t be because of my fancy style or that I knew how to play it so well
But more because I just kept getting up and plodding along
Till the World finally just got tired of knocking me down
kwasi
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #20 on: 26-06-2005, 19:46:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

niet schamen jongen, leer ermee leven.
laat die tableten, ze werken echt niet.
In Su kan je gemakkelijk Aboma-vet kopen en moko, moko blad vinden!!
Die zijn natuurlijk en werken wel, daarnaast elke avond wat eraan trekken en rekken met babyolie..suuces!
is het jou anders gelukt dan om elke avond te rekken met baby olie? hoe vee lcm is hij groter geworden ?
Guest
Guest
« Reply #21 on: 27-06-2005, 14:58:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo ik ben 19 jaar en mijn pik is 17,5 cm hij is gelukkig wel dikkkk  Cheesy ik vind hem beetje kort dus ik wil hem tog ook wat langer hebben ik heb pillen besteld via een internet site het schijnt te werken you never know ik wil naar de 20 - 21 cm groeien. en als iemand dat adressweet voor die aboma fatoe hierin holland dan wil ik dat ook graag weten. verder heb ik een tip voor je je moet gewoon lekker vaak eraan trekken dat helpt je zwellichamen uit rekken. wie weet helpt dit en trouwens hoe oud ben je en wat is je lengte ?

en ik weet precies wie jij bent koulo dagu.  
Guest
Guest
« Reply #22 on: 27-06-2005, 15:50:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo ik ben 19 jaar en mijn pik is 17,5 cm hij is gelukkig wel dikkkk  Cheesy ik vind hem beetje kort dus ik wil hem tog ook wat langer hebben ik heb pillen besteld via een internet site het schijnt te werken you never know ik wil naar de 20 - 21 cm groeien. en als iemand dat adressweet voor die aboma fatoe hierin holland dan wil ik dat ook graag weten. verder heb ik een tip voor je je moet gewoon lekker vaak eraan trekken dat helpt je zwellichamen uit rekken. wie weet helpt dit en trouwens hoe oud ben je en wat is je lengte ?

en ik weet precies wie jij bent koulo dagu.
zeker een met 12 cm die hier reageerd.
Luilekker II
Guest
« Reply #23 on: 30-06-2005, 18:33:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja ok maar waar verkopen ze die pomp en wat kost t? :ninja:
Er zijn toch sexshops in Su? Als ik het goed heb is er pink pussy cat aan de Tourtonnelaan, See no evil hear no evil aan de Anton Dragtenweg boven Shadien. En er moet ook ene Madam-X zijn. Die zag ik vaak in via 2000, ze was trouwens ook mambinie, maar heb haar lang niet gezien.
Maar om in die sexshops te komen zou je volgens mij veel ouder moeten zijn.
Succes!!
Dr.Phil
Guest
« Reply #24 on: 01-07-2005, 10:53:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

L-Ariginene
vitamine B-6, Ninacine
Vitamine E
Maca
Gingseng
Yohimbe
En veel sporten, dat is het recept!
patgez
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #25 on: 02-07-2005, 03:09:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:crying: k ben 15jr en mijn pik is 13cm en geloof me,k ben niet tevreden hor. k wil graag eentje hebbe van 20cm,21cm maar echt t lukt niet,k weet niet waar ze die mapangpang tablette verkope in suriname dus echt k wil t hor,maar ja....k schaam me echt doooood
er is een oplossing, aboma vatoe en moko moko vindt je op de zelfde plaats in zwanpen natuurlijk, ik wil bij deze zeggen dat je met je bloote kont in een kreek moet springen hopelijk ontmoet je die aboma zelf en schuurt je tollie automatisch aan die moko moko. :offtopic:  :offtopic:  :mtongue:  :sorry:  :sorry:  
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: