Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Balkenende: Grensbewaking verscherpt na aanslagen  (Read 668 times)
~~M~~
MamjoDon

« on: 07-07-2005, 14:30:03 - GMT-1 »

Balkenende: Grensbewaking verscherpt na aanslagen

(Novum) - De bewaking bij de Nederlandse grenzen is na de aanslagen in Londen verscherpt. Ook worden Britse objecten in Nederland extra bewaakt. Dat heeft premier Jan Peter Balkenende donderdagmiddag in een persconferentie in Den Haag gezegd.

Balkenende wilde geen mededelingen doen over informatie die de inlichtingendiensten voorafgaand aan de aanslagen hadden; hij zei wel dat de aanslagen als een 'verrassing' kwamen. "Zelfs het Verenigd Koninkrijk dat goed georganiseerd is en een stevige inlichtingendienst heeft, kan geconfronteerd worden met aanslagen. Dit bewijst dat terrorisme overal kan neerslaan."

Balkenende stelt dat de aanslagen 'doelbewust en geregisseerd' waren. Hij riep op de strijd tegen het terrorisme voort te zetten. "Daarin hebben we elkaar nodig", zei Balkenende. "We delen volstrekt de overtuiging van Blair. Terroristen kunnen terreur en angst zaaien, maar ze zullen nooit aan het langste eind trekken."

De ministers Johan Remkes (Binnenlandse Zaken) en Piet Hein Donner (Justitie) zijn in overleg over de risico's in Nederland. Donderdag om 17 uur geeft Donner een persconferentie. Daarbij is ook nationaal coördinator terreurbestrijding Tjibbe Joustra aanwezig. Joustra heeft inmiddels overleg gehad met de Nederlandse Spoorwegen over veiligheidsmaatregelen, aldus Balkenende.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken zet volgens Balkenende 'alles in het werk' om te achterhalen of er Nederlandse gewonden in Londen zijn gevallen. Daarover was rond 15 uur donderdag nog niets bekend.

Life is too damn short
memmie
MamjoDon

« Reply #1 on: 07-07-2005, 14:32:15 - GMT-1 »

Balkenende: Grensbewaking verscherpt na aanslagen

(Novum) - De bewaking bij de Nederlandse grenzen is na de aanslagen in Londen verscherpt. Ook worden Britse objecten in Nederland extra bewaakt. .
Dat is het enige wat ze kunnen doen, en maar bidden dat er geen aanslagen meer volgen....
Denk dat dit voor de politiek ook een frustrerende zaak is, ze kunnen geen zekerheid bieden, en geen echte bescherming.

i wear love nowadays
love never goes outta style
[/size][/font]
Sranan Skoro
MamjoSK
MamjoRuler

« Reply #2 on: 07-07-2005, 14:35:06 - GMT-1 »

Balkenende stelt dat de aanslagen 'doelbewust en geregisseerd' waren. Hij riep op de strijd tegen het terrorisme voort te zetten. "Daarin hebben we elkaar nodig", zei Balkenende. "We delen volstrekt de overtuiging van Blair. Terroristen kunnen terreur en angst zaaien, maar ze zullen nooit aan het langste eind trekken."

Pfff Balkenende doet gewoon moeilijk met zijn stoere taal. De onschuldigen die elke dag gebruik maken van het openbaar vervoer hebben het nakijken.

Zij (Bush, Blair etc.) zorgen ervoor dat onschuldigen nu opgeblazen worden. Als Balkenende familie erbij was, dan zou hij anders piepen.

Terrorisme kan niet uitgeroeid worden, het wordt juist erger.  

clarissa
Guest
« Reply #3 on: 07-07-2005, 16:03:46 - GMT-1 »

KAOLO DAGOES DAT ZE ZIJN EERST EEN OORLOG STEUNEN DAT NIET EENS NODIG WAS EN NU ZOMAAR BURGERS BANG MAKEN VOLGENDE KEER WEL 200000000000000000000000000 NADENKEN VOORDAT ZE ERGENS VOOR GAAN IK ZOU DIE BUCH ZELF WEL WILLEN DODEN DIE KOALO HOND NU GAAN ER ZOMAAR MENSEN DOOD DOOR ZIJN KAOLO OORLOG HOOP DAT HIJ NIET MEER ALS PRECIDENT WORD BEMOEND ZO IE ZO DOET HIJ NIETS VOOR ONZE MENSEN DAAR EN DIE BALKENDE MOET HELEMAAL EEN EIND WEG GAAN DAGOESIK VOEL ALLEEN HAAT NU HOOR IK BEN ZO PISNEIDIG HE
~~M~~
MamjoDon

« Reply #4 on: 07-07-2005, 16:05:22 - GMT-1 »

Balkenende moet zich lekker vrijwillig opgeven om mee te helpen in de oorlogsgebieden!

Life is too damn short
Music Freak
MamJoraan

« Reply #5 on: 07-07-2005, 16:20:45 - GMT-1 »

Dat is het enige wat ze kunnen doen, en maar bidden dat er geen aanslagen meer volgen....
Denk dat dit voor de politiek ook een frustrerende zaak is, ze kunnen geen zekerheid bieden, en geen echte bescherming.
 :i-agree:
Ben het met je eens hoor.
Ik denk ook niet dat ze meer kunnen doen...
Moeten ze dan op elk statioon 100 politie mannekes zetten?
Dan kan de criminaliteit welig tieren...
Ja het is ook lastig hoor, met dit soort van achterlijke doodseskaders............

...You may write me down in history
With your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt
But still, like dust, I'll rise.

...You may shoot me with your words,
You may cut me with your eyes,
You may kill me with your hatefulness,
But still, like air, I'll rise....
[/b][/font]
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: