Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 17   Go Down
  Print  
Author Topic: Wie is overtuigd van een Zwarte Jezus ?  (Read 5370 times)
william
MamjoDon

Mambini Lobi: +158/-405

« on: 25-12-2011, 10:34:13 - GMT-1 »

huh

<a href="http://www.youtube.com/v/5oEX4pfIt-g" target="_blank">http://www.youtube.com/v/5oEX4pfIt-g</a>

Die beste man kwam uit de Jordaan-streek, daar liepen geen Nigerianen rond hoor  rolleyes

The war over your water is about to begin.
nee sukkel
Guest
« Reply #1 on: 25-12-2011, 10:40:34 - GMT-1 »

Nee william, maar mensen die tegenwoordig passeren als Ethiopers. Die streek staat nu bekend als noordoost Afrika dus is het logisch dat Jezus een blackie of zo niet een noord Afrikaan was. Maar in ieder geval geen arische reus met lang sluik haar en blauwe ogen. Zo zien de westerlingen hem graag maar betekend niet dat hij dat was.
@william
Guest
« Reply #2 on: 25-12-2011, 10:43:09 - GMT-1 »

uit de jordaanstreek Huh
het verhaaltje jezus is verzonnen in rome vraag maar aan keizer constatine en puur plagiaat op andere zonnemessiassen

daarbij is het bekend dat het jodendom en het oorspronkelijke joodse volk zijn roots heeft in afrika en dat de huidige joden niets anders dan een dode taal hebben opgerakeld een leefwijze hebben aangenomen en een land hebben toeggeeigend
er zijn al diverse onderzoeken geweest die hebben aangetoond dat de huidige jood niet afstamt vaan het oude jodenvolk
vraag maar aan het vaticaan wat ze verborgen houden en vraag ze ook naar afrikaanse geschriften van een paar duizend oud want al wil je het niet geloven ze bestaan

« Last Edit: 25-12-2011, 13:04:22 - GMT-1 by mamjo » Logged
@william
Guest
« Reply #3 on: 25-12-2011, 10:47:20 - GMT-1 »

rastafarians gebruiken bovendien woorden en termen die in het rastafarianisme voor iets heel anders staan dan in de westerse wereld
laat je niet in de war brengen als en rasta het over jezus heeft is dat niet de jezus uit het christendom, israel is niet het land israel wat we nu kennen etc...
israel zou volgens oude bronnen van voor het jaar nul een gebied in afrika zijn geweest vraag maar aan het vaticaan
william
MamjoDon

« Reply #4 on: 25-12-2011, 10:56:57 - GMT-1 »

Nee william, maar mensen die tegenwoordig passeren als Ethiopers. Die streek staat nu bekend als noordoost Afrika dus is het logisch dat Jezus een blackie of zo niet een noord Afrikaan was. Maar in ieder geval geen arische reus met lang sluik haar en blauwe ogen. Zo zien de westerlingen hem graag maar betekend niet dat hij dat was.

ik ken anders amper zwarte joden  rolleyes
zeker niet in het sinaii gebied

william
MamjoDon

« Reply #5 on: 25-12-2011, 11:03:56 - GMT-1 »

prettige kerst scrolly

volgende week krijg je weer een dynamiet-bom

The New Testament includes no description of the physical appearance of Jesus before his death. Its narrative is generally indifferent to peoples' racial appearance or features.

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_appearance_of_Jesus

toch zie ik mij Israel het land waar hij vandaan kwam rond het jaar 0 niet voor me als een donker-afrikaans land maar meer zoiets als een egyptisch, irakees land

blank dus

Nee
Guest
« Reply #6 on: 25-12-2011, 11:05:51 - GMT-1 »

ik ken anders amper zwarte joden  rolleyes
zeker niet in het sinaii gebied

Ow? Ik ken er anders zat. Als je had gezegd dat je weinig zwarte Hebreeuwen ken had ik het wat serieuzer genomen. Bovendien is de kaart ten tijde van het jaar nul heel anders dan dat we hem nu kennen. Dat is ook de reden waarom de marokanen, de Etiopers en de Iritreanen er uitzien zoals ze er nu uitzien. Gemengd dus.  
@william
Guest
« Reply #7 on: 25-12-2011, 11:13:20 - GMT-1 »

prettige kerst scrolly

volgende week krijg je weer een dynamiet-bom

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_appearance_of_Jesus

toch zie ik mij Israel het land waar hij vandaan kwam rond het jaar 0 niet voor me als een donker-afrikaans land maar meer zoiets als een egyptisch, irakees land

blank dus

egyptisch en irakees blank Huh
de oorspronkelijk egyptenaren waren pikzwart
de zwarte man komt oorspronkelijk ook uit noord-oost afrika en niet uit west en zuid-afrika
daarbij is jou verhaal gebaseerd op de christelijke doctrines die de raad van nicea in 325 aan europa oplegde
en dus niets feitelijks bevat maar enkel uit plagiaat bestaat toegevoegd met leugens
william
MamjoDon

« Reply #8 on: 25-12-2011, 11:16:46 - GMT-1 »

egyptisch en irakees blank Huh
de oorspronkelijk egyptenaren waren pikzwart
de zwarte man komt oorspronkelijk ook uit noord-oost afrika en niet uit west en zuid-afrika
daarbij is jou verhaal gebaseerd op de christelijke doctrines die de raad van nicea in 325 aan europa oplegde
en dus niets feitelijks bevat maar enkel uit plagiaat bestaat toegevoegd met leugens

ok
je zal wel gelijk hebben
geen wonder dan dat de blanke romeinen het hele zooitje gesloopt hebben inclusief die tempel   Sad

@william
Guest
« Reply #9 on: 25-12-2011, 11:17:21 - GMT-1 »

Ow? Ik ken er anders zat. Als je had gezegd dat je weinig zwarte Hebreeuwen ken had ik het wat serieuzer genomen. Bovendien is de kaart ten tijde van het jaar nul heel anders dan dat we hem nu kennen. Dat is ook de reden waarom de marokanen, de Etiopers en de Iritreanen er uitzien zoals ze er nu uitzien. Gemengd dus.  

als william zich wat meer in geschiedenis zou verdiepen (niet wat je op school voorgeschoteld krijgt) had hij dat ook al geweten
noord-afrika is een mengeling van eerst grieken daarna romeinen de komst van de arabieren en uiteindelijk nog een hoop andere europeanen waaronder fransen waardoor er van de oorspronkelijk bewoners weinig meer is overgebleven
een land als egypte waar oorspronkelijk pikzwarte mensen leefden daar is er bijna geen een meer te vinden
Ja.
Guest
« Reply #10 on: 25-12-2011, 11:22:53 - GMT-1 »

als william zich wat meer in geschiedenis zou verdiepen (niet wat je op school voorgeschoteld krijgt) had hij dat ook al geweten
noord-afrika is een mengeling van eerst grieken daarna romeinen de komst van de arabieren en uiteindelijk nog een hoop andere europeanen waaronder fransen waardoor er van de oorspronkelijk bewoners weinig meer is overgebleven
een land als egypte waar oorspronkelijk pikzwarte mensen leefden daar is er bijna geen een meer te vinden

Bedankt. Mijn punt precies, volledig mee eens.
william
MamjoDon

« Reply #11 on: 25-12-2011, 11:32:20 - GMT-1 »

Bedankt. Mijn punt precies, volledig mee eens.
nou ik ben nog geen ene kleurling-farao tegengekomen
zal wel geschiedsvervalsing zijn dan  rolleyes

Ja.
Guest
« Reply #12 on: 25-12-2011, 11:36:54 - GMT-1 »

zal wel geschiedsvervalsing zijn dan  rolleyes

Klopt. Het is het zinnigste wat ik je tot nu toe heb horen zeggen. Ik ben geen enkele Farao tegengekomen trouwens maar dat het geschiedenisvervalsing is dat klopt. Egypte had van oorsprong Nubische Koningen en Koningen. Donker dus.
@william
Guest
« Reply #13 on: 25-12-2011, 11:39:28 - GMT-1 »

zal wel geschiedsvervalsing zijn dan  rolleyes

die zijn er genoeg er zijn genoeg bronnen ook hierover te vinden
er heeft sinds de tijd van de grieken een enorme geschiedvervalsing plaatsgevonden tegen het zwarte volk en afrika
heel veel is vernietig en verborgen gehouden om de mens te brainwashen
en de geschiedvervalsing ligt veel dichterbij wat dacht je van de weggemoffelde verslagen van livingstone die hele andere dingen op papier heeft gezet dan men nu beweerd of het verhaal van de tempeliers die door de paus persoonlijk ter dood werden veroordeeld en werden uitgeroeid of werken en boeken van da vinci die vernietigd zijn door het vaticaan of waar bladzijden uit gescheurd zijn
en zo kunnen we wel doorgaan
william
MamjoDon

« Reply #14 on: 25-12-2011, 11:56:54 - GMT-1 »

die zijn er genoeg er zijn genoeg bronnen ook hierover te vinden
er heeft sinds de tijd van de grieken een enorme geschiedvervalsing plaatsgevonden tegen het zwarte volk en afrika
heel veel is vernietig en verborgen gehouden om de mens te brainwashen
en de geschiedvervalsing ligt veel dichterbij wat dacht je van de weggemoffelde verslagen van livingstone die hele andere dingen op papier heeft gezet dan men nu beweerd of het verhaal van de tempeliers die door de paus persoonlijk ter dood werden veroordeeld en werden uitgeroeid of werken en boeken van da vinci die vernietigd zijn door het vaticaan of waar bladzijden uit gescheurd zijn
en zo kunnen we wel doorgaan
we kennen toch allemaal de tekeningen en de afgietsels van de egyptenaren die zijn gemaakt zoals neferiti en toetanchamon en meer van die dingen
ik herken daar geen negroide volk in hoor

en dan oostelijker had je de babyloniers, de asyriers en de perzen, ook niet bepaald negroide te noemen volgens mij
en daartussen lag dan israel waar het kindeke jezus werd geboren..... en hoppa die blijkt ineens volgens sommigen zo donker als de nacht zijn geweest

ik zeg niet dat het niet zo is, ik vind het alleen erg onwaarschijnlijk  Undecided

Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 17   Go Up
  Print  

Jump to: