Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 9   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Welke BBQ is de beste van Suriname : Perry, Gushan, Hes-D of BBQ Boss ?  (Read 7514 times)
ribben
Guest
« Reply #15 on: 11-01-2012, 18:30:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vindt dat er in Suriname teveel de nadruk gelegd wordt op Kip en Karbonade in Suriname. Er zijn weinig plaatsen waar je goede lekkere barbecue spare ribbs kan kopen
Klapjas
Guest
« Reply #16 on: 11-01-2012, 18:41:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Klopt, Perry Lasing Echt.
ook  Gushan vind ik niet meer top.
Kwaliteitsbewaking 0,0.
En het gedoe dat je zoooolang moet wachten ,slaat nergens op.
(de frietjes moeten gebakken worden;doe het dan tenminste goed want ook dat is een specialiteit)
En efficient leren werken jongens!
Ik ga Hes-D proberen; had ik nog niet van gehoord
ik velkoop lekkele bbq vlees met witte lijst/bamie of flietjes,kloente pepel en suul elbij.Vlees is lekkel en veel.Alleen een plobleem in de buult, iedeleen zoeken hun honden, bluno en talzan.   
@klapjas
Guest
« Reply #17 on: 11-01-2012, 19:25:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik velkoop lekkele bbq vlees met witte lijst/bamie of flietjes,kloente pepel en suul elbij.Vlees is lekkel en veel.Alleen een plobleem in de buult, iedeleen zoeken hun honden, bluno en talzan.   

Gek he, Jullie kunnen alles kopieren behalve de 'r'.
Uitvlugt bewoner
Guest
« Reply #18 on: 11-01-2012, 20:07:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zijn wij ff blij dat perry is opgedonderd van de franchepanestraat ! Ik heb het 1x geprobeerd, ben lekker vroeg gegaan denkende dat ik dan niet lang hoeft te wachten, maar dat viel vies tegen.
Een paar arrogante negertjes en ook een onsympthieke dame achter de kassa en dan dat domme bonnen systeem en een kok die aan de cell bezig terwijl hij werkt en de smaak? Ik dacht: wat doen al die idioten hier elke avond een uur wachten op deze sjit? Ik snap er tot vandaag geen moer van en het is ook behoorlijk duur voor amerikaanse boutjes !
Maar wel blij dat ze weg zijn dan kan ik nu ongestoord naar mijn huis rijden elk weekend, sjeetjes wat een asociale bende was dat !!
tasty
Guest
« Reply #19 on: 11-01-2012, 20:31:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gushan is ook niet meer zo geweldig. In Suriname verwateren dingen snel.
Luxel Boi
Guest
« Reply #20 on: 11-01-2012, 20:32:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen, probeer die van de heren van tammenga even.
Inham van die T kruising met Evita straat.
Ding boi boeng mang...Big Up...
Dat wel...
Guest
« Reply #21 on: 11-01-2012, 20:34:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen, probeer die van de heren van tammenga even.
Inham van die T kruising met Evita straat.
Ding boi boeng mang...Big Up...
Maar deng loekoe tjiengso rommelig en deng rovers lai na Tamga in a moes dei !! Soso tra rovers kan bai drape !!
tjago
Guest
« Reply #22 on: 11-01-2012, 21:45:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

soso waardeloos njang dem mang e serie na sranang. ekte bbq na uitsluitend in de usa, dats top metie en switi no mapangpang. a no a kowro waardeloos sanie foe sranang. na gewoon deng mang e pley omeng kok eindstand na soso blaka piesie ka.
Fowroe spoiti nanga so menie hormoon foe mekie den gro moro snel.Njang switie!!
Dat mekie den amerikan bigi so.
A fowroe foe Perry mi fenie bigi en hebie toe.Dat mekie mi e njang die foe Guschan.A lektie mooi.Ma a smaak foe Perry boen toe.
@Uitvlugt bewoner
Guest
« Reply #23 on: 12-01-2012, 13:04:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zijn wij ff blij dat perry is opgedonderd van de franchepanestraat ! Ik heb het 1x geprobeerd, ben lekker vroeg gegaan denkende dat ik dan niet lang hoeft te wachten, maar dat viel vies tegen. Een paar arrogante negertjes en ook een onsympthieke dame achter de kassa en dan dat domme bonnen systeem en een kok die aan de cell bezig terwijl hij werkt en de smaak? Ik dacht: wat doen al die idioten hier elke avond een uur wachten op deze sjit? Ik snap er tot vandaag geen moer van en het is ook behoorlijk duur voor amerikaanse boutjes !Maar wel blij dat ze weg zijn dan kan ik nu ongestoord naar mijn huis rijden elk weekend, sjeetjes wat een asociale bende was dat !!
Ik d8 dat het wel aan mij lag hahahahaha
Maar ik heb dezelfde conclusie als u.
De jongens en die dame achter de kassa denken dat ze je een genoegen doen. Dat is hun attitude.Ik snap het ook niet om voor die shit een uur te wachten. En de buurtbewoners die het elke dag met die  BBQ-geur moeten doen ; wat een straf. En bewoners vd Franchepanestraat hebben bijna een feestje gegeveb toen ie wegging hihi
Uitvlugt bewoner
Guest
« Reply #24 on: 12-01-2012, 13:12:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik d8 dat het wel aan mij lag hahahahaha
Maar ik heb dezelfde conclusie als u.
De jongens en die dame achter de kassa denken dat ze je een genoegen doen. Dat is hun attitude.Ik snap het ook niet om voor die shit een uur te wachten. En de buurtbewoners die het elke dag met die  BBQ-geur moeten doen ; wat een straf. En bewoners vd Franchepanestraat hebben bijna een feestje gegeveb toen ie wegging hihi
Volgens hun zijn ze tranga, dus dan gaan ze maar een meter naast hun schoenen lopen, typisch voor blaka man business, klantvriendelijkheid is zeer ver te zoeken, dan geef me maar een aziaat die me slijmt voor mijn geld,dat geeft een beter gevoel dan afsnauwd te worden door een bitch die kennelijk nog geen mulo diploma heeft.
@ Uitvlugt bewoner
Guest
« Reply #25 on: 12-01-2012, 15:39:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens hun zijn ze tranga, dus dan gaan ze maar een meter naast hun schoenen lopen, typisch voor blaka man business, klantvriendelijkheid is zeer ver te zoeken, dan geef me maar een aziaat die me slijmt voor mijn geld,dat geeft een beter gevoel dan afsnauwd te worden door een bitch die kennelijk nog geen mulo diploma heeft.

Maar gaat het BOG wel eens langs bij die gasten. Het wordt  TIJD!
Kijk maar eens naar de roosters vd BBQ,(zwarte kan niet)  die dingen worden nooit goed gereinigd.
Want anders zien ze r niet zo uit. Met een beetje moeite , beetje hygiene heb je het weer blinkend schoon
voor de volgende dag. Mag toch ook wel voor die schandalige prijzen.
gesjellig
Guest
« Reply #26 on: 12-01-2012, 17:44:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

KLANTVRIENDELIJKHEID??? Hebben ze dat woord weleens opgezocht in het woordenboek.
Ze schrikken als je goedenavond roept boi  en grommen dan wat terug.  Na besteld te hebben bij Gushan mag je het maar bekijken waar je wilt wachten : In je auto,of langs de weg enz....En is het je eerste keer dan raak je echt de weg kwijt daar.  Want de bonnetjesverkoper zegt je niet dat je de bon moet afgeven bij de jongens.....
Nee het is een soort van BBQ-rally, ahahahahaha. En is je bestelling af dan roept 1 vd heren keihard het nummer op alsof je op 1 of ander fucking vlooienmarkt bent of zo.  En dan is er nog een vies mannetje die de frietjes bakt,Ongeschoren en helemaal bezweet met een zakdoek half uit zn broekzak. Wat een gezicht; als je dat ziet heb je al gegeten en gedronken. Ik zei ook tegen mijn vriend: Die frietjes hoef ik niet. We moeten ze eens cijfers geven voor klantvriendelijkheid. Gusham en Perry krijgen van mij een dikke onvoldoende.
noord gestoord
Guest
« Reply #27 on: 12-01-2012, 18:30:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WAAR JIJ HELEMAAL NIET HOEFT TE GAAN IS GARMELL OP DE HOEK VAN DE JOZEFISRAEL STRAAT ALSOF  JE NAAR GEYERSVLIJT MOET.
OOOHWW ZE KRIJGEN VAN MIJ OOK EEN VETTE ONVOLDOENDE!!!!!!
HUN PATAT KAN JE GEWOON VERGELIJKEN MET EEN PAK BANANEN CHIPS PFFF ZOO DROOG IS DAT ROT DING SJEEESUS.
KOM JE THUIS AAN IS JE FUCKING VLEES EEUWIG AANGEBRAND ZOO BITTER. EN HUN SALADE HAHAHAHA MOET JE EENS ZIEN
GEWOON STUKJES SLABLAD HEEL GROF GESNEDEN MET WAT KNOFLOOKSAUS OP. PAMELA ROEP JOU VRIEND MOET ER WAT AAN DOEN HOOR WANT HET IS ZIJN PERSONEEL
OF HEBBEN JULLIE HET ZELF NIET DOOR?HuhHuh? JE ZIT MAAR ZOO VIES NAAR MENSEN TE KIJKEN ALSOF JE MISS BEAUTY BENT MET JE DOMBO LIJN ALLES IS PLAT!!!
HUN HAMBURGER HETZELFDE NEE HOOR ALS JE WAT DOET DOE HET GOED. GEEF MENSEN WAAR VOOR HUN GELD EN GEEN SHITTTT!!!!
Goycochea
Guest
« Reply #28 on: 12-01-2012, 18:48:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik wacht op de dag waarop ik lekkere BBQ spare ribbs kan eten in Suriname. Dat mis ik
2FMC
Guest
« Reply #29 on: 12-01-2012, 19:08:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Silverado
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 9   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: