+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Showbizz» Beyonce komt ff shinen.........
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Beyonce komt ff shinen.........  (Read 4851 times)
Bey Bey
Guest
« Reply #105 on: 08-02-2012, 11:55:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

[Zo zie ik er ook uit,ze hebben mij ook de bijnaam BEYONCE gegeven

Zie je ook bij jou zo duidelijk die lijmsporen in die scheiding van je weave zitten zoals bij Be'?  cheesy

cheesy cheesy Nee, zijn de spermasporen van haar laatste pijpbeurt!! rolleyes laugh
checkitt
Guest
« Reply #106 on: 08-02-2012, 12:08:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://www.youtube.com/watch?v=O63dea1U33g&feature=related

beyonce is niet so happy as it seems..zal wel spijt hebben dat ze haar soul heeft verkocht evil
checkitt
Guest
« Reply #107 on: 08-02-2012, 12:26:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@nouja

http://www.youtube.com/watch?v=-wqj_ZDFL04&feature=related

kate perry geeft het nog toe Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=4_31G0UL-PE

bij dit filmpje kun je zien wie allemaal hun ziel hebben verkocht aan de duivel..ja ook Beyoncé!
ze doen alsof ze GOD aanbidden om ons voor de gek te houden...check the handsigns. door de duivelteken steeds te laten zien betekend het dat ze loyaal zijn aan de duivel ..want daardoor zijn ze beroemd en rijk!

WAKE UP PEOPLE! dit is geen grap , artiesten zoals Michael Jackson wou het de wereld nog  vertellen maar helaas is het hem nooit gelukt...

niets is wat het lijkt.....
le A
Guest
« Reply #108 on: 08-02-2012, 13:22:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

degene die zeg dat het lea's bull shit is,
ik had het ook niet anders verwacht dus ben er niet verbaasd om te horen ,ik verwachte dat andwoord al .
ik en mijn gezin hoefen niets van dat mens te hebben en er komt geen 1 cd of foto van haar bij ons in huis punt uit.
en wat men ook over ons denk geef niet wij beslissen tenslotte en wij weten hoe de vork in de steel zit.
@le A
Guest
« Reply #109 on: 08-02-2012, 13:33:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

degene die zeg dat het lea's bull shit is,
ik had het ook niet anders verwacht dus ben er niet verbaasd om te horen ,ik verwachte dat andwoord al .
ik en mijn gezin hoefen niets van dat mens te hebben en er komt geen 1 cd of foto van haar bij ons in huis punt uit.
en wat men ook over ons denk geef niet wij beslissen tenslotte en wij weten hoe de vork in de steel zit.
hahahaaha hoor haar nou eens..Ik en mijn gezin maar je zit dag en nacht op mamjo om over iemand te zitten ouwehoeren die jou niet eens kent
meisje schuif met je Bu#@$it
iemand met zn gezin heeft hier totaal geen tijd voor laatstaan om dag in dag uit topics over een celeb te zetten
dan ben je echt een zomaar stalkster uit t niets wijf!!
Ga een normaal leven zoeken,al kom ik na een maand weer op mamjo dan nog ben je bezig met het analyseren van het leven over beyonce..
Google is je beste gezin op dit moment..
Denk je ook daadwerkelijk dat die 1ne cd beyonce naar de schuldhulpverlening zal brengen  cheesy cheesy
le A
Guest
« Reply #110 on: 08-02-2012, 14:18:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij kan alweer niet lezen maar geef niet mensen zijn nou eenmaal weird what ever.
ik durf te wedden dat mensen met een perfecte gezin ook hier op mamjo komen en zitten .
denk je nou echt dat mamjo alleen voor mensen zijn die niks te doen hebben geef me een break ja.
en als dat niet zo is ,dan zijn wij wel een stel die hier op mamjo komen en ondanks dat een normale leven hebben en dat is best wel mogelijk niks is onmogelijk .ga jij liever fietsen zeg of nee pak je schaatsen ga schaatsen als je tenminste kan schaatsen.
@le A
Guest
« Reply #111 on: 08-02-2012, 14:28:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij kan alweer niet lezen maar geef niet mensen zijn nou eenmaal weird what ever.
ik durf te wedden dat mensen met een perfecte gezin ook hier op mamjo komen en zitten .
denk je nou echt dat mamjo alleen voor mensen zijn die niks te doen hebben geef me een break ja.
en als dat niet zo is ,dan zijn wij wel een stel die hier op mamjo komen en ondanks dat een normale leven hebben en dat is best wel mogelijk niks is onmogelijk .ga jij liever fietsen zeg of nee pak je schaatsen ga schaatsen als je tenminste kan schaatsen.
Met die mensen bedoel ik JOU,dus ga niet een ieder bij betrekken,want jij lult over jou en je zo geweldig gezin(IK EN MIJN GEZIN) dus zeg ik erbij mensen die een perfect gezin hebben lullen niet de hele dag op mamjo
ga leren begrijpen wat lezen is niet alleen wat beyonce dag en nacht doet.
Bewaakster uit het niks,hahahahahaha
Vrijwillige bewaakster police
klopt
Guest
« Reply #112 on: 08-02-2012, 18:27:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@Lea mensen zijn weird. Jij weet tenminste waar je het over hebt;)
le A
Guest
« Reply #113 on: 09-02-2012, 02:58:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die persoon hier boven @ klopt.
wat ik raar vindt is dat je het steeds over mijn leven hebt terwijl ik in geen enkele topic van beyonce over jou hebt.
we reageren allen over beyonce en we kennen haar via de media,zoek je de media op dan  kan je comments verwachten.
het is niet alleen hier op mamjo ga op twitter of facebook daar reageren wij ook in mijn groepje in het engels,maar niemand heeft het daar over een ander zijn leven omdat we elkaar niet kennen en zo ken jij mijn leven ook niet dus piss off.
ook al leest beyonce het niet ze hoeft niet te reageren maar jij neem het zo hoog voor haar op net als of jij haar persoonlijk kent.
en hoe weet jij dat zo precies expert dat mensen met een perfect gezin niet op mamjo lullen ken jij een ieder hier whahaha  mij fuck je niet hoor omdat ik degelijk mensen met een perfecte gezin ken die ook hier komen en die heb ik op mijn msn en we prten weleens over topics op mamjo.
maar wat is volgens jou perfect jij lult toch ook hier dus jij wilt zeggen  dat jij GEEN perfecte gezin hebt woeiiiii.
dat ik day and night mij bezig houdt met beyonce waarom doet jou mars dan pijn zie je mij hier alleen op mamjo over beyonce het hebben.
meid ga voortaan naar je eigen leven kijken hoor inplaats van te doen of te gissen over mijn prive leven want je kent mij voor geen meter .
SOMMIGEN ZIEN ALLEEN LE A HIER OP MAMJO HIHIHI GRAPPIGE SURIS LOL.
TERWIJL IK MIJ NIETS VAN AANTREK .
@leesma
Guest
« Reply #114 on: 09-02-2012, 06:56:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dus wacht even.....je bent als volwassen vrouw niet alleen hier over beyonce aan het zeuren maar ook op twitter facebook en andere social media en daar ben je nog trots op ook? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
lorry
Guest
« Reply #115 on: 09-02-2012, 07:35:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Pfff ik ben ook geen beyonce fan maar die Lea kennelijk wel. Sjonge jonge, in elke beyonce topic wilt ze bijna van een brug af springen! Raar wijf..
Olcay
Guest
« Reply #116 on: 09-02-2012, 09:20:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dus wacht even.....je bent als volwassen vrouw niet alleen hier over beyonce aan het zeuren maar ook op twitter facebook en andere social media en daar ben je nog trots op ook? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Tjek die sma noh "daar reageren wij ook in mijn groepje"   cheesy
Conclussie: een stelletje hopelozen wiens leven alleen om Beyonce draait.
Ik ben snel weg van hier voordat ik 6 reacties van LeA aan mn reet heb hangen.
zieke stalker
Guest
« Reply #117 on: 09-02-2012, 09:26:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen willen jullie aub niet meer op die topics over beyonce reageren.want volgens mij hebben we een stalker in ons midden.laten wij niet aan die obsessie mee doen.je bent echt ziek topic stater. Ga een leven zoeken.
MAMSKO
Guest
« Reply #118 on: 09-02-2012, 10:09:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mooie vrouw, ziet er ook goed uit. Sommigen lopen jaren lang rond met een "pas bevallen" figuur (incl. poenette).
Shopaholic
MamSenior

Mambini Lobi: +28/-4

« Reply #119 on: 09-02-2012, 11:37:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

laugh laugh sjit man, heb gewoon mn koffie uitgeproest van t lachen hahahah

Als je tot je nek in de shit zit, laat dan je hoofd niet hangen.
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: